Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 00:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 88 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
dankdawg skrev:
DR-D skrev:
Jeg forsvarer ikke loven som jeg på mange måder også gerne så ændret. Jeg mener ikke, at politifolk opfører sig som de vil, jeg har personligt aldrig oplevet andet det gode ting fra "svinene" og det er min holdning nok også farvet af.

Så, så længe det ikke er dig det går ud over, så er det OK? Du ville nok have det anderledes når de kom og lossede din dør ind, truede dig med tæsk og anholdt dig for noget narkorelateret. Den dér "så længe jeg har mit på det tørre" er den værste holdning overhovedet.

det har intet med at have "alt på det tørre" holdning at gøre. Siden jeg ikke har oplevet at få sparket døren ind, blevet lovet tæv eller andet, eller kender nogle der har været ude for det så jeg kan jo kun basere min mening på egen erfaring...

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
DR-D skrev:
dankdawg skrev:
DR-D skrev:
Jeg forsvarer ikke loven som jeg på mange måder også gerne så ændret. Jeg mener ikke, at politifolk opfører sig som de vil, jeg har personligt aldrig oplevet andet det gode ting fra "svinene" og det er min holdning nok også farvet af.

Så, så længe det ikke er dig det går ud over, så er det OK? Du ville nok have det anderledes når de kom og lossede din dør ind, truede dig med tæsk og anholdt dig for noget narkorelateret. Den dér "så længe jeg har mit på det tørre" er den værste holdning overhovedet.

det har intet med at have "alt på det tørre" holdning at gøre. Siden jeg ikke har oplevet at få sparket døren ind, blevet lovet tæv eller andet, eller kender nogle der har været ude for det så jeg kan jo kun basere min mening på egen erfaring...

Jeg er blevet truet med tæv, fået ransaget mit hjem uden kendelse, blevet aflyttet (jeg har lagt sag an mod Politiet for den sag i sin tid), og meget andet. Men det gælder måske ikke?

Jeg er så træt af at folk ikke tror på disse ting...jeg har oplevet så mange gange at folk undskylder overfor mig så snart de selv bliver offer for disse uniformerede bøller. Men åbenbart så er folk så slaveagtige og autoritetstro at de nægter at indse hvorledes politiet opfører sig. Din holdning ER netop at du har dit på det tørre. Du er jo ligeglad med hvad der bliver fortalt dig i denne tråd, f.eks.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

dankdawg skrev:
DR-D skrev:
dankdawg skrev:
DR-D skrev:

Jeg er blevet truet med tæv, fået ransaget mit hjem uden kendelse, blevet aflyttet (jeg har lagt sag an mod Politiet for den sag i sin tid), og meget andet. Men det gælder måske ikke?

Jeg er så træt af at folk ikke tror på disse ting...jeg har oplevet så mange gange at folk undskylder overfor mig så snart de selv bliver offer for disse uniformerede bøller. Men åbenbart så er folk så slaveagtige og autoritetstro at de nægter at indse hvorledes politiet opfører sig. Din holdning ER netop at du har dit på det tørre. Du er jo ligeglad med hvad der bliver fortalt dig i denne tråd, f.eks.

Forstå nu at jeg ikke anklager dig for at lyve eller på anden måde bugge sandheden. Jeg siger jo bare at jeg ikke selv har været ude for det så jeg har svært ved at syntes at de er så onde. self. er det forkert hvis det virkeligt har foregået som du selv siger! Men ja jeg har nydt godt af at have muligheden for at ringe til dem under evt. indbrud og voldsepisoder, så mit personlige syn på dem er ikke just negativt nej.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det er fuldstændig sandt at mange i politiet er arogante, voldelige og magtsyge. Desværre tiltrækker jobbet den slags mennesker. Og selvfølgelig er der undtagelserne: de flinke, opmærksomt lyttende og smilende betjente, som er interesseret i retfærdighed. De sidste slags er helt klart i undertal, ud fra mine erfaringer.

Men jeg tror ikke det nytter noget at skælde politiet ud, når man føler sig overgrebet. Det er blot vand på deres mølle og giver dem flere undskyldninger for at behandle en skidt (hvis man råber op og bruger bandeord, kan betjenten nemmere retfærdiggøre at han følte sig truet, og derved bruge vold).

Politiet er politikernes lakajer. De har magt til at straffe dig, hvis du langer ud efter dem. Det er ikke politiet men politikken som skal laves om, for det er den, som sender signalet til politiet om, at de de bare må vade ind i folks hjem hvis de har den mindste mistanke til at der er "narko" eller anden kriminalitet, bare for at nævne et.

Jeg forstår godt din frustration Dankdawg, men jeg tror bare ikke at det er særlig konstruktivt i situationen at stå og kalde politiet for "svin" og andre passende betegnelser, hvis man vil have dem til at forstå, at de gør noget forkert. Det vil næsten være at give dem en gave, hvor man giver dem adgang til at bruge vold, fordi de føler sig truet af ens opførsel.

Skal der laves noget om, er det ikke den enkelte betjent, men politikken bag ham.

Hilsen Fanny

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hmm, nu har jeg holdt mig pænt på sidelinjen i denne tråd men føler det er tid til min mening.

@Dankdawg: Hvis jeg havde været betjent og du havde vist den samme arrogante indstilling overfor mig som du gør overfor andre folk i denne tråd,så tror jeg sgu også jeg havde slået dig! Prøv dog for pokker at være bare en lille smule forstående overfor andre debatørere, du er altså ikke alvidende bare fordi du er liberalist...

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

noname skrev:
Hmm, nu har jeg holdt mig pænt på sidelinjen i denne tråd men føler det er tid til min mening.

@Dankdawg: Hvis jeg havde været betjent og du havde vist den samme arrogante indstilling overfor mig som du gør overfor andre folk i denne tråd,så tror jeg sgu også jeg havde slået dig! Prøv dog for pokker at være bare en lille smule forstående overfor andre debatørere, du er altså ikke alvidende bare fordi du er liberalist...

Det var dog en idiotisk kommentar. Politiet skal slå folk fordi de ikke slikker dem i røven...flot.Og jeg påstår ikke at jeg er alvidende, hvor fanden får du det fra. Jeg synes bare det er en sær indstilling at man ikke mener at Politifolk er personligt ansvarlige for de love de håndhæver.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Nej jeg siger ikke at politiet askal tæske folk, hvis ik de slikker røv. Jeg siger at jeg godt kan forstå de bliver frustrerede, hvis de står over for en arrogant person, der mener at de allesammen er en flok pansersvin, der bare skulle smage deres egen medicin. Tænk, man kunne jo også forholde sig neutralt overfor dem istedet for at have en forudindtaget mening, så var det ikke sikkert de var helt så "ondskabsfulde"...

Og det med din alvidenhed tolker jeg ud af denne tråd men også flere andre, du har sgu en tendens til bedrevidenhed. Det er ikke hardcore kritik af dig, jeg vil bare gøre dig opmærksom på, at det er min opfattelse af dig.
Og jo, naturligvis skal politifolk være personligt ansvarlige for den lov, de håndhæver men tænk sig nu hvis de rent faktisk havde en mistanke om, at du havde store mængder narkotika eller våben liggende(hvilket jo er ulovligt iflg politikerne), så er det måske ikke helt ved siden af, at de ransager dit hjem. At de så giver dig lidt prygl oveni hatten skal jeg naturligvis ikke forsvare, ikke andet end, at jeg forstår dem, hvis du har opført dig pissearrogant...

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

noname skrev:
Nej jeg siger ikke at politiet askal tæske folk, hvis ik de slikker røv. Jeg siger at jeg godt kan forstå de bliver frustrerede, hvis de står over for en arrogant person, der mener at de allesammen er en flok pansersvin, der bare skulle smage deres egen medicin. Tænk, man kunne jo også forholde sig neutralt overfor dem istedet for at have en forudindtaget mening, så var det ikke sikkert de var helt så "ondskabsfulde"...

Og det med din alvidenhed tolker jeg ud af denne tråd men også flere andre, du har sgu en tendens til bedrevidenhed. Det er ikke hardcore kritik af dig, jeg vil bare gøre dig opmærksom på, at det er min opfattelse af dig.
Og jo, naturligvis skal politifolk være personligt ansvarlige for den lov, de håndhæver men tænk sig nu hvis de rent faktisk havde en mistanke om, at du havde store mængder narkotika eller våben liggende(hvilket jo er ulovligt iflg politikerne), så er det måske ikke helt ved siden af, at de ransager dit hjem. At de så giver dig lidt prygl oveni hatten skal jeg naturligvis ikke forsvare, ikke andet end, at jeg forstår dem, hvis du har opført dig pissearrogant...

For det første er jeg ALTID høflig overfor Politiet. De er jo bevæbnede psykopater. For det andet så skal de opføre sig pænt og ikke lade sig hidse op af provokationer ellers skal de finde sig et andet job. Det du udviser "forståelse" overfor er at de opfører sig som værtshusbøller og det skulle de helst være hævet over,ikke sandt?

Man må ikke udtale sig om noget man ved noget om, så er man "bedrevidende". Flot, jantedreng.

Og jo, det er ved siden af at de ransager folks hjem, anholder dem, osv. for narkobesiddelse og salg. Det er sandt at det er politikerne der laver lovene, men dem der håndhæver dem er lige så skyldige. Du undskylder de svin der netop har været med til at sende 2 unge mænd 9 år i fængsel for ecstasy-handel. Det er ikke deres skyld alene, klart nok, men de bærer en del af den.

Min mening om politiet er ikke forudindtaget. At du kan sige sådan noget viser at du ikke har set hvad der er blevet skrevet. Den er baseret på et langt livs oplevelser og observationer af deres adfærd. Det sørgelige er at folk som dig og DR-D kommer og undskylder den dag i SELV har oplevet noget, men ikke før. Det er sgu lige før at jeg håber i kommer møllen igennem så i kan lære hvordan det er, men også kun lige før, for det ønsker jeg alligevel ikke for nogen.

Men ok, bliv endelig ved med at forsvare de mennesker der bare drømmer om at bure jer inde.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Jeg synes bare det er bemærkelsesværdigt, at du gang på gang har oplevet disse værtshusbøller gennembanke uskyldige mennesker på trods af, at du opfører dig eksemplarisk. Jeg har skam selv været tæt på at blive lagt ned af panserne men da besluttede jeg mig for at undskylde for min helt sikkert provokerende opførsel og det kunne betjenten godt forstå og jeg gik derfor derfra uden skrammer.

Og ja, de skal opføre sig pænt men ærligt talt så tror jeg sgu de fleste betjente på et tidspunkt bliver trætte af at blive spyttet på/efter, råbt pansersvin af og generelt at blive provokeret uden at svare igen. Havde jeg selv været betjent ville jeg formodentligt også svare igen, nok ikke med tørre tæsk, men med bøder for gadeuorden, overfald af tjenestemand og den slags. Syns det er fair nok, bare fordi de er statsansatte og vi andre betaler deres løn så kan vi sgu ikke behandle dem som svin.

Desuden har jeg vist ikke sagt noget om, at din mening om politiet er forudindtaget, bare at du virker pænt fordømmende overfor dem allesammen ved at beskrive dem med ord som "bevæbnede psykopater" og "værtshusbøller".

Og jantedreng? Jeg udtaler mig skam også selv om ting jeg ved noget om, feks den opførsel jeg selv er stødt på fra politiets side af. Og der har jeg ikke noget at klage over...
Det jeg brokker mig over er, at du bliver halvhidsig, hvis ikke vi andre kan se og forstå dine argumenter. Det er imo ikke den mest optimale måde at diskutere på!

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

noname skrev:
Jeg synes bare det er bemærkelsesværdigt, at du gang på gang har oplevet disse værtshusbøller gennembanke uskyldige mennesker på trods af, at du opfører dig eksemplarisk. Jeg har skam selv været tæt på at blive lagt ned af panserne men da besluttede jeg mig for at undskylde for min helt sikkert provokerende opførsel og det kunne betjenten godt forstå og jeg gik derfor derfra uden skrammer.

Og ja, de skal opføre sig pænt men ærligt talt så tror jeg sgu de fleste betjente på et tidspunkt bliver trætte af at blive spyttet på/efter, råbt pansersvin af og generelt at blive provokeret uden at svare igen. Havde jeg selv været betjent ville jeg formodentligt også svare igen, nok ikke med tørre tæsk, men med bøder for gadeuorden, overfald af tjenestemand og den slags. Syns det er fair nok, bare fordi de er statsansatte og vi andre betaler deres løn så kan vi sgu ikke behandle dem som svin.

Desuden har jeg vist ikke sagt noget om, at din mening om politiet er forudindtaget, bare at du virker pænt fordømmende overfor dem allesammen ved at beskrive dem med ord som "bevæbnede psykopater" og "værtshusbøller".

Og jantedreng? Jeg udtaler mig skam også selv om ting jeg ved noget om, feks den opførsel jeg selv er stødt på fra politiets side af. Og der har jeg ikke noget at klage over...
Det jeg brokker mig over er, at du bliver halvhidsig, hvis ikke vi andre kan se og forstå dine argumenter. Det er imo ikke den mest optimale måde at diskutere på!

Så man er selv uden om det hvis man får bank? Det er jo en accept af politivold du er ude i dér. Og at det er "fair" at bruge bøder som straf for at man ikke stiltiende finder sig i svinenes behandling af en bare fordi de har en uniform på, er bare endnu et eksempel på din slavementalitet. Hvorfor i al verden er det OK at de møgdyr opfører sig sådan, når det ikke er OK at du og jeg opfører sig sådan?

og du har sagt at jeg var forudindtaget:
Citat:
Tænk, man kunne jo også forholde sig neutralt overfor dem istedet for at have en forudindtaget mening, så var det ikke sikkert de var helt så "ondskabsfulde"...

Men fordømmende? Gu er jeg det. De ER jo nogle bøller, skal jeg ikke fortælle sandheden? Nå nej, den er du ikke interesseret i, kun i at høre hvor gode og dejlige svinene er.

Jeg bliver ikke hidsig, jeg bliver skuffet over at i er så dumme at i forsvarer mennesker der vil jer det ondt.

Titel:
Dedikeret medlem

politiets eneste opgave er ikke at gøre ondt, hvis du har den indstilling kan folk ligeså godt glemme at diskutere med dig..

Ellesr har du en sjov opfattelse når politiet er med til at bjerge folk der er kørt galt, til at stoppe disse folk der synes de har ret til at indtræde privat grund og tage andres egendele, at stoppe folk der bære våben med en hensigt etc.

Kan godt forstå du mener man bliver urimelig behandlet til tider - og det er jeg som sagt delvist enig i, men udelukkende vil jeg ikke sige de er nogen røvhuller hvis eneste job er at ødelægge vores liv.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Citat:
Men fordømmende? Gu er jeg det. De ER jo nogle bøller, skal jeg ikke fortælle sandheden? Nå nej, den er du ikke interesseret i, kun i at høre hvor gode og dejlige svinene er.

Jeg bliver ikke hidsig, jeg bliver skuffet over at i er så dumme at i forsvarer mennesker der vil jer det ondt.

Jeg synes denne diskussion er løbet af sporet for længe siden...

Din øverste sætning er i den grad selvmodsigende: du skriver at du ikke er fordømmende, men politiet ER nogle bøller. Tsk tsk.

Tidligere i denne tråd anerkendte du dog, at der kunne findes nogle venlige og rare betjente. Det kan du åbenbart ikke mere, hvilket bare viser hvordan din holdning skrider alt efter hvor hidsig du bliver.

Citat:
Man må ikke udtale sig om noget man ved noget om, så er man "bedrevidende". Flot, jantedreng.

Den "viden" du hævder du har, handler om dit eget subjektive møde med nogle mennesker som er inden for politiet. Den kan umuligt omfatte alle betjente, da du ikke har været i kontakt med dem alle. Derfor finder jeg det urimeligt at du hævder at din viden er lov, og at det ikke står til diskussion! Hvis du derimod sagde at det var din holdning om politiet, så kunne vi få en debat igang herinde, men på den måde du diskuterer på, er dit ord lov, og vi andre blot uvidende, røvslikkende tåber!
Ak hvor er det dog uretfærdigt at du har lært så meget om livet, og vi andre ikke har fattet en skid!

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!

Fanny skrev:
Citat:

Jeg synes denne diskussion er løbet af sporet for længe siden...

Din øverste sætning er i den grad selvmodsigende: du skriver at du ikke er fordømmende, men politiet ER nogle bøller. Tsk tsk.

Er du desperat efter noget at kritiserere dankdawg på?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nelson Muntz skrev:

Er du desperat efter, at kritisere nogen der kritiserer dankdawg?

Titel:
Insane psychedelia user!

Dextrose skrev:
Nelson Muntz skrev:

Næh, opdigter jeg da ikke-eksisterende kritikpunkter?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nej, du griber bare enhver mulighed der er for at sutte verbal pik på ham!

Titel:
Insane psychedelia user!

Egentligt ikke :roll: Du kan måske ikke se fejlen i Fanny's post? Men ellers nogle meget dybe one-liners du kommer med, tak for dit bidrag til min personlige udvikling. For fremtiden skal jeg undgå al kontakt med dankdawgs kønsdele, både i den virkelige verden og elektronisk!

Senest rettet af Dr. Phibes 11 jan 2005 23:13, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Nelson Muntz skrev:

Er du desperat efter, at kritisere nogen der kritisere en der kritisere dankdawg?

*lol*

fucked....

spøg til side

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nelson Muntz skrev:
Egentligt ikke :roll: Du kan måske ikke se fejlen i Fanny's post?

Det her har intet med Fanny's post at gøre, men in case you haven't noticed, så er der bred enighed om at du er dank's lille soldat. (I mere end én forstand)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
Dextrose skrev:
Nelson Muntz skrev:
Egentligt ikke :roll: Du kan måske ikke se fejlen i Fanny's post?

Det her har intet med Fanny's post at gøre, men in case you haven't noticed, så er der bred enighed om at du er dank's lille soldat. (I mere end én forstand)

virker sku som om han næsten er den eneste der er enig med dankdawg! :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 88 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]