Ditto Mezoi. Skambidt: Jeg tror at din juridiske opfattelse er en blanding af inspirationer: [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>100% lovlige, så længe de ikke er forarbejdede på nogen som helst måde, dvs. heller ikke tørrede!
Det har jeg læst flere steder.<HR></BLOCKQUOTE> Sådan forholder det sig med Liberty Caps i England. <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Og det er da også først for relativt nylig, at man ikke måtte besidde, bruge, producere og forhandle tørrede shrooms...
Nederlandene. Men du skal have tak alligevel. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Folk: Det er iøvrigt godt med vurderinger af, hvordan man evt.
kan blive stukket og straffet. Men jeg og min vens fætters mor er mest af alt interesserede i eksempler, hvis der er nogen, der har nogen?
Eksempler på busts med andre B-klasse substanser er også velkomne. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
P.S. Ulovlig software på éns computer kunne føre til en ransagning af éns bopæl. Bare et af de mere forudsigelige eksempler fra et meget kaotisk system.
[ 21 Juli 2003: Besked ændret af: Kalimancer ]