noname skrev:
Nej jeg siger ikke at politiet askal tæske folk, hvis ik de slikker røv. Jeg siger at jeg godt kan forstå de bliver frustrerede, hvis de står over for en arrogant person, der mener at de allesammen er en flok pansersvin, der bare skulle smage deres egen medicin. Tænk, man kunne jo også forholde sig neutralt overfor dem istedet for at have en forudindtaget mening, så var det ikke sikkert de var helt så "ondskabsfulde"...
Og det med din alvidenhed tolker jeg ud af denne tråd men også flere andre, du har sgu en tendens til bedrevidenhed. Det er ikke hardcore kritik af dig, jeg vil bare gøre dig opmærksom på, at det er min opfattelse af dig.
Og jo, naturligvis skal politifolk være personligt ansvarlige for den lov, de håndhæver men tænk sig nu hvis de rent faktisk havde en mistanke om, at du havde store mængder narkotika eller våben liggende(hvilket jo er ulovligt iflg politikerne), så er det måske ikke helt ved siden af, at de ransager dit hjem. At de så giver dig lidt prygl oveni hatten skal jeg naturligvis ikke forsvare, ikke andet end, at jeg forstår dem, hvis du har opført dig pissearrogant...
For det første er jeg ALTID høflig overfor Politiet. De er jo bevæbnede psykopater. For det andet så skal de opføre sig pænt og ikke lade sig hidse op af provokationer ellers skal de finde sig et andet job. Det du udviser "forståelse" overfor er at de opfører sig som værtshusbøller og det skulle de helst være hævet over,ikke sandt?
Man må ikke udtale sig om noget man ved noget om, så er man "bedrevidende". Flot, jantedreng.
Og jo, det er ved siden af at de ransager folks hjem, anholder dem, osv. for narkobesiddelse og salg. Det er sandt at det er politikerne der laver lovene, men dem der håndhæver dem er lige så skyldige. Du undskylder de svin der netop har været med til at sende 2 unge mænd 9 år i fængsel for ecstasy-handel. Det er ikke deres skyld alene, klart nok, men de bærer en del af den.
Min mening om politiet er ikke forudindtaget. At du kan sige sådan noget viser at du ikke har set hvad der er blevet skrevet. Den er baseret på et langt livs oplevelser og observationer af deres adfærd. Det sørgelige er at folk som dig og DR-D kommer og undskylder den dag i SELV har oplevet noget, men ikke før. Det er sgu lige før at jeg håber i kommer møllen igennem så i kan lære hvordan det er, men også kun lige før, for det ønsker jeg alligevel ikke for nogen.
Men ok, bliv endelig ved med at forsvare de mennesker der bare drømmer om at bure jer inde.