Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 13:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Endelig :-)
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Fik endelig et rigtig nice svampetrip jeg ku mærke her i weekenden, havde siddet og taget streger det meste af aftenen, fik så svampene serveret, Amazon svampe - sammen med 2 E´er.. sad og ventede lidt, gik uden for døren, og puff jeg var i eventyr land
E + Svampe er nok noget af det bedste jeg har prøvet nogensinde.

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
hehe.
Hvor mange gram shrooms var der ?? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
3-4 gram [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
nice.... jeg fik min jomfru rejse på svampe i fredags det var griner! fårk man bliver DÅM af svampe! loool [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
hehe jeg følte mig som en baby den første gang og så havde jeg grineren på i næsten en time [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Nogle gange, har jeg griner på i hele mit trip...:) Det er så slemt, så jeg bliver nødt til at ha lidt tid alene, for ellers får jeg alt for ondt i maven...:)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
På hash får jeg det ikke sådan...
På amfetamin (og ephedra) gør jeg ikke...
På kix gør jeg ikke...

Konklusion> Det eneste tidspunkt jeg får det sådan er på psychedeliske stoffer [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Stod og snakkede med en rød hippybil(volkswagen) i omkring ½ time, derefter, følte jeg det som at der stod en lygtepæl og råbte af mig. Den stod jeg så og diskuterede med 1 time- .... [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

[ 06 Juni 2002: Besked ændret af: ~Côrnholio~ ]

Medlem

Geografisk sted: Kbh området
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Dét gad jeg fandme godt at have set !!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh området
Her sidst jeg drak mig en lille svampe-drink (gringo-svampe)havde jeg et rigtigt nice trip. De andre gange jeg har taget gringo-svampe har været om aftenen, mens det har været mørkt.
Her sidst ville jeg da lige prøve det mens det var lyst, så forrige weekend da kl var 18.45 gik jeg igang.
19.00 kickede det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Rigtig rart, lidt E- agtigt. Efter ca. 2 timer SKULLE jeg bare UDENFOR ! PIST så var jeg ude af døren, uden at sige noget til nogen ! På vej ned mod kiosken havde jeg det alt for nirvana-agtigt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Det var dejligt lyst, himmelen var helt utrolig smuk at se på, solen skinnede, fuglene kvidrede og jeg smilede for vild sky ("dét må da se lidt for skummelt ud" tænkte jeg og grinede lidt for at gøre det endne bedre. Jog med det samme mobilen ud af tasken og ringede til fyren. Ha ha SÅ var det lidt mere i orden at komme gående der alene og se alt for lalleglad [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Uhmm rigtig NICE !! Der røg bare det ene suk ud af munden på mig efter det andet- smil

Ved 3. time blev jeg sindssyg rastløs og tænkte Bastionen ! Jeg havde BARE lyst til at danse, danse og så danse noget mere
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Men da jeg skulle til fødselsdag dagen efter om lørdagen og endnu en om søndagen, kontrollerede jeg lige mig selv..nok meget godt ! Den der lyst til bare at fyre den af til techno er dukket op HVER gang omkring 3. time i trippet !!
Men én ting jeg ikke lige fatter er hvorfor jeg i hvert fald de sidste 2 gange (kan ikke lige huske om det var tilfældet de andre gange) bare har GABT ustoppeligt på dem ?? 10 min: GAAAAAB 10 mere: GAAAAB Det iværksatte da et grineflip over det- og så midt i min griner: GAAAAB
Nogle bud ??
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

jeg gaber altid på stoffer, især svampe og syre. Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg gør det, jeg gør det bare. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

svampe+E er noget af det bedste(/sjoveste) jeg har prøvet, no doubt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hvis ikke det var fordi man dør af det, ville jeg anbefale det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Tillykke med det AI, det var da en forholdsvis stor begynderdose...men du overlevede det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

@Speedy: >=> Jeg vil egentligt ikke sige du bliver dum, du tænker bare meget mere over alt, opfatter tingene på en anden måde, lever dig ind i nogle illusioner osv, jeg vil ikke sige at det er dumt, bare specielt.

@Rylle: >=> Ved samme tid sidste år havde jeg et svampetrip sammen med min ven og hans storebror, det var min vens andet trip. Jeg lyver ikke når jeg siger at han grinte under hele trippet, flere gange kæmpede han med at lade vær med at grine fordi han fik så ondt i maven.

@web: >=> Det tror jeg gerne på, jeg synes begge stoffer har et eller andet magisk over sig, MDMAen er så opkvikkende i modsætning til den lidt sløve effekt jeg synes man får af de aktive stoffer i svampene.

/Jens Chr.

Dedikeret medlem

hehe jeg syntes heller ikke man bliver så dum, man bliver bare blæst (og det er jo næsten det samme)
Men fx. på syre, føler man at man er meget "bedre" end alle andre (jeg siger sefølig ikke at alle har det sådan) men næste gang I er på syre så prøv at snakke med fulde mennesker fx. så ved I fandme hvad jeg mener, man står bare og tænker: "hvad fanden spilder den fulde gummihjelm min dyrebare tid på!!"

NOTE: Gummihjelm er et hjemmelavet ord med patent så send lige penge hvis I bruger det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

@Liquid: >=> Jeg har det nærmest sådan på alle stoffer at når jeg så ser nogle stive mennesker, så tænker jeg altid at de er pisselamme. Alkohol er lamt i mine øjne....men et par øl skader aldrig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*liquid*-) Kender godt det der med fulde menneseker. Mig og min dame (mælkebøtten) var i byen på syre sidste weekend. Vi blev enige om at trippere skulle kune købe et jagttegn til fulde mennesker. Hvis man havde sådan et skulle det være fuldt lovligt at gå på safarijagt og nedlægge et par fulderikker! -det var sgu en sjov ide.

Det med at gabe kender jeg oxo godt fra syre, svampe, meskalin og aMT.

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Selvom det lyder underligt, så har jeg haft det sådan på amf, totalt frisk og det hele, men alligevel greb jeg mig selv i at gabe engang imellem,
Det er fandme mystisk

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
På svampe er mange helt naturlige ting også meget fascinerende.

Fx jeg købte noget slik i døgneren på svampe og syntes da, det var vildt underligt, at man bare kunne lægge nogen penge og så tage slik med ud. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Uups, glemte noget.. ehhhh...

...gummihjelm...

[ 17 Juni 2002: Besked ændret af: g0dkiLLa ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
lyder sjovt, mon ik jeg snart skal prøve svampe [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

[ 17 Juni 2002: Besked ændret af: Confusion ]

Dedikeret medlem

Argh!

gOdkiLLa> SEND MIG PENGE [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]