Jeg er lidt ny herinde så ved ikke rigtig om jeg er kommet det rigtige sted hen, men prøver nu engang alligevel
Jeg har altid gerne ville prøvet mdma og har da også læst en del om det, og havde enlig bestemt mig selv for at tage det en dag sammen med vennerne, en stille og rolig weekend(enten fredag eller lørdag). Men i fredags kom jeg dog til at dumme mig så gevaldigt!
Jeg havde været i byen sammen med en kammerat og havde slet ikke haft i tankerne om at være på noget denne aften, men alligevel støder jeg ind i en af mine anden kammerater som jeg vidste havde noget på sig da han havde fortalt mig det nogle dage før. Jeg i min KÆMPE brændert spørg ham om han ikke havde noget der kunne køre mig op i det høje gear svare han jo selvfølgelig ja og siger at han har noget mdma som helt sikkert vil forandre min aften til det positive.
Så vi gik ud fra diskoteket og han fandt posen frem og hældte hvad der svare til 0.4-0.5 gram op i en sommersby. Han siger til mig at jeg kun skal tage en lille smule da det er første gang jeg prøver det og vender sig om for at snakke med en af hans venner. Uden og tænke over det formår jeg at drikke OVER halvdelen før han vender sig om og ser hvor meget jeg har drukket og river flasken ud af hånden på mig.
Vi går så ind på diskoteket igen.
Jeg kan faktisk ikke huske ret meget fra den aften andet end nogle små øjeblikke og at jeg havde det fantastisk(mildt sagt!!). Har så idag hørt fra flere der så mig i fredags, at jeg gik og rullede med øjne og havde svært ved og fokusere, ikke nok med det - så have jeg præsteret og vælte en 3-4 gange hele den aften men det var faktisk kun når jeg stod stille at det gik galt??
Jeg vil gerne vide om jeg havde fået en overdosis eller om det bare var en dårlig blanding af alcohol og mdma??
Jeg kunne også godt tænke mig at vide om det er meget normalt at man stadig er lidt "kuller" i hovedet og doven/sløv 3 dage efter og om der er nogle efter mén af det?
Lige til info vil jeg også godt fortælle bare så det liger ryger med i beregningen selvom jeg godt ved det nok var dumt og gøre, så tog jeg et gram kokain om lørdagen.(jeg ved det; DUMT!

)
PS. Tusind mange tak for svarene på forhånd!
PSS. Gider ikke høre på folk om hvor dum jeg var, og om at jeg nok skulle have sat mig ind i tingene først. Jeg var rigtig dum den aften og har også fortrudt det noget så gevaldigt, ikke fordi at jeg ikke nød det for det gjorde jeg. Men at jeg gjorde det i min brændet og ikke havde læst mere om det og vil nu have det i baghovedet som en lærestreg. Så drop nu jeres kommentere.