Har sagt en gang om året, selvom jeg ikke er overbevist om at jeg overhovedet kommer op på det. Spiser generelt ikke kix længere.
Men har ædt min del igennem tiden, og har haft nogle vidunderlige stunder med MDMA, men med tiden synes jeg bivirkningerne bliver mere tydelige og som Dextrose siger, synes jeg magien forsvinder. Startede i tidernes morgen med 200mg's Noname, med dertil hørende hallu'er og ud af kroppen oplevelser, men blev lynhurtigt forvænt med den total komfortable kixesprødert.
Jeg har ædt kix af 2-3 omgange, første periode varede ca. 1 år, åd masser hver weekend, sammen med amf og masser af sprut, og en gang i mellem i en kombo med DXM. Fuckede fuldstændig min gymnasietid, hjernen stod simpelthen stille hele ugen i 2.G, og var først klar når jeg tog til fest torsdag aften.
Var simpelthen det herligste stof for mig dengang, men blev nødt til at tage en pause pga massiv tolerance og elendig økonomi.
Derefter startede jeg langsomt op igen, men var denne gang opmærksom på hvor hurtigt jeg blev hooked på dem igen, og begyndte at lægge mærke til neurotoxiteten ved mit overforbrug, så stoppede efter nogle måneder igen, og har kun taget dem yderst sjældent siden. Men når jeg tilgengæld tager dem nu bliver jeg fuldstændig skudt af, af bare ½-1 kix, hvilket egentlig er rigtig lækkert.
Men rører dem yderst sjældent efterhånden, da jeg ved hvor hurtig jeg bliver glad for dem, og det er faktisk kun når mig og mine aller nærmeste lige skal have en hyggeweekend for os selv jeg æder dem (eller hvis nogle af kixe-fanskaren påpeger for mig at der er nogle jeg bare må prøve

)