HOV HOV [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Jeg sagde jo ikke det vart umuligt, langt fra, men det lød bare ikke helt som om i vidste hvor stort et projekt i lige havde gang i der. Det jeg mente var at hvis man kun anskaffede sig en hund for at finde svampe, så ville det ikke være en god ide. Men hvis man kan lide at arbejde med hunde så er det jo dobbelt bonus, man får et unikt samarbejde med sin bedste ven og den laver noget seriøst for føden [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] Jeg kan kun anbefale at aktivere sin hund. Men hvis man derimod ikke rigtig syntes det er sjovt at arbejde med hunden så er man på den direkte vej til en problem hund, og dem er der sku rigelig af. Så lige en sidste gang for de langsomme [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] anskaf jer KUN en hund hvis i også vil aktivere den alle de andre dage i året, og det er ikke nok bare lige at gå 100m ned af vejen og tilbage igen. Nå nok moralpræknen fra min side [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] Så for lige at komme med noget konstruktivt til emnet her (alt i alt er det vel at komme lettere til svampe) var det så ikke en ide at dyrke dem fra sporre. Jeg har engang dyrket østershatte fra sporer og det var sku lættere end at klø sig selv i nakken. En sort sæk, lidt halm, og fugtighed (maby ko eller hæste lort istedet for) men tid/udbytte siger mig at være en del større på den her måde, det andet var sku lidt som at bygge en McD for at få en burger [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
|