Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 17:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Til Halifaxxx
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Gider ik skændes... GaaaB

Senest rettet af Astral 29 jan 2005 18:03, rettet i alt 2 gange.

Insane psychedelia user!

Astral skrev:
FATTER DU IKKE at det ikke var spam???

Hvad fanden vil du så kalde de tusinder af sider, som vi alle er pisseligeglade med?

In our memories
Brugeravatar

NARKO!

Senest rettet af Astral 29 jan 2005 18:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Hvorfor lavede du ikke bare det hele som 4 posts i 1 topic eller noget? Så havde der nok ikke været noget bøvl med folk. :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Fra "Politisk": http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=9659

Fra "Gennerelt": http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=9663

Hvori betå forskellen?

Jeg vil ikke nedlade mig til at replicere ovenstående indlæg endsige appellere til at du retter personlig henvendelse når du er uenig i en moderators beslutning. Jeg tror bare ikke du skal forvente at være her meget længere.

/Knuzzer!

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@ Astral

Vi er på et narkoboard... ikke din politiske legeplads! - Dine indlæg i disse kvantiteter er decideret forstyrrende og optager for meget plads i forhold til den målgruppe de eventuelt måtte interessere... lav dit eget forum hvor du KRÆVER at alle indlæg skal tage minimum en halv time at læse!Og mht. dine angreb på Halifaxxx kan du jo ordne dem pr. PM, som disclaimeren på forsiden byder dig at gøre. Endelig vil jeg gøre dig opmærksom på at han, som en af de få, ofte har taget dig i forsvar når andre medlemmer herinde har været trætte af dig.

Titel:
Insane psychedelia user!

Halifaxxx skrev:
/Knuzzer!

Billede

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Pirate skrev:
Hvorfor lavede du ikke bare det hele som 4 posts i 1 topic eller noget? Så havde der nok ikke været noget bøvl med folk. :?

Lige netop!

Astral: Det er en smule tåbeligt at du spreder en post i fire dele ud over 4 emner, i stedet for at gøre som Pirate foreslår. Jeg har det sådan at der skal være plads til alle, både dig og dem ikke gider læse det du skriver.

Jer andre: Hvis nu Astral ellers lig tager sig sammen og poster beslægtede/sammenhængende tekster i et enkelt emne, kan I så for hulen ikke bare lade være at læse det? Evt. kan moderatorerne flytte det til filosofi-forummet, hvis det er mere filosofisk end politisk... og lad nu være at flytte det til politikforumet, dankdawg gider jo ikke have det, som han før har pointeret.

Det her er jo trods alt Generel Diskussion, hvilket gerne skulle være en ret rummelig betegnelse...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ke, en mere af den slags poster, og du bliver bannet fra boardet i en måned.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Jeg tager den deep throat

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Astral skrev:
Der er andre end dig og din elskede Halifaxx som nok har mere intelligens og som GERNE vil læse mine post som er for de mere tænksomme

Thujoin skrev:
vil du så ikke lige sige til når du finder en?

Det var samme tanke jeg sad med.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Halifaxxx skrev:

Det var en fejl... Var ikke min mening at poste dobbelt, men du flytter også hele tiden rundt på mine indlæg....

Det var også en fejl og en MEGET dårlig idé fra min side ikke at sætte alle 4 post under ET indlæg, jeg erkender at det kunne mistolkes som provokerende....

En anden ting er nok at jeg bliver rimeligt nemt selv provokeret når folk f.eks. kommer med "smarte" bemærkninger og lukker mine indlæg...

Jeg beklager at jeg har været temlig nærtagende og generelt misforstår situationerne (er jeg MEGET kendt for, en af mine svagheder...)

Desuden så er jeg temlig overrasket over at der tilsyneladende som du selv antyder er folk som taler bag min ryg? Er det sådan jeg skal forstå det...

Hvis de ellers havde mod til at sige deres mening så jeg fik mulighed for at svare på det, så ville det gøre at der kunne unggå mange misforståelser, alle de rænkespil er jeg ærligt talt træt af, fordi folk er så forfængelige over deres ego at de ikke bare kan acceptere at man har en anden holdning, seriøst jeg tænker ikke på nogen specielt og ikke dig Halifaxxx, det er bare ved at være rutine for mig, så der skal ik så meget til så tikker jeg af og bliver verbal/typografisk aggresiv

Halifaxx jeg blev rimelig pissed også fordi jeg jo som du nok ved ikke kan få lov til at poste i politik forum ellers så havde jeg sparet dig for mit indlæg, men seriøst... Jeg tror at vi misforstår hinanden gang på gang, hvilket ikke ligefrem fremmer forståelsen, jeg kender dig ikke, så jeg har ikke noget imod dig, men jeg er hidsig som bare pokker...

Næste gang skal jeg nok samle tråden i ET emne :) Happy?

Og så glem alle de kommentare, jeg synes selv det er for latterligt også når jeg selv har nedladet mig på det, men nu er vi jo ikke så perfecte, jeg laver meget pis når jeg lader mig styre for emotionelt...

Men hvis de folk som ellers havde et problem enten holdt det for sig selv eller prøvede at vise lidt mod og sige tingene til mig enten PM eller offentligt, så kunne man måske respektere denne kritik, selv er jeg stor modstander af bagtalelse og synes at det er for svagt...

Siger tingene ligeud og derfor så er der nok mange som har et problem med mig...

Men de kan bare komme med deres kritik hvis de har nosser... Så skal jeg tage det til efterretning, hvis folk har et problem med de post jeg laverr, så sig det til mig, så skal jeg se på hva jeg kan gøre, for at gøre dem glade igen, så vi undgår allt det tuderi for fremtiden....

En ordentlig attitude fremmer forståelsen... En dårlig skaber kun misforståelser...

Halifaxx dine kommentare om hvor Fucked jeg er, bliver meget nemt opfattet mest af alt et forsøg på at sætte verbal mudderkamp igang, hvilket vi vel begge vil undgå? Jeg vil ihvertfald gerne, men jeg ved ikke rigtig hvor mange som er enige eftersom jeg har hørt mange provokerende udtalelser som svar på mine indlæg, seriøst, hvis man ikke kan skrive noget mere intelligent eller som folk kan bruge, frem for at være nedladende, du ved også godt at det ikke er første gang, eftersom jeg jo ikke er den eneste som har stået for skud, hvis du virkelig ønsker en sober og saglig debat, så pak de små kommentare væk, de inspirere ikke ligefrem til nogen positiv konversation

Jeg ved godt at jeg fylder meget på psyk.dk men derfor skal jeg vel ikke stå for skud ? Blot fordi der er nogen som ikke kan KLARE det jeg skriver, eller at jeg siger tingene så ligeud som jeg gør...

Forsøger at være så ærlig som mulig, ofte dog en smule for impulsivt og ikke overvejet særligt grundigt.... Det er der mange som ikke kan klare

Men derimod de sædvanlige gabende kedelige og små ligegyldige personlige muderkastninger er jeg træt af....

Lad os lige være lidt seriøse (gælder også mig selv)

Beklager min lidt småsure attitude, den vil jeg omgående ændre
Jeg er et positivt menneske som ikke ser ned på folk....

Jeg er imod nedladende attitude, så jeg er absolut ikke ude på at karnøfle nogen, men derimod blot ude på at debatere, jeg vil ikke være så provokerende fremover eftersom det skaber alt for meget pis og lort som jeg ærligt talt ikke gider spilde tid på. Hvis folk føler sig trådt under føderne så er det en misfprståelse....

Men for at vende tilbage til emnet... Seriøst, hvor mange har læst de emner som nu er lukkede?

Hvor mange tror på det?

Og hvor mange tror bare jeg er paranoid ?? :)

Ville være spændende at høre jeres holdning

'Har i noget bedre at komme med?

En ting er ihvertfald sikker, vi får ikke hele sandheden at vide ved at se nyhederne

Mvh. Astral

Senest rettet af Astral 29 jan 2005 18:19, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Tidligere holdmedlem

Du skal naturligvis også have lov til at have dine teorier og ideer, og normalt plejer jeg også bare at smile lidt og hoppe over dine posts, der hvor filmen knækkede for mig var da du blev personlig efter at du blev modereret hvor at det var tiltrængt!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
hold da Kæft..
det var da helt vildt... man sku tro sådan en flok narko nørder som jer havde andet at bruge jeres lørdag på! :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

B3ND skrev:
hold da Kæft..
det var da helt vildt... man sku tro sådan en flok narko nørder som jer havde andet at bruge jeres lørdag på! :roll:

Yeah lad os så få noget NARKO!!!

Og skide på alt den surmuleri...!

"tar en kix og tører øjnene"

Be back later... Jeg vil ryge fed nu.... :P

Kh Astral

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Jer andre: Hvis nu Astral ellers lig tager sig sammen og poster beslægtede/sammenhængende tekster i et enkelt emne, kan I så for hulen ikke bare lade være at læse det? Evt. kan moderatorerne flytte det til filosofi-forummet, hvis det er mere filosofisk end politisk... og lad nu være at flytte det til politikforumet, dankdawg gider jo ikke have det, som han før har pointeret.

Det her er jo trods alt Generel Diskussion, hvilket gerne skulle være en ret rummelig betegnelse...

Citat:
Halifaxx jeg blev rimelig pissed også fordi jeg jo som du nok ved ikke kan få lov til at poste i politik forum ellers så havde jeg sparet dig for mit indlæg

Politiske emner hører til i politisk forum. de skal ikke postes i generelt, men jeg foreslår at Astral prøver at snakke med Dankdawg om en evt. mulighed for at poste der igen.

Noget helt andet er, Har Dank fået flertal eller ret til at ekskludere Astral fra politisk forum? Hvis det er en mods ret at ekskludere folk fra forummer er der da lige en kilde jeg skal have tappet :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DR-D skrev:
Politiske emner hører til i politisk forum. de skal ikke postes i generelt, men jeg foreslår at Astral prøver at snakke med Dankdawg om en evt. mulighed for at poste der igen.

Udmærket idé. Jeg spår dog forsøget ringe chancer for succes, men det er da værd at prøve.

Citat:
Noget helt andet er, Har Dank fået flertal eller ret til at ekskludere Astral fra politisk forum? Hvis det er en mods ret at ekskludere folk fra forummer er der da lige en kilde jeg skal have tappet :wink:

Dank har bare besluttet det, efter at have irettesat Astral(dengang Anima) en del gange uden at være tilfreds med resultatet. Jeg synes dog lige du skal overveje om det bare er personlig modvilje der driver dig, inden du beslutter en sådan ting.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Dank har bare besluttet det, efter at have irettesat Astral(dengang Anima) en del gange uden at være tilfreds med resultatet. Jeg synes dog lige du skal overveje om det bare er personlig modvilje der driver dig, inden du beslutter en sådan ting.

Det var udelukkende ment som en joke. :D

Titel:
Medlem

Citat:
Men for at vende tilbage til emnet... Seriøst, hvor mange har læst de emner som nu er lukkede?

Hvor mange tror på det?

Og hvor mange tror bare jeg er paranoid ??

Ville være spændende at høre jeres holdning

'Har i noget bedre at komme med?

En ting er ihvertfald sikker, vi får ikke hele sandheden at vide ved at se nyhederne

Jeg har læst nogle af dine emner (vist ikke de omtalte), og jeg tror principielt ikke på noget, der:
A) Er langt ude, og B) I bedste fald er begrundet med nederen kilder.

Det er faktisk ret sjældent, du begrunder dine røverhistorier med andet end "facts", såsom "Dæmoner eeelsker rødvin", eller "Orrk, der findes masser af parallel-universer". Hvordan ville tackle det, hvis du mødte din, holdningsmæssigt, diametrale modsætning, og han sagde, at det var Bin Laden og 5-6 andre negere, som i en brandert ordnede WTC, fordi Bin Laden hader bygninger på over 50 etager, eller fordi det stod i "En skør, skør verden"? Ville du gide ændre mening, hvis ræsonnementet var baseret på een persons, i dine øjne, tossede ideer?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

virker som om situationen er blevet løst så jeg lukker emnet, PM hvis det ikke passer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]