Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 00:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Holte, Storekbh.
Nogen der kender noget til dette? Kan man tage ecstasy hvis man har sukkersyge? Er der nogen stoffer der er 'blacklisted' for folk med sukkersyge?

Titel:
Dedikeret medlem

du skal nok passe på hvis dit amf. er cuttet med sukker (laktose i gues) afhængig af mængde

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ka der muligvis os' være i ecstasy piller "kix"... hvis du har i sinde at prøve ecstasy, ska du nok ha fat i noget mdma :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Confusion skrev:
ka der muligvis os' være i ecstasy piller "kix"... hvis du har i sinde at prøve ecstasy, ska du nok ha fat i noget mdma :wink:

Hvorfor skulle de putte laktose i pillerne?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
LAD VÆRE MED AT TAGE STOFFER HVIS DU HAR SUKKERSYGE!
Det kan ikke siges mere tydeligt, langt de fleste stoffer kan være livsfarlige for folk med type A diabetes (altså ikke gammelmands sukkersyge), Jeg har en bekendt som røg på hospitalet pga en meget lille smule hash han røg, det får blodsukkeret til at falde (også derfor man får æderen på) og det kan en sukkersyge patient ikke tåle, så han gik i kramper og besvimede.
Stoffer som ecstasy, amfetamin og kokain gør tit at man ikke kan spise, og det får blodsukkeret til at falde, hvilket er ret skidt for en sukkersygepatient. Så hold jer fra det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
de ka sku finde på at proppe hvad som helst i de piller som fyldstof og hvis det er det de lige har ved hånden, ku de vil os' finde på at smide det i (vil jeg tro)..

de fleste der laver ecstasy piller, gør det for pengenes skyld :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
For lige at kommentere jeres diskussion så er det altså de færreste sukkersyge patienter der vil blive påvirket af de mængder sukker der er tilsat knark... De kan jo ikke helt undgå det, og så små mængder betyder ikke det store, men de bør ikke tage det af andre årsager.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Confusion skrev:

Der kan vel for så vidt også godt være laktose i. Jeg ved ikke hvor "populært" det er for en pusher, at cutte det rene mdma, men i princippet kunne han/hun vel ligeså godt finde på det, på samme måde som nogle pushere vælger at cutte amf eller coke.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Jeg har en god kammerat der har sukkersyge.. Når vi er til fester rundt omkring indtager han normalt en god portion amf, hvilket overhovedet ikke har skabt problemer..

Han er så også god til at huske at spise/drikke og passer generelt godt på sig selv og lytter til sin krops signaler når vi fester løs.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Confusion skrev:
de ka sku finde på at proppe hvad som helst i de piller som fyldstof og hvis det er det de lige har ved hånden, ku de vil os' finde på at smide det i (vil jeg tro)..

de fleste der laver ecstasy piller, gør det for pengenes skyld :wink:

Nu er det jo ikke hvem som helst der laver ecstacypiller. Det er folk der er lidt mere seriøse end den lokale pusher Brian. Jeg tror ikke på de "propper hvad som helst i". Nu ved jeg ikke, hvad man normalt bruger som fyldstof i piller (i medicinal industrien) andet end bindemiddel, men jeg synes det lyder underligt at folk der fremstiller ecstacy skulle putte sukker i deres piller. Man må også formode at det er folk med en tilgang til lidt flere kemikalier og lignende end normale mennesker.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Normalt presser man piller med mikrokrystallinsk cellulose, men eftersom det er suspekt at købe i store mængder, bliver det tit erstattet med f.eks. lettere tilgængelige sukkerarter - bl.a. laktose.

Jeg har tidligere postet en metode i Alkymistens Hjørne, til at "støbe" piller, hvor man bruger en blanding af laktose og normal sukrose.

Titel:
Medlem

Okay, nu er det så ikke mig selv, men min veninde... Hun påstår at hendes far selv har taget 'en del stoffer', men det er også det eneste hun ved om dén sag... Men hun er ihvertfald helt vildt tændt på at prøve E, svampe eller coke - men det er en dårlig idé? Evt. dokumentation på det? :P

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
E, svampe eller coke?

Lyder ikke som om hun er helt afklaret med hvad hun vil, prøv evt. at snakke med hende og find ud af hvad det er hun leder efter.
En vild aften i byen, en varm og utrolig hyggeaften med vennerne eller en kaschnipelyschnoppelygak tur i underbevidsthedens dybder?

Hvis en af mine venner kom og spurgte om jeg ville introducere ham/hende til E, svampe eller coke ville jeg bede personen komme tilbage om et års tid når han/hun havde fundet ud af hvad de ville...

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem

@ Joe - Haha, jeg kan ikke selv være mere enig :P Probs er, hun er ikke for snedig osv., hun vil ikke engang introduceres til det - og hvis jeg ikke kan hjælpe hende hér, så 'tar hun bare chancen og napper noget E', som hun selv formulerer det... Og ja, jeg har prøvet at forklare hende hvad det er hun 'leger' med hér, men hun er vist temmelig ligeglad...

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg tror bare jeg ville vælge at indtage min knark sammen med mere fornuftige mennesker, og så ellers råde hende så godt som du kan og håbe på at hun ikke går ud og skader sig selv i hendes stupiditet!

Mvh Jonas!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]