Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 23:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Lad høre...

Jeg har haft et par ellers spændende indlæg om noget lidt mere avancerede og måske kontroversielle emner, men har desvære ikke fået så megen respons men så kan det være at hvis folk tænker over ovenstående overskrift/subject om hvilken indflydelse det har haft, nogen mere end andre

Lad høre, hvis man da ellers tør komme til selvransagelse ;)

Mvh Astral

Titel:
Medlem

For meget.... Har ikke et ret stort forbrug, men sys sgu tit mine tanker er i den retning.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg føler stadig ikke min hjerne er hold op med at tænke psychedelisk trods det faktum at det er over to måneder siden jeg indtog noget og det var kun 213 MG frø...
ud over MG frøene så er det sidste jeg har taget lidt svampe, og Meskalin i sommerferien 2004. Men jeg vil tro (uden at lyve) at mellem 35 og 45 procent af min daglige bevidsthed er rettet mod kemiske formler, psychedelisk pfilosofi, trips, McKenna, Leary, Syd Amerika.. Men det er ikke noget der irriterer mig overhovedt :D

Har det fint med min krop og min psyke. Derfor også med mine stoffer :wink:

Men jeg vil med glæde skrive en mindre beretning om hvad den psychedeliske verden har hjulpet mig med. Det bliver bare ikke lige idag, har nemlig lidt travlt :?

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
PS. fed tråd!

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Tja, det er svært at sige.

Altså jeg er inde på Psychedelia, læse indlæg og læse om stoffer hver gang jeg sidder foran computeren, selv i pauserne mellem lektierne. Og det er næsten hver dag.

Så på læse-området må jeg indrømme, at stoffer fylder en meget stor del af mit liv.

Hvad angår indtagelse og sådan, så svinger det meget. Nogle gange går det over gevind med at trippe, andre gange har jeg slet ikke lyst til det. Jeg vil dog sige at jeg ligger midt i mellem, gerne mere over på "at trippe lidt oftere". Men jeg prøver at holde stien ren med 1 trip per måned.

I december lykkedes det mig at trippe en 3-4 gange og ryge en 2-3 gange, hvilket jeg vil sige var at gå over gevind. Men det var også det jeg snakkede om i "Min kæreste vil trippe med mig"-tråden i Generel diskussion: Jeg faldt i et hul pga accept fra min kæreste, og det er jeg glad for. Man skal lige ud og røre grænsen engang imellem. Men nu skyldtes det også at vi havde ferie og vi kæmpede os frem mod jul og nytår - det skal jo fejres med meget narko :P

Men nu stræber jeg efter 1 trip per måned, og sidst jeg trippede var d. 27/28 december. Derfor planlægger jeg også et peyote/LSD trip fredag d. 28. januar med 2c-b som supplement hvis jeg er utilfreds med trippets styrke.

Jeg synes 1 trip per måned passer meget fint til mig... jeg bruger lang tid på mine rapporter og jeg skriver om ethvert trip der er ++ eller derover. Så det ville også tage en del af min tid på at skrive, hvis jeg trippede ofte. Derudover passer denne måneds pause perfekt til min fordøjelse af trippet.

Det var vist det.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Min higen efter viden om stoffer fylder for meget, indimellem så det generer mig selv. Men mit indtag af stoffer er ikke det der fylder mest, det synes jeg er som det skal være. Som Ali nævner, synes jeg også en måned er fint mellem hvert trip. Både for at man ikke bliver for mættet af at være påvirket, og samtidig for at fordøje oplevelsen.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg interesserer mig på det groveste for kemi og biologi, hvilket er en sund interesse, og fuldt ud forenelig med en interesse for rusmidler. Så det interesser mig meget, og jeg ser ikke noget negativt i det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

aliaarhus skrev:

Men nu stræber jeg efter 1 trip per måned.

Jeg har den samme "politik", jeg har valgt at sætte en grænse så ikke det skal køre af sporet og selvom min kæreste nu har accepteret at jeg indtager psykedelia, så vil jeg stadig holde det nede.

Ang. tankegang så vil jeg sige at alt i min hverdag bliver ledt over på trips eller noget psykedelisk og jeg er hele tiden inde på sider ang. ethnobotanik osv. i mine pauser. Det fylder en meget stor del og folk gør mig også opmærksom på det.. Men det rører mig ikke. Det har ændret mig for livet men det er for mig, bare som en hobby. Ikke en sindsyg hjernevaskelse eller sindsyge. :wink:

Titel:
Medlem

Har rigtig længe været interesseret i lucid dreaming (drømmekontrol), hvilket jeg på samme måde altid ledte mine tanker over på. I et par års tid tror jeg at jeg brugte samme mængde energi på at læse og tænke over dette, som mange herinde bruger på rusmidler. Det fadede lidt ud senere, men jeg fortsatte med at læse om det. Igennem diverse fora læste jeg om forskellige enthogener som kunne hjælpe en med drømmene, heriblandt Salvia Divninorum og Calea Zacatechichi. Jeg begyndte at researche lidt på Salvia, og endte med denne interesse, hvilket lidt har overtaget den gamle :)
Men det er da godt, følger mere med i kemi-timerne nu ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors
Stoffer har altid fyldt meget i mit liv. Om det fylder for meget? Engang fyldte det for meget på en negativ måde. Skal forstås sådan at jeg bare proppede stoffer i munden uden at tænke på hvad det var jeg kom i munden. Idag fylder det osse meget men på en anden måde. Idag ser jeg det mere som en positiv ting for jeg synes jeg har samlet mig nok viden til at jeg ved hvad det er jeg foretager mig og har så meget kontrol over det idag at jeg ikke synes det fylder for meget eller for lidt lige tilpas.
Så jeg ser det som et emne jeg intresserer mig meget for ligssom hvis man nu går meget op i religion eller noget andet så går jeg op i stoffer. Så nej jeg synes ikke det fylder for meget idag

Titel:
Medlem

Stoffer fylder meget i mit liv, forstået på den måde at jeg absolut ikke ville undvære dem! Jeg går ikke særlig tit og tænker over stoffer og det der hører med, men jeg læser da en del herinde.

Jeg tager ikke specielt mange stoffer. Ryger vel hash 1 gang i ugen i gennemsnit, og af og til tager jeg svampe... men jeg har det fint med den mængde tid stofferne tager. Det er som det skal være :wink:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg tænker meget over stoffer og deres betydning for mig og andre mennesker. Jeg tænker mindst på stoffer en gang om dagen, men det er nu ikke noget der irriterer mig synderligt. Så længe mit forbrug ikke kommer til at stige særligt pga. det, så har jeg det fint med det. Men ja, det kan nemt komme til at overskygge alle ens andre hobbier :P

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
Well.. det er vel en efterhånden integreret del af min hverdag når det kommer til hash anyways.. har røget i efterhånden 12 år..

syns ikke at andre substanser fylder særlig meget... kan måske godt lide at tage dem men er ikke slave deraf...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Det er mest informationssøgning og psy der fylder i min hverdag.

Har endnu ikke haft en forholdsvis kraftigt trip endnu..

Men tjekker efterhånden psy mindst en gang om dagen.

Er også stoppet med hashen i hverdagene, ryger kun i weekenderne og en sjælden gang tager jeg noget andet og det har jeg det egentlig fint med...

Titel:
Tidligere holdmedlem

alt for meget.......heldigtvis mindre og mindre, før i tiden blev alt relateret til noget psychedelisk.............

nu tager jeg kun downers, da jeg ved at mit sind for tiden ikke kan holde til noget psychedelisk........faktisk er det de samme ting der gør at jeg ikke tør tage psychedelisk narko der gør at jeg gerne vil tage downers rent mentalt :S

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Jeg mener kun de fylder lidt i min næse så det er da til at overleve

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er mere afhængig af kemien og kulturen ved (psykedeliske) druqz, end jeg er af brugen af nogen substanser.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er et svært spørgsmål da jeg (ligesom Jensus) interesserer mig meget for kemi og botanik, som begge dele kan relateres til stoffer, men min interesse på disse områder strækker sig meget længere end bare det emne. Jeg vil mene at jeg måske før i tiden gik lige lovlig meget op i det, men nu her har stofferne ingen stor betydning i mit liv, og jeg tripper heller ikke så meget for tiden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
For lidt!! Jeg har ikke tid til at læse alt det jeg gerne vil på psy.dk er aldrig på nogen andre boards og har kun fået læst en procent af det litteratur som jeg burde. Er dog igang med at skære ned på hashrygningen så i år har jeg spist mere hash end jeg har røget. Det er kun af helbreds mæssig årsag så jeg syntes ikke at jeg tager spevielt skade af knark hverken på det fysiske, psykiske eller åndlige plan. Min omgangskreds ved stort set også alt hvad jeg laver og de har det fint med det, dog er jeg lidt nervøs for at jeg fremstår som det gode eksempel så nogle af mine rygevenner muligvis begynder på svampe mv som i mine øjne kan gøre det svære at tale med ikke psykonauter..

Titel:
Medlem

Citat:
dog er jeg lidt nervøs for at jeg fremstår som det gode eksempel så nogle af mine rygevenner muligvis begynder på svampe mv som i mine øjne kan gøre det svære at tale med ikke psykonauter..

Mener du under rusen, eller i det hele taget, hamp?

Med hensyn til moi, fylder både stoffer som polyester og eksotisk narko en ret stor del af mit liv. Det er min hobby.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]