Hej,
(jeg -har- brugt søgemaskinen, men fandt ikke helt frem til det jeg ville vide, så...)
Jeg har i flere år brugt forskellige slags svampe indtaget på forskellige måder...
... de følges som regel af en mild fysisk fornemmelse af influenza (udover en vis anden fornemmelse i sindet, som er en meget længerere historie), som jeg regner med er en gift som sidder i svampene (blåsyre?).
Jeg er af en god ven blevet rådet til blot at komme svampene i varmt (ikke kogende) vand i 20 minutter, og så bare drikke theen, og IKKE spise svampene bagefter.
Dette har jeg prøvet med nogle mexicanske svampe, men trippet var -meget- mildt... men nu er mexicanske svampe nok heller ikke for voksne [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Men jeg er meget interesseret i at høre folks erfaringer med dette... for det ville klart være bedst ikke at føle sig den mindste smule syg/forgiftet hvis man skal nyde sit trip.
Jeg har ikke problemer med at spise svampe, selvom jeg ikke synes de smager vidunderligt, men hvis der er nogle unødvendige giftstoffer jeg kan undgå ville det være bedst [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Jeg har lidt en plan om at købe nogle Hawaii svampe, og hvis det virkelig viser sig at de koster 200 kr (!!!!) så ville jeg have lidt ondt af mig selv over ikke at få det fulde udbytte...
... så hvad jeg er på udkig efter er en meget simpel måde at trække de aktive stoffer ud (med the el.l) ... eller en ekspert som siger "bare ned med skidtet - det er der ikke noget dårligt i"...
... med andre ord.. erfaringer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
På forhånd tak!
|