Tja, det er svært at sige.
Altså jeg er inde på Psychedelia, læse indlæg og læse om stoffer hver gang jeg sidder foran computeren, selv i pauserne mellem lektierne. Og det er næsten hver dag.
Så på læse-området må jeg indrømme, at stoffer fylder en meget stor del af mit liv.
Hvad angår indtagelse og sådan, så svinger det meget. Nogle gange går det over gevind med at trippe, andre gange har jeg slet ikke lyst til det. Jeg vil dog sige at jeg ligger midt i mellem, gerne mere over på "at trippe lidt oftere". Men jeg prøver at holde stien ren med 1 trip per måned.
I december lykkedes det mig at trippe en 3-4 gange og ryge en 2-3 gange, hvilket jeg vil sige var at gå over gevind. Men det var også det jeg snakkede om i "Min kæreste vil trippe med mig"-tråden i Generel diskussion: Jeg faldt i et hul pga accept fra min kæreste, og det er jeg glad for. Man skal lige ud og røre grænsen engang imellem. Men nu skyldtes det også at vi havde ferie og vi kæmpede os frem mod jul og nytår - det skal jo fejres med meget narko

Men nu stræber jeg efter 1 trip per måned, og sidst jeg trippede var d. 27/28 december. Derfor planlægger jeg også et peyote/LSD trip fredag d. 28. januar med 2c-b som supplement hvis jeg er utilfreds med trippets styrke.
Jeg synes 1 trip per måned passer meget fint til mig... jeg bruger lang tid på mine rapporter og jeg skriver om ethvert trip der er ++ eller derover. Så det ville også tage en del af min tid på at skrive, hvis jeg trippede ofte. Derudover passer denne måneds pause perfekt til min fordøjelse af trippet.
Det var vist det.