Jeg tror næppe du kan falde i søvn i et svampetrip

Men tit kan du, blandt andet af svampe og syre, opleve trippede, mere levende og bizarre drømme efter et trip. Jeg har oplevet det en enkel gang på svampe, og en del gange på syre.
Jeg nævner det i én af mine rapporter (i slutningen):
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=701Citat:
Vi havde meget svært ved at falde i søvn... jeg faldt først i søvn omkring 6-7 tiden om morgenen. Ifølge min kæreste, så spjættede jeg en del i sengen og sagde nogle underlige lyde - hun var sikker på at jeg havde intense drømme, for det havde jeg fortalt hende at man godt kan blive udsat for efter et trip.
Og det var der noget om... jeg husker et splitsekund af ekstremt bizarre billeder og farver der kom til syne, og at jeg havde fået fat i nogle p-piller, som endte med at jeg indtog og fik bryster, hvor det til sidst endte med at jeg blev transformeret til en eller anden form for et monster, der bare svømmede rundt i totalt absurde farver og mønstre.
Jeg husker langt fra 2-3% af min drøm, men jeg har nogle billeder i hovedet af disse utrolig bizarre scener.
Da jeg stod op, følte jeg mig egentlig renset for en masse dårlig energi. Jeg følte mig et eller andet sted født på ny, selvom jeg ikke fik sovet helt ud. Jeg følte en vis forbindelse mellem trippet og min drøm - en følelse jeg ikke rigtigt kan beskrive.
Her er der dog tale om LSD istedet, men om det er LSD eller svampe er for mig lidt ligegyldigt... begge stoffer har samme effekt for mig, når jeg lægger mig til at sove kort efter et trip.
Tit kan man opleve at man stadig tripper (i drømmen, altså), eller at man har mere kontrol over drømmen og at man rent faktisk kan bevæge sig som man vil (lucid dreaming).
Istedet for at falde i søvn under et trip, så trip ud... og når trippet stilner af, så hop i seng og forsøg så godt du kan at fokusere på dine drømme.
Sorry for den dårlige formulering, men jeg fatter ikke at tænke skriftligt idag.