troelsmakholm skrev:
Ikke for at svine dig eller noget, men den indstilling som du giver udtryk for der, synes jeg tit man hører, og jeg synes det er en mærkelig holdning.
Du vil godt bruge stoffer til opkvikkelse, men ikke til at falde ned på? Er det ikke lidt det samme som at sige at du ikke vil æde panodiler dagen efter en druktur?
Jeg synes det lyder meget dobbeltmoralsk.
Men hvad. Det må du jo selv om. Jeg forstår bare ikke helt holdningen

Hør her...
Det jeg siger er i bund og grund at jeg finder det underligt at tage et opkvikkende stof, for derefter at tage et afslappende.
(Noget hen af det samme som amf+tjald.... selvom jeg godt kan lide virkningen, hehe)
Og den her "Du vil godt bruge stoffer til opkvikkelse, men ikke til at falde ned på?"..
Jeg vil gerne tage opkvikkende stoffer, og gerne afslappende.
- Men hvorfor gøre det på samme tid?
Forstår udmærket godt hvis man har den VILDE amf-efterbrændert på og ikke kan sove, og man så sluger nogle sovepiller.
Men hvorfor udsætte kroppen for mere en højest nødvendig? Se det var DET jeg ville frem til, hehe!
"Er det ikke lidt det samme som at sige at du ikke vil æde panodiler dagen efter en druktur?"
Øhm. Meth-Amf/Alcohol. Syntes ikke helt man kan sammenligne. Men princippet er stortset det sammen, ja.
Panodiler tager jeg pga. hovedpine, som jeg ofte har. (Skal lige siges jeg ikke drikker)
Sovepiller tager i, dem som nu end gør det, for at falde i søvn, når i er speeded op. Altså..= I tager dem for at gå kolde - get knocked out.
Kan du se forskellen?
Håber i kan se hvad jeg vil frem til nu
Og god 1. December