Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

IN$DU skrev:
Trækker mine ord tilbage.

Det jeg ville have sagt var:

Personligt, så ville jeg ikke fylde mig med sovepiller hvis jeg har taget amf, da jeg har taget et opkvikkende stof - og forinden gjort op med mig selv hvad virkningerne og bivirkningerne er ved stoffet.
Jeg ville tage det sure med det søde, og så ellers se noget film hvis jeg ikke kunne sove.

Du tager amf for energi, dens opkvikkende effekt, og fordi du skal være vågen i længere tid end normalt <-- Sådan har jeg det.
Og kan ikk se hvor sovepiller kommer ind i billedet, det er da det komplet modsatte?

Jeg beklager jeg lagde en skrøne på boardet, med at sovepiller er skadelige. Det var nu ellers min opfattelse at de i hvertfald ikke kunne være godt.

Hygge

Ikke for at svine dig eller noget, men den indstilling som du giver udtryk for der, synes jeg tit man hører, og jeg synes det er en mærkelig holdning.

Du vil godt bruge stoffer til opkvikkelse, men ikke til at falde ned på? Er det ikke lidt det samme som at sige at du ikke vil æde panodiler dagen efter en druktur?

Jeg synes det lyder meget dobbeltmoralsk.

Men hvad. Det må du jo selv om. Jeg forstår bare ikke helt holdningen :?

Medlem
Brugeravatar

troelsmakholm skrev:

Ikke for at svine dig eller noget, men den indstilling som du giver udtryk for der, synes jeg tit man hører, og jeg synes det er en mærkelig holdning.

Du vil godt bruge stoffer til opkvikkelse, men ikke til at falde ned på? Er det ikke lidt det samme som at sige at du ikke vil æde panodiler dagen efter en druktur?

Jeg synes det lyder meget dobbeltmoralsk.

Men hvad. Det må du jo selv om. Jeg forstår bare ikke helt holdningen :?

Hør her...

Det jeg siger er i bund og grund at jeg finder det underligt at tage et opkvikkende stof, for derefter at tage et afslappende.
(Noget hen af det samme som amf+tjald.... selvom jeg godt kan lide virkningen, hehe)

Og den her "Du vil godt bruge stoffer til opkvikkelse, men ikke til at falde ned på?"..

Jeg vil gerne tage opkvikkende stoffer, og gerne afslappende.
- Men hvorfor gøre det på samme tid?
Forstår udmærket godt hvis man har den VILDE amf-efterbrændert på og ikke kan sove, og man så sluger nogle sovepiller.
Men hvorfor udsætte kroppen for mere en højest nødvendig? Se det var DET jeg ville frem til, hehe! :roll:

"Er det ikke lidt det samme som at sige at du ikke vil æde panodiler dagen efter en druktur?"

Øhm. Meth-Amf/Alcohol. Syntes ikke helt man kan sammenligne. Men princippet er stortset det sammen, ja.
Panodiler tager jeg pga. hovedpine, som jeg ofte har. (Skal lige siges jeg ikke drikker)
Sovepiller tager i, dem som nu end gør det, for at falde i søvn, når i er speeded op. Altså..= I tager dem for at gå kolde - get knocked out.

Kan du se forskellen?

Håber i kan se hvad jeg vil frem til nu :wink:

Og god 1. December :D

Titel:
Medlem

IN$DU skrev:
Jeg vil gerne tage opkvikkende stoffer, og gerne afslappende.
- Men hvorfor gøre det på samme tid?

Så er vi enige. Jeg tror da heller ikke der er nogen der tager opkvikkende stoffer for lige efter at tage noget at falde ned på. Men som Nelson Muntz sagde så kan der jo komme et punkt hvor man ikke gider være speedet mere. Du sagde også selv at du ville tage det sure med det søde og så se en film eller noget hvis du ikke kunne falde i søvn. Der forstår jeg ikke helt hvorfor man ikke kan tage downers.. men whatever. Sårn' er vi jo så forskellige.. og det er egentlig heller ikke det tråden handler om :wink:

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
IN$DU skrev:
Men hvorfor udsætte kroppen for mere en højest nødvendig? Se det var DET jeg ville frem til, hehe! :roll:

Her er det, at min pointe atter bliver relevant. Medmindre ens promille høj, så vil jeg påstå at det faktisk kan være sundt at indtage benzodiazepiner for at kunne sove. Kroppen har absolut brug for hvile, og psyken bryder sig somregel heller ikke om speedraids.

God 1. December til dig også.

-Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
troelsmakholm skrev:
Jeg tror da heller ikke der er nogen der tager opkvikkende stoffer for lige efter at tage noget at falde ned på.

Så vidt jeg ved er det da ret almindeligt at tage coke og så heroin, så coke, så heroin osv.
Der er mange inde på bluelight der sværger til den kombination ihvertfald.

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem

FarmerFy- skrev:
troelsmakholm skrev:
Jeg tror da heller ikke der er nogen der tager opkvikkende stoffer for lige efter at tage noget at falde ned på.

Så vidt jeg ved er det da ret almindeligt at tage coke og så heroin, så coke, så heroin osv.
Der er mange inde på bluelight der sværger til den kombination ihvertfald.

Mvh Jonas!

Hmm ok. Det vidste jeg ikke. Man lærer så længe man har en lever..

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
havde det effekt eller ej?

Titel:
Junior medlem

Dextrose skrev:
Det lyder satme nasty!

Hvis du søger lidt rundt, vil du opdage at ren Methamfetamin (og for den sags skyld også normal Amfetamin) er fuldstændigt lugtfrit!
Vi har en god guide til oprensning af Amfetamin - tjek den ud!
I det mindste vil jeg foreslå dig at vaske det med kold Acetone.

Nu kan jeg så fortælle dig, at der i min skuffe ligger 1g rent, nyt meth - det stinker så meget, at det skal i 10 poser for at hele værelset ikke stinker af amf.

Normalt amfetamin er, som du siger, helt lugtfrit, men meth er LANGT fra lugtfrit!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
glenn1337 skrev:
Nu kan jeg så fortælle dig, at der i min skuffe ligger 1g rent, nyt meth - det stinker så meget, at det skal i 10 poser for at hele værelset ikke stinker af amf.

Normalt amfetamin er, som du siger, helt lugtfrit, men meth er LANGT fra lugtfrit!

Jeg må så beklage dit med at dit meth ikke er rent, ellers ville det ikke lugte.

Det her er ren meth:

Billede

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg håber der er zoomet meget ind på det billede, for ellers må det SATME rive i næsen at fyre sådan en håndfuld krystaller op i hornet :shock:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg foretrækker faktisk at mine substanser er lidt "groft hakkede", i stedet for fuldt pulveriserede - ellers oplever jeg tit at jeg bare får lortet direkte ned i svælget i stedet for.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg syntes da helt klart,at en af de dejlige ting når man er på speed,er når man ikke rigtigt gider mere,så kan man tage,f.eks to Ketoganer,eller et par Stesolider.(eller en anden downer).
Det en fed måde at komme ned på,og man slapper meget bedre af dagen efter.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
ups

Senest rettet af Bassemand 21 maj 2005 05:22, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
jeg tror heller ikke jeg er den eneste der har siddet til en fest og sniffet amf og røget hash... så bliver man lidt for stenet af hashen, så tager man en streg mere... så bliver man lidt for speedet, så ryger man lidt mere og så bliver man lidt for stenet, så tager man en streg mere og bliver for speedet igen.. så ryger man lidt mere for at komme ned igne osv osv osv osv... "den uendelige rejse"

Det kan du søreme også være overbevist om du ikke er :) Amfetamin+cannabis+alkohol (dog helst GHB :P ) så kan man jo blive ved i en uendelighed :D

Nå, hva faen havde det egentlig med topic at gøre? hehe

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Amfetamin (eller meth) kombineret med diazepam, Nitrazepam og Alprazolam (hvis man er rigtig tosset så Clonazepam eller Levomepromazin) er squ dejlige komboer, man fatter ikke en skid og er totalt oppe at køre...

Men uppers og downers har squ altid været det bedste hvis man ser bort fra psykedelikas....

Osse selvom det kan føles temmelig psykedelisk når man har kørt i et par dage.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ELVEN RAVER skrev:
Amfetamin (eller meth) kombineret med diazepam, Nitrazepam og Alprazolam (hvis man er rigtig tosset så Clonazepam eller Levomepromazin) er squ dejlige komboer, man fatter ikke en skid og er totalt oppe at køre....

Levomepromazine?Er du klar over,det er det der heder Nozinan?
Det er et af de værste Psychotropics man kan finde.Clorpromazine(Thorazine!)
Benzoer,yes den ka jeg godt følge,men Clorpromazine?
Det er det de giver folk på lukkede anstalter,når de går fuldstændigt op i limningen.Så får de 2 ML Clorpromazine eller Haldol(Haldoperidol)og så hører man ikke noget derfra de næste 12 timer.

Det er iøvrigt længe siden Elver.Hvor har du været henne?Rart at se dig igen. :D

Titel:
jeg har været udbrændt pågrund af lidt for meget LSD over en lidt for lang periode ¨he he, men nu er jeg klar igenner

Jeps ved godt at det er nozinan - men det virker squ - man bliver godt nok sønderknust i kraniet, men det kan til tider osse være befriende - men jeg foretrækker godt nok bare diaze, nitraze - pam og alprazolam og så helst i en god grød *lol*

hjernegrød - hjernedød

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ELVEN RAVER skrev:
jeg har været udbrændt pågrund af lidt for meget LSD over en lidt for lang periode ¨he he, men nu er jeg klar igenner

Jeps ved godt at det er nozinan - men det virker squ - man bliver godt nok sønderknust i kraniet, men det kan til tider osse være befriende - men jeg foretrækker godt nok bare diaze, nitraze - pam og alprazolam og så helst i en god grød *lol*

hjernegrød - hjernedød

Ja, så kender vi dig igen! :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]