Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 23:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Morfin DAK
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Moin...

Jeg har lige fået 3 stk morfin DAK stikpiller af en kammerat. Han fik dem for 6 mnd siden efter et trafikuheld, men havde stadig 3 stk liggende som jeg så fik.

Problemet er bare at jeg ikke ved hvilken styrke de er på? Er der flere forskellige styrker på disse piller? Og hvor mange skal der til for at give et godt buzz?
Og sidst men ikke mindst... Får jeg den bedste efekt af at æde dem? Eller må jeg bide i det sure æble og putte dem op i røven?
:roll: 8) :twisted:

Og ja det er måske klamt, men hallo hvor mange af os har ikke prøvet at stoppe en e-pille i røven? (Nu håber jeg stame ikke at jeg er den eneste herinde der har gjort det.)

Og et lille ps til alle jer med den grimme tankegang... NEJ jeg kan ikke lide at få noget i røven 8)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Sick-Boy skrev:
Moin...

Jeg har lige fået 3 stk morfin DAK stikpiller af en kammerat. Han fik dem for 6 mnd siden efter et trafikuheld, men havde stadig 3 stk liggende som jeg så fik.

Problemet er bare at jeg ikke ved hvilken styrke de er på? Er der flere forskellige styrker på disse piller? Og hvor mange skal der til for at give et godt buzz?
Og sidst men ikke mindst... Får jeg den bedste efekt af at æde dem? Eller må jeg bide i det sure æble og putte dem op i røven?
:roll: 8) :twisted:

Og ja det er måske klamt, men hallo hvor mange af os har ikke prøvet at stoppe en e-pille i røven? (Nu håber jeg stame ikke at jeg er den eneste herinde der har gjort det.)

Og et lille ps til alle jer med den grimme tankegang... NEJ jeg kan ikke lide at få noget i røven 8)

Det vil nok virke bedst hvis du propper den op i røven som stikpiller jo bedst tages ;)
Måske du skulle prøve at kombinere den med en kix ved siden af, så kan de hygge sig ved siden af hinanden ;) Opiflip ka vi kalde det

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Slug dem alle og bland evt. med et par øl og en fed.

BTW. Har du taget kiks i røven?!

Titel:
Insane psychedelia user!

Astral er det bare mig eller skal opiater efter din mening altid tages sammen med MDMA :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Treasure skrev:
Astral er det bare mig eller skal opiater efter din mening altid tages sammen med MDMA :P
De gir mere en hver af de respektive stoffer hver for sig... De virker synergistisk og forstærker hinandens virkninger, imens Opiater virker på Dopamin virker MDMA på Serotonin og man får en balanceret trip som er meget mere euforisk efter min mening....

Og så vil jeg også gerne tilføje at en fed oveni kun gør det meget meget mere euforisk og den virker ind på anandamid blandt andet... så altså alle forskelige receptore og dermed velafbalanceret så at sige

Titel:
Insane psychedelia user!

Astral skrev:
Treasure skrev:
De gir mere en hver af de respektive stoffer hver for sig... De virker synergistisk og forstærker hinandens virkninger, imens Opiater virker på Dopamin virker MDMA på Serotonin og man får en balanceret trip som er meget mere euforisk efter min mening....

Og så vil jeg også gerne tilføje at en fed oveni kun gør det meget meget mere euforisk og den virker ind på anandamid blandt andet... så altså alle forskelige receptore og dermed velafbalanceret så at sige

Jeg ved ikke om man kan sige at en kombo af nogen stoffer, der virker på hvert sit transmittersystem, er balanceret. Desuden er der jo netop ikke tale om synergisme da de, som du endda selv nævner, virker på hvert sit transmittersystem. Men hvis man går efter den ultamative følelse af eufori vil jeg da ikke tvivle på at opiater + MDMA er en giftig cocktail.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Måske du lige skulle finde ud af styrken på pillerne først! Din ven må da have haft pakken liggende, eller en gammel recept eller lignende...

Astral skrev:
Opiflip ka vi kalde det

I dette tilfælde er "Opirøvenflip" nok mere passende :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Treasure skrev:
Astral skrev:
Treasure skrev:

Jeg ved ikke om man kan sige at en kombo af nogen stoffer, der virker på hvert sit transmittersystem, er balanceret. Desuden er der jo netop ikke tale om synergisme da de, som du endda selv nævner, virker på hvert sit transmittersystem. Men hvis man går efter den ultamative følelse af eufori vil jeg da ikke tvivle på at opiater + MDMA er en giftig cocktail.

Nu må du ikke glemme at MDMA også stimulere Dopamin og det mener jeg også at hash/thc gør.....

Childinside> Haha, ja grineren idé... :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

De omtalte stikpiller er med stor sandsynlighede,på 20mg stk.Prøv at tage 2,og se hvordan det virker.Jeg ved at 40 mg Morfin ikke er en ret stor dosis,men den omstændighed at du intager dem rektalt,gør at du undgår den uheldige første pass metabolisering Morfin undergår når det bliver taget oralt.

Dette betyder i lægmands term,at Morfinen virker næsten dobbelt så stærkt,så please watch out.Det er ikke sikkert du har brug for mere.Morfin bliver ødelagt af leveren når man æder det.Det er derfor at mange har dårlige erfaringer med oralt indtaget Morf. :wink:

God fornøjelse.Ryg en fed når du bliver varm i maven,og ha en sofa i nærheden. :wink:

Medlem
Brugeravatar

Stonez: Ja jeg har prøvet at tage kix i røven... Om det virkede?? Aner det ikke... Var så blæst i forvejen at jeg ikke ville have opdaget at jeg blev ramt af en godstog :roll:

Men så er der jo ikke andet for end at sprede ballerne og bide tænderne sammen :lol: :lol:

Det skal nok blive en god stenet lørdag aften ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
uha.. har engang fået stikpiller da jeg fik fjernet mine mandler...
hvad for nogen ka jeg ik huske, men et godt råd er..
når du føler trang til at prutte, så vent til du har sat dig på toilettet for der kommer højst sansyndligt snask med ud :wink:

ik lort, men bare sådan noget pille rester snask + diverse :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Sick-Boy skrev:
Ja jeg har prøvet at tage kix i røven... Om det virkede?? Aner det ikke... Var så blæst i forvejen at jeg ikke ville have opdaget at jeg blev ramt af en godstog :roll:
Præcis det samme som da jeg stak én enkelt i røven, men tror nu nok dne virkede ;)

Hvis det er stikpiller så prop dem i røven, jeg skal ihvertfald ikke sluge sådan nogen sataner. De stikpiller jeg har haft i hånden er både store og klamme :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Citat:
suppositorier. 1 suppositorie indeholder 20 mg morphin.

Farmakokinetik
Biotilgængeligheden efter peroral indgift er 20-60% og efter rektal indgift ca. 30%. Plasmahalveringstiden er 2-3 timer. Virkningsvarigheden almindeligvis 4-5 timer. Se endvidere tekst og tabel 1 og 2 i afsnittet om Analgetika, opioider, stærkt virkende.
Efter injektion i epiduralrummet formodes morphin at trænge gennem meninges til opioidreceptorer i medulla spinalis og udøve sin virkning der. Smertelindringen, som indtræder efter 15-30 minutter, er langvarig, idet den ofte vedvarer op til ca. 10 timer. Kun 5% bindes segmentalt, de 95% virker systemisk via absorption i de venøse plexer i epiduralrummet.

Kilde: LægeMiddelKataloget :arrow: Educate yourself! ;)

Anal administrering vil virke betydeligt hurtigere, som Gonzo har pointéret - men iflg. LMK, så skulle man næsten kunne opnå bedst effekt via den orale måde!

Dog ville jeg nok ikke ha de store betænkeligheder over at ta' dem som stikpiller - effekten vil højst sandsynligt intræde hurtigt og kraftigt ligesom så mange andre substanser (MDMA/Kex f.eks.).

Mine seneste erfaring med 2 x 30 mg. Morfin-sulfat resulterede i en ganske behageligt nats søvn, reducering af tandpine (visdomstænder ;)), men længere eftereffekter, end forventet, den efterfølgende dag.

Lammepotentiale: Ikke imponerende! :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er bekendt med den omtalte beskrivelse,men valgte at bruge mine egne erfaringer,hvilket IMO må være det bedste.Det passer IKKE,gentager IKKE,at der kun er den lille forskel i biotilgængeligheden Dex.
Morfin bliver som sagt ødelagt når det indtages oralt,jeg vil nærmere mene at tilgængeligheden er o,mkring det dobbelte når de tages analt.(Ifølge både egne erfaringer,men også et par læger).

Det er fint nok at finde ting på nettet,så man kan blive "educated",men hvad nytter det når oplysningerne er forkerte?! :wink:
Fordi det står på Netdoktor,går det ikke til en kendsgerning Mr Dex,right?

Jeg har(pænt sagt) en del års erfaring under bæltet med disse ting,så derfor udtaler jeg mig så skråsikkert som jeg gør.

PS
Det kan forstås på denne måde:Hvis man siger at Morfin har en BT på 20-60% oralt,vil det ha ca 30-90% rektalt,og så passer pengene jo.

Titel:
Dedikeret medlem

iflg. sundhed.dk står der man kan få morfin dak, i 10 og 30 mg. versioner (ref: http://www.sundhed.dk/wps/portal/_s.155/1980/.cmd/ad/.ar/sa.qxknpHErkFCkBCFyntFInrExrEkJroknpGvBAk8vFNpGvBA/.c/518/.ce/1073/.p/628?PC_628__DRUG_ID_ATTRIBUTE_=28100736376&PC_628__VIS_TYPE_ATTRIBUTE_=lk#1073) såå ved ikke om du kan bruge det til noget, eller om de allerede ligge og syder bagi

Peroralt. Voksne. Til ikke tidligere morphinbehandlede patienter gives sædvanligvis 10-30 mg hver 4. time ergo får du nok ikke meget effekt hvis det kun er 10 mg piller

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Gonzo > Som jeg skrev, så er jeg selv meget skeptisk over oplysningerne... Og bær lige over med at jeg var langt fra sober da jeg skrev postet! :P

Medlem
Brugeravatar

Skal hjem til ham i morgen... Så må jeg lige hive ham til side og høre om han kender styrken... Men vil da håbe de er over 10 :cry:

Men vil da smide en rapport om dem hvis de er noget værd :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Astral skrev:
Treasure skrev:
Astral skrev:
Treasure skrev:

Nu må du ikke glemme at MDMA også stimulere Dopamin og det mener jeg også at hash/thc gør.....

Og nu må du ikke glemme at MDMA og Opiater stimulerer udløsningen af dopamin i hver sin del af hjernen. Opiater hovedsageligt i nucleus accumbens som giver den der ligegyldig/afslappede/euforiske følelse, mens MDMA stimulerer dopamin i bl.a. basalganglierne ligesom amfetamin. Så der er tale om en meget lille synergisme, hvis ikke ingen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]