Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Ok, jeg mindes for nogen tid siden at have læst noget om, at når en mand får udløsning er det egentligt ikke en orgasme.

Jeg har så også hørt at den rigtige orgasme skulle være mange gange kraftigere og længerevarende end den normale kortvarige eufori, der følger med en udløsning.

Det skulle ikke være noget man sådan kan træne sig op til, det kommer med tiden og pludselig er den der. Ham gutten der blev interviewet i artiklen havde vist haft sex et par tusinde gange og havde kun fået 3-4 rigtige orgasmer :shock: :shock: :shock:

Nu var jeg for nylig så heldig at have en oplevelse noget i den stil. Da jeg havde fået udløsning (og formentligt orgasme) kunne jeg slet ikke bevæge mig, jeg lå stille i mere end et kvarter og det summede for vildt i hele kroppen. Det føltes mest af alt som en blanding af tandlægebedøvelse og peaket af et svampetrip og jeg var seriøst lammet. Jeg behøver vist ikke sige at det var voldsomt behageligt, meget bedre end noget andet jeg har prøvet!

Nu er mit spørgsmål så, er der nogen af jer der ved mere om dette vidunderlige fænomen? Eller har været udsat for noget lignende?
Pigen jeg var sammen med gjorde ikke noget anderledes end normalt, og hun var også vildt overrasket over min reaktion på det hele...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil da nok sige, at jeg mindst har nærmet mig en orgasme efter at have spillet pik i 3 timer på amf. :P

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg vil ikke sige at jeg har oplevet noget lignende, men jeg har haft følelsen af at være lammet i 5-10 minutter efter sex, hvor INGEN må røre ved mig... en svag summen i kroppen og følelsen af lammethed. Men det du har oplevet lyder noget mere voldsomt.

Dette har jeg oplevet ca 4-5 gange i alt... normalt, efter udløsning, er jeg villig til at snakke og bevæge mig og sådan noget. Men de 4-5 gange er en undtagelse.

Titel:
Relativistisk båthorn

Ka' det være endorfiner?
Hvis det er, så er det ikke magi (det er ikke engang Usundt) og det er relativt nemt at opnå hvis man ved hvordan.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Det kunne godt lyde som endorfin
Jeg synes altid man føler sig lidt "bedøvet" på en lækker måde efter sex

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er enten endorfiner eller dopamin i nucleus accumbens (samme virkning som opiater og i en vis grad benzodiazepiner) der giver følelsen ved en orgasme.

Mange førstegangsbrugere af heroin sammenligner det jo også tit med en orgasme (x1000), og i et vist omfang også virkningen af nikotin når man har været virkelig rygetrængende. Så det må, rent teoretisk, være nogle af de samme komponenter der indgår.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Det er det samme lige før man nyser, jeg tror endorfin er et godt bud

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Der bliver vel også frigivet endorfiner efter en almindelig udløsning. Men dette var bare så meget stærkere end nogen anden ting jeg oplevet... Sæføli bortset fra diverse stoffer, men det var nu helt fantastisk at opleve dette uden at have indtaget noget!

Jeg kunne godt mærke fornemmelsen komme snigende i et stykke tid inden, men det peakede for voldsomt da jeg kom.

Jeg havde holdt en ufrivillig tre ugers pause, men tror ikke det har noget med sagen at gøre, for det har jeg været ude for et par gange efterhånden, desværre :cry:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
Hvis man træner sin PC-muskel (lukkemuskelen?!?), skulle det være muligt at få ret kraftige orgasmer, uden at komme. på den måde kan man i teorien selv styre hvor mange orgasmer man gider have, og hvor længe man gider blive ved, inden man vælger at få udløsning.
Har ingen erfaring med det, da jeg altid glemmer at bruge lidt tid på det (det kan vist godt tage en måned+ at få trænet op). Men kunne da ellers være et hyggeligt trick...

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Bardo skrev:
Hvis man træner sin PC-muskel (lukkemuskelen?!?), skulle det være muligt at få ret kraftige orgasmer, uden at komme. på den måde kan man i teorien selv styre hvor mange orgasmer man gider have, og hvor længe man gider blive ved, inden man vælger at få udløsning.
Har ingen erfaring med det, da jeg altid glemmer at bruge lidt tid på det (det kan vist godt tage en måned+ at få trænet op). Men kunne da ellers være et hyggeligt trick...

Du har set zulu/tv2 kan jeg høre :D Det er nemlig rigtigt.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Det har jeg selv leget lidt med for et års tid siden og jeg fik det da også til at virke engang imellem.
Men det er bare stadig ikke nær så stærk en kropsfornemmelse som det jeg havde. Tror tit folk at udløsningen er det man kalder orgasmen, hvilket det jo så ikke er alligevel.

Men det med PC-musklen kan helt sikkert anbefales! Havde dog lidt problemer med at man bliver alt for følsom i starten så der kom jeg alt for hurtigt. Men det er ikke alt for besværligt at træne fætteren op...

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Jeg vil da nok sige, at jeg mindst har nærmet mig en orgasme efter at have spillet pik i 3 timer på amf.

*LOL* :lol:

-Jimmy Carter

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*noname* Er du sikker på at du ikke bare har ladet gashanen stå åben?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

PsyGoA skrev:
Jeg vil da nok sige, at jeg mindst har nærmet mig en orgasme efter at have spillet pik i 3 timer på amf. :P

:lol:

Been there, done that!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Og det er da temmelig intenst, right? :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
aliaarhus skrev:
Du har set zulu/tv2 kan jeg høre :D Det er nemlig rigtigt.

nej, det har jeg faktisk ik :)
jeg hørte om det (og læste lidt nærmere om det), da der var en ligende tråd på aya-forumet for et års tid eller to siden...
en lille ting jeg fandt ud af (ved ik om det også var med i det program), er at man ikke må overdrive det for meget, da der er en chance for at det forhøjer chancen for prostata-kræft (eller hvad det nu hedder)!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

PsyGoA skrev:
Og det er da temmelig intenst, right? :wink:

Jo, og det er smerterne i ens røde forhud også, dagen efter! :shock:

Det samme kan siges om at wanke på GHB/GBL/BDO - don't do it! :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg plejer nu ikke at have så forfærdelig ondt, men pikken hæver fuldstændig op. :?

Titel:
Medlem

Folk, der onanerer, det er dårlige mennesker. 8)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Folk der ikke onanerer, det er mennesker med tunge kugler !!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]