Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 00:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Hvor tit tag du ecstasy, eller har gjort ?
1 gang om året 7%  7%  [ 7 ]
1 gang hver halve år 9%  9%  [ 10 ]
1 gand hver 3. måned 25%  25%  [ 27 ]
1 gang om måneden 18%  18%  [ 19 ]
1 gang 14. dag 9%  9%  [ 10 ]
1 gang om ugen 2%  2%  [ 2 ]
2 gange om ugen 4%  4%  [ 4 ]
Andet 7%  7%  [ 7 ]
Jeg tag ikke ecstasy 20%  20%  [ 21 ]
Afgivne stemmer : 107
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Det er jo heller ikke fedt, når man efterhånden får det sådan, at man ikke gider tage i byen uden at droppe piller. Selvfølgelig har man det fedt, når man er helt brændt, men hvad så når man skal i byen med de venner, som ikke tager stoffer?? Man skal altså passe meget på, når man tager party drugs, det kan alt for hurtigt udvikle sig til et misbrug, fordi man keder sig for meget, når man er clean.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: kbh-n
ny her på boardet... :)

Jeg prøvede e her i weekenden( roskilde festival)
og jeg må sige.... føj for fanden jeg er forelsket i det !

Jeg har aldrig været så glad..(måske på svampe) og alle sagde bare at jeg var super lækker... det var herre fedt...

Men jeg ved at jeg skal passe på, for det er sgu lækkert, og dagen efter tænkte jeg bare på at jeg vil ha mere....

men jeg aner intet om det.. måske jeg skulle kigge lidt rundt omkring efter oplysninger... :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
miss84 skrev:
Man skal altså passe meget på, når man tager party drugs, det kan alt for hurtigt udvikle sig til et misbrug, fordi man keder sig for meget, når man er clean.

jep... det er sku blevet for tit for mit vedkommene her i foråret til nu, har os' planer om at gøre det en sidste gang her inden sommerferiens slutning og så holde en lang pause (bare jeg nu ka holde det) :? :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Har sagt en gang om året, selvom jeg ikke er overbevist om at jeg overhovedet kommer op på det. Spiser generelt ikke kix længere.
Men har ædt min del igennem tiden, og har haft nogle vidunderlige stunder med MDMA, men med tiden synes jeg bivirkningerne bliver mere tydelige og som Dextrose siger, synes jeg magien forsvinder. Startede i tidernes morgen med 200mg's Noname, med dertil hørende hallu'er og ud af kroppen oplevelser, men blev lynhurtigt forvænt med den total komfortable kixesprødert.
Jeg har ædt kix af 2-3 omgange, første periode varede ca. 1 år, åd masser hver weekend, sammen med amf og masser af sprut, og en gang i mellem i en kombo med DXM. Fuckede fuldstændig min gymnasietid, hjernen stod simpelthen stille hele ugen i 2.G, og var først klar når jeg tog til fest torsdag aften.
Var simpelthen det herligste stof for mig dengang, men blev nødt til at tage en pause pga massiv tolerance og elendig økonomi.
Derefter startede jeg langsomt op igen, men var denne gang opmærksom på hvor hurtigt jeg blev hooked på dem igen, og begyndte at lægge mærke til neurotoxiteten ved mit overforbrug, så stoppede efter nogle måneder igen, og har kun taget dem yderst sjældent siden. Men når jeg tilgengæld tager dem nu bliver jeg fuldstændig skudt af, af bare ½-1 kix, hvilket egentlig er rigtig lækkert.
Men rører dem yderst sjældent efterhånden, da jeg ved hvor hurtig jeg bliver glad for dem, og det er faktisk kun når mig og mine aller nærmeste lige skal have en hyggeweekend for os selv jeg æder dem (eller hvis nogle af kixe-fanskaren påpeger for mig at der er nogle jeg bare må prøve :) )

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Fire gange på halvandet år (to gange kiks og to gange ren MDMA)

-Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Man kan vel roligt sige, at det aldrig er fornuftigt at tage ecstasy (referér overskriften for dette emne).

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hvorfor ikke det?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Fordi nedbrygningsmaterialerne fra MDMA er giftige.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Men de psykiske effekter kan være gavnlige på længere sigt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ikke særlig tit, men det sker da at man for lyst til ecstasy. Jeg synes bare at jeg blir så utrolig bombet af det dagen efter i forhold til mange andre stoffer. Men det er jo nok også fordi at man danser og danser og danser og danser :lol:

Sidste gang var for en uges tid siden da jeg var med nogen venner inde og se Delta og Sonkite... Der var gang i den! :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Elektra aka. dance2trance skrev:
Man kan vel roligt sige, at det aldrig er fornuftigt at tage ecstasy (referér overskriften for dette emne).

Nej. Jeg kan med stor overbevisning sige at mine 5 MDMA-oplevelser har været gavnlige for mig, og jeg er sikker på at mange andre mennesker har tilsvarende oplevelser med det. Så det dér antinarkosundhedsstyrelsepropaganda kan du godt pakke sammen :P

Titel:
Medlem

Uha da da - Det er nok aldrig fornuftigt at tage mdma, fornuft har på den led IMO intet at gøre med stofmisbrug.

Det er dog forholdsvist dejligt med MDMA (hvis det går som det skal) - Gør det ikke det, kan det blive ekstremt ubehageligt i det korte + lange løb.

Min erfaring er at 4-5 gange om året ikke har den store negative indflydelse på mit liv, andet end jeg får nogle oplevelser at se frem til.

Jeg har taget det mere end det, hver måned, nogle gange flere gange om måneden. Det havde helt sikkert en negativ indflydelse på både mit humør og min fysik. Hvilket igen havde en negativ indflydelse på mit liv som en helhed.

Hvor grænsen går tror jeg er individuelt - Min egen generalisering er at folk der er ret dybsindige, og har hang til at tænke meget over livet skal undgå at tage det for meget idet det korruperer ens opfattelse af virkeligheden over længere tid (unaturlig depression) - Igen, der er jo nogen der siger de ikke bliver deprimerede af det... Så enten passer det, ellers er de ikke klar over hvad depression er ?

Det eneste positive jeg har fået ud af mdma er, at jeg har lært hvad det vil sige at være deprimeret.... Ligesom jeg har lært hvad det er at være særdeles lykkelig/tilfreds. Det giver lidt perspektiv på tilværelsen.
Alt andet positivt, har været af kortvarig rus betinget karakter.

Folk der tager det hver måned over længere tid, eller endnu oftere er jeg bange for skader sig selv.

MVH

Bart

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Randers
Tar ik Ecstasy mere, d ødelagde for meget i mit liv, var altid trist og nede så rører d ik mere. Men da jeg tog tog jeg et par gange om ugen, nogle gange en hel uge i træk :P men er heldigvis blevet klogere, E r sku for farligt, pas på jer selv derude :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
wtf! :shock: :roll: , stop dog med alle de stoffer eller få styr på det/og dit liv, bare et godt råd!, det virker bare som om du har et kæmpe misbrug igang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Dexofan Styrer skrev:
Tar ik Ecstasy mere, d ødelagde for meget i mit liv, var altid trist og nede så rører d ik mere. Men da jeg tog tog jeg et par gange om ugen, nogle gange en hel uge i træk :P men er heldigvis blevet klogere, E r sku for farligt, pas på jer selv derude :)

En hel uge i træk..... Shit, det er sgu lidt over bart's årlige forbrug på en uge.

Du har ikke fået nogen varige meen ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]