Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 15:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Kbh
Hvad skal jeg købe på staden? Efter Soma har lukket for svampesalg, er jeg nødt til at shoppe shroomz på staden... Jeg har kigget lidt på de hawaiianske svampe til 200kr/g.. De skulle minde meget om de danske men er jo en del dyrere... Sidste jeg trippede danske svampe spiste jeg omkring 2,1g + forstærker (kunne dog godt have undværet forstærkeren)... Hvor meget skal jeg så æde af hawaii svampene? Eller skal jeg vælge nogle helt andre?

[ 15 Juli 2002: Besked ændret af: Livsnyderen ]

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
HAWAII! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Du skal nok starte med at æde et ½ gram hawaii! hvis du sys at du ik er lam nok så æder du bare et ½ mere! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: dk
men du skal nok lige vente en ½ time med det sidste halve g..!!

zeck

Insane psychedelia user!

Som der står på erowid så kan der godt gå op til en time inden du kan mærke det, en ting du lige skal huske på [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

/Jens Chr.

Medlem

Geografisk sted: danmark
chill god dammit... jeg har hørt de er syge. lad vær med at blive stresset fordi de ikke virker.. det skal nok komme. og hvis der er gået nogle timer efter og du ikke syntes der er sket noget særligt, så drop det og prøv igen en anden dag..

In our memories

Geografisk sted: København
Men hvis man har spist 2 gram danske svampe (MED forstærkere), så er man sq også out-there... såå jeg vil sige et gram Hawaii er meget passende [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Personligt havde jeg det rigtig fint på 3/4 gram for ikke så længe siden... det var sådan lige midt imellem synes jeg. Men jeg ku godt mærke potentialet og kraften i dem ligge og ulme -lige- under overfladen...

Med de rette stimuli ville de have føltes stærkere, men jeg var i selskab med en meget ædru person som jeg følte jeg sq tage hensyn til, sååå det var ikke noget med at stå og kramme træer ... selvom de var ret så søde og lækre!

Mvh Zonker

In our memories
Brugeravatar

Jeg er så træt af at høre potentielt farlige substanser som MAOi'er er, blive omtalt som forstærkere... dumme soma!

Insane psychedelia user!

Offtopic, men helt enig Dextrose.

"Du tar bare lige et par forstærkere med et par powerpiller også lige et par hallucinationskapsler, så er der godt med smæk på, men du er nok lige lidt træt dagen efter"

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Det kan man jo ikke ligefrem kalde harm reduction, jeg er på grænsen til at sige at de skaber flere problemer end at de gør noget brugbart. Hvis de blev lukket kunne folk jo bare bruge de utallige smartshops der er på nettet, sikkert i bedre kvalitet til billigere priser.

/jens Chr.

In our memories

@Dextrose: Jeg bruger dem heller aldrig selv... Forstår mig endnu ikke nok på deres karasterika til at jeg vil bruge dem... vil også hellere spise en passende dosis, end at 'forstærke'...

Men det er bare det de kaldes i 'offentlig' tale... jeg går ud fra at der er tale om Peganum Harmala hvis det er fra Soma.

Medlem

Helt enig med Dextrose. MAOI'er skal ikke bare tages som en forstærker af en uerfaren bruger. Det er også totalt unødvendigt, hvis man spiser Hawaii svampe(Copelandia Cyanescens) de er sgu stærke nok i sig selv.
MAOI'er som f.eks Syrian Rue (peganum Harmala)
er sgu noget man skal have respekt for og vide meget om inden man bare sluger et par ampuller. Jeg har selv haft god erfaring med psilocybin svampe og Harmala, men har også læst en del om det.Der er meget man skal vide om diet og dosis, så jeg vil helt klart sige at man skal researche, inden man begynder. Det er også vigtigt at folk der ikke har den store erfaring med svampe, lærer dem rigtigt at kende, inden man tager det næste skridt.En meget interessant ting er, at da man første gang isolerede Harmalin, en af de vigtigste substanser i MAO-dæmmere, navngav man stoffet Telepathin, p.g.a stoffet telepatiske evner. Senere blev navnet lavet om til Harmalin, da man mente stoffet vil opfordre flere til at bruge det, når det hed Telepathin.Et stof der har HARM i starten af navnet, vil afskrække flere.

Amnesia

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]