Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 00:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: midtjylland
ey y'all
jeg har i ret lang tid overvejet at købe et ½g kokain jeg har kun tænkt mig at prøve det én gang... og det er derfor at jeg vil spørge om der er nogle af jer der kunne give mig et par gode råd til hvordan jeg får mest muligt ud af rushet.
jeg har først og fremmest tæmkt mig at sniffe sammen med en af mine rigtig gode venner...
jeg vil ikke høre på at jeg skal lade være for det har jeg ikke tænkt mig.
hvis der er nogle der bruger kokain hyppigt ville jeg også meget gerne høre om hvordan i plajer at forberede jer til en god aften på coke.
/me håber at i vil skrive nogle gode tips- ville være total najs

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hey, nu er jeg ikke så frygteligt meget inde i coke, men jeg vil lige give dig et generelt sniffetrick. Man ser nemlig ofte at folk der sniffer VIRKELIG bare suger til, men det er en dum ting!
Meningen med at sniffe ting er, at de skal i forbindelse med de tynde luftvejsslimhinder i næsehulen, og det kommer de ikk hvis man suger hårdt.
Så ryger det over i svælget, hvor slimhinderne er meget kraftigere.

Derfor skal man ikke sniffe hårdere end at materialet lige akkurat kommer med op i røret, så rammer det bedst.
Og sæføli skal du ikke line kæmpebaner op, relativt små baner har større chance for at blive optaget ordentligt.

Håber du kan bruge det til noget, og velkommen til!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Velkommen til, Drug_newbie :wink:

Det lyder som om, du er en meget standhaftig person. Men tænk også lige over det, hvis, eller rettere, når du får lyst til at tage en lille snitte endnu, udover den første gang! Alt for mange har sagt det samme som dig - "jeg prøver det kun én gang"!
Nå, jeg hader at være pædagog, men du skal lige vide hvilket afhængighedspotentiale coke kan have - især hvis du har lidt penge på lommen og din økonomi godt kan bære et køb på 2-3 gram om ugen. DER har jeg set det gå galt for en del mennesker. Lige pludselig er det blevet lige så "normalt" at tage en snitte, som det er at slamme et bonghovede eller drikke en kop kaffe - på alle tidspunkter i hverdagen :(

Men mist ikke modet. Nogle kan trods alt godt styre det og andre har slet ikke lyst til til mere coke, selvom de har prøvet(hmmm...hvem?).

Citat:
hvis der er nogle der bruger kokain hyppigt ville jeg også meget gerne høre om hvordan i plajer at forberede jer til en god aften på coke.

Jo hyppigere et stof indtages, des mindre forudgående forberedelse for set&settings(synes det er forkert at tale om set&settings når vi ikke tager om psykedeliske rejser) plejer der at være forbundet med det. En hyppig coke-bruger kan nok ikke li´at bruge ordet "forberedelse". Forberedelsen sker først, efter den første bane er sniffet...hvis du forstår.

Selv ville jeg anbefale en lille stribe pilsnere og noget god røg, hvis jeg skal snitte den. Kun påvirket af coke bliver jeg ubehageligt rastløs.

Held og lykke med det :wink:

-CC

Titel:
Tidligere holdmedlem

Alt respekt for hvad cannachem siger, men vil også gøre dig opmærksom på en anden situation du kan havne i.......nemligt at du bliver så slemt skuffet over virkningen, at du bliver nødt til at prøve det igen, for det kan da ikke passe at det var det.........

Rusen er nemligt meget diskret, og et halvt gram til to personer er ikke meget især i forhold til hvor kort tid det varer........tag og køb et helt gram, og sørg for at få nok til at mærke det!

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
@noname: Hmm, jeg kan godt se problemet i at sniffe det hårdt. Men jeg mener at jeg et eller andet sted har læst, at det giver et meget stærkere rush, når coke og amfetamin smides i et sugerør, hvorefter man placerer det i næsen og får en til at puste ordentligt igennem sugerøret.

Er dette rigtigt (da man ikke selv sniffer), eller vil der ske det samme som når man selv sniffer?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Personligt har jeg prøvet at få amfetamin skudt op i næsen af en anden person, og det virker fortræffeligt. ;) Det ryger heller ikke direkte ned i svælget, nok fordi man ikke selv sniffer, og det ikke er så store mængder, man får op ad gangen. Dog tror jeg ikke, at det er noget, man bør praktisere med kokain. Det virker overhovedet ikke, hvis det bare ryger ned i svælget.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Citat:
Dog tror jeg ikke, at det er noget, man bør praktisere med kokain. Det virker overhovedet ikke, hvis det bare ryger ned i svælget.

Nej ok, så siger vi at det overhovedet ikke virker, hvis det bare ryger ned i svælget :roll:

Back to topic...

-CC

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
CC det virker bedre hvis det bliver i luftvejsepitelet, da det kun består af et enkelt lag celler i slimhinden. I svælget er det flerlaget, da det skal kunne modstå mekanisk slid (mad).
Jo tyndere slimhinde jo bedre optagelse, men dermed ikke sagt det ikke virker hvis det kommer i svælget, det er bare bedre i næsen..

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: midtjylland
noname takker kunne jeg virkeligt bruge....
jeg ville gerne ha' små tips tricks til de praktiske ting.. jeg kender andre der sniffer stort set alt men de er bare newbies der tror de ved hvad de laver... så hvis I kunne hjælpe med de praktiske detaljer så jeg får mest muligt ud af min eneste gang....

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Som CC siger er det godt med nogle øl og noget røg. Men man skal heller ikke være alt for stiv/skæv inden man tager coken.
Første gang jeg prøvede coke var jeg meget stiv og skæv, og der gik lige et kort stykke tid (og vidst også en streg mere) før jeg rigtig lagde mærke til rusen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
CannaChem skrev:
Nej ok, så siger vi at det overhovedet ikke virker, hvis det bare ryger ned i svælget :roll:

Pointen var, at det er dumt, fordi det virker DÅRLIGT i forhold til i næsen, hvis jeg så slipper for at høre på mere.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
Personligt foretrækker jeg også at være stiv hvis jeg tar coke, ikke det helt vilde, bare sidde at hygge med bajer/sprut. Noget god musik er som altid en god ting, og mht. coke, mener jeg ikke at det nødvendigvis behøves at være techno/trance/psy o.lign.

Men først og fremmest, prøv at nedtone dine forventninger lidt og ta det lidt mere med et gran salt - istedet for at forvente det HELT store, for ellers kan det være du bliver slemt skuffet og over første gang.

Men hyg' jer med jeres snitter, de holder ik' så længe :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Ja, kolde øl og så mere kokain er vist de vigtigste set&settings :D

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
noname > Hvis man er nød til, at tage meget små mængder af gangen, så kan man jo heller ikke få så kraftig en virkning.
Dette er særligt relevant, når vi snakker coke, fordi det som oftest er skam cuttet.

Jeg foretrækker sjovt nok, at være næsten ædru på coke. Det er rart nok med et par genstande sammen med, men alt for meget alkohol ødelægger effekten. Særligt fordi coke er så subtilt.

Held og lykke med kun at prøve det én gang! :lol:

-Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

Pas dog også på med ikke at køre aaalt for mange genstande ind imens din rus er igang.. Coken nedtoner nemlig effekten af alkohol, og når coken fortager sig kommer alkoholen frem og slår dig i ansigtet.

Og det kan man enten finde ud af på den gode eller dårlige måde, og jeg kan tydelig huske da jeg fandt ud af det på den dårlige måde. Det var ikke så vildt ;)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Alkohol er smukt sammen med coke, jeg synes, at virkningerne forbedrer hinanden. Men lad endelig være med at drikke for meget, så "overskygger" alkoholen den lækre coke-effekt.
Jeg synes, at det er lidt usselt at drikke øl sammen med coke - man skal køre Hollywood-Bret-Easton-Ellis-stilen og køre coke på spejle, champagne på køl og god pot i joints! 8)

Jeg synes ikke, at musik og coke går så godt sammen, jeg er normalt for stimuleret og rastløs til at kunne koncentrere mig om at holde kæft og lytte til musikken.
Men hav endelig noget disco eller gangsta-rap kørende i baggrunden...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Zarathustra skrev:

House kan også anbefales! Tung basgang går virkelig godt i spænd med kokain rusen!

-Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Psyko skrev:
Zarathustra skrev:

House kan også anbefales! Tung basgang går virkelig godt i spænd med kokain rusen!

-Psyko

Eller elektro. Det er også virkelig lækkert at høre når man er på coke. Evt. Miss Kitten eller Autotune. Dirty funky electro :D

Titel:
Site Admin

Hvordan kan det være du har valgt at prøve kokain? Det er et af de absolut kedeligste stoffer der findes; hvis ikke det kedeligste IMO. Jeg troede langt de fleste prøvede det i en brænnert og så kørte den derfra. Hvad har du ellers prøvet af sager?

MVH
KI

Titel:
Junior medlem

jeg vil godt lige høre lidt om doseringen..? da jeg lige har fået løn og har lyst til lidt mere end bare en gang bajere... altså ikke noget vold amok.. bare sådan en "normal" omgang :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]