Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 21:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøv med 20-30mg OxyContin eller Oxynorm.Du skal endelig ikke starte med 80mg knust OxyContin.Det er for meget.

Iøvrigt så husk det med depot piller.Contalgin(Morfin)og OxyContin(Oxycodone),skal sniffes eller spises tygget,ellers får du ikke virkningen med det samme.

Iøvrigt kan det ikke betale sig at sniffe Oxyer.De har en så høj "bioavailability",at de virker lige så stærkt som sniffet når man spiser dem.De virker bare lidt hurtigere sniffet.
Men Morfin og Heroin,skal du aldrig indtage oralt.

Og husk...! :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Halifaxxx kroner Kong Gonzo af opiaterne!* :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halifaxxx>:
Gonzo takker. :D Men det er sq mest en sidegevinst ved at have været hooked på Heroin.Man var jo nødt til at følge med i hvad der kunne bruges,og hvad der var noget gøgebrændsel.

Opiater er(næsten)lukket land for mig idag.Det er bedst på den måde.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Gonzo skrev:
Dex>:
Hvis du tror det havde bare den mindste smule med abstinenser at gøre er du på vildspor.Så hurtigt går det altså ikke. LMAO..

Godt nok er folk forskellige,men selv det aller stærkeste Opioid som Etorphin,eller en anden Fent analog som f.eks Carfentanyl(som bliver brugt til at bedøve elefanter med) vil ikke kunne gøre dig hooked på under en uge.Så spiller psyken også ind,men så hudt jeg hvisker er det et sted mellem 6-14 alt afhængigt af netop psyken.Og så skal du rå frådse.

Da jeg startede med Opiater gik der mere end et halvt år,før der begyndte at ske noget i den retning. :shock:

Har du selv personlig erfaring med Fentanyl eller nogle analoger?
Jeg kender min krop, og der var bestemt et hint af de overnævnte symptomer... Psykisk var dog bare irriterende - kunne måske ha' noget at gøre med at jeg havde drukket jævnt om aftenen. ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja det må man sige.Jeg har både taget "Sublimaze" som er injektabil Fentanyl,og Fentanyl citrate.Det sidste var endog meget vanskeligt at have med at gøre,fordi man fik en OD hvis man ikke passde rigtig meget på.Vi blev simpelthen nødt til at blande noget laktose i,bare for at kunne udmåle det nogenlunde.En dødelig dosis for en lægman kunne næsten ikke ses med det blotte øje.Stærke sager.

Derudover har jeg også haft noget Alfentanyl.Jeg syntes nu bedre om alm Fent.Det andet er for tungt på en eller anden måde.Jeg kunne ikke lide det.

Selv det stærkeste Opioid,lad os tage Etorphin,ville du ikke kunne blive hooked på på under en uge,selvom du tog det 24/7,men så ville du også nok begynde at ha kolde hænder om morgenen. :wink:

En druktur kunne absolut godt give nogle fornemmelser derhenad,hvis tømmermændende stødte sammen med slutningen af Fent turen.Helt sikkert.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
Temgesic 0,4 har jeg osse prøvet de virker godt sammen med hash og alckohol, jeg har ikke brækked mig af dem og heller ingen bivirkninger, og jeg har 2 højst sammen med jeg sniffe en hele, men man bliver stener af det og så klør det over hele kroppen

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Nogen der ved hvad dosen for sniffet buprenorphin (anorfin) er?
Jeg har 3*0,2 mg liggende, regner nu ikke med at indtage dem foreløbig men er nysgerrig.

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har prøvet at sniffe et halvt mg., hvilket virkede ganske fint... Bare ikke nogen særlig fed rus, IMO.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]