Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Kbh.
Jeg har læst i bogen "hvad er LSD" at LSD er 200 gange kraftigere end psilocybin.
Vil det sige at hvis en normal dose af LSD er 100 microgram, er det så forsvarligt at tage 200 gange den dose af psilocybin [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

På forhånd tak. Indra [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
20 mg. psilocybin er nok rimelig kraftigt... så jeg tror ikke man skal gå meget højere op.

Tihkal #18

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
Tjae jeg ved ikke hvordan man regner ud hvor mange miligram der er i 1 gram danske psylosobinsvampe? (det afhænger vel af hver enkelt svamp, hvor potent den er!?) Men jeg plejer selv at spise et sted mellem 2 til 3 gram. Det plejer at give mig et pænt modereat trip. (de første mange gange spiste jeg kun 1 gram hvilket jeg vil foreslå som begynderdosis).

Jeg hører dog jævnligt om nogen der spiser 5 til 8 gram tørede svampe... hvilket jeg vil mene er ret meget, men åbenbart OK for nogle!?

Sump

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tommelfingerreglen for alkaloide-indholdet i danske svampe er vist lige under 1% - dvs. ~10 mg. alkaloider pr. gram tørrede svampe.

Medlem

der er jo heller ikke kun psilocybin i svampe... så det komplicerer det endnu mere (med dosis i forhold til syre)

Man har jo et naturlig "stop" for optagelse af psylicin og LSD ect.
Jeg har prøvet at spise temelig store mængder svampe. og tilsidst er det som om at man enlig ikke bliver mere blæst, man spiser bare svampe fordi det har man jo gjort hele aftenen. (rimelig svært at beskrive hvordan man har det på 20 g svampe) Udover at det var fedt. Jeg vil dog ikke anbefale nogle at æde 20 g svampe, da det er en rimelig stor mængde. (jeg spiste gode Cubensis Gold)

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

PS: jeg tror ikke man kan sætte svampe og LSD op mod hinanden på den måde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]