noname skrev:
Det foregår sæføli på præcis samme måde som med allemulige andre planter, der indeholder DMT. Dvs med blid massage...
Hæy! Jeg spurgte om det var ligesom med Ayahuasca? Jeg har ikke fået et ordentligt svar endnu, og indtil jeg får det, vil jeg tvivle på om der overhovedet er nogle af dem, der er kommet med overlegne kommentarer, der selv ved hvordan. Jeg spørger om det er som Aya eller om der er andre metoder.. ikke andet. Hvis i ikke har et svar så kunne i evt. komme med ideer…
Som Thojon også selv skriver, så var løgene giftige, hvilket jeg har hørt at rørgræs familien også skulle være. Så synes jeg ikke det er irrelevant at finde ud af hvordan man undgår at få giften med hvis man fx. Vil foretage en primitiv ekstraktion…
Ashoka skrev:
Citat:
Familier som:
Rubiacea (Kaffe familien, aner ikke om der findes nogen repræsentanter af familien i DK)
Leguminosae (Gigantisk familie)
Tag eventuelt et kig i Tihkal i kapitlet "DMT is everywhere", det indeholder en liste over interessante familier.
Jeg gik med det samme ind på erowid og fandt noget om "DMT is everywhere". Sådanne svar er mere relevant i denne tråd end dem i ( Dex, Halifax og noname) ligger ind. Synes ellers at mange af jer ofte klager over urelevante indlæg. Jeg vil ikke starte en diskussion, men synes bare lige at jeg ville give jer lidt igen efter som i nedgør mine spørgsmål, som jeg mener er ligeså gode som dem alle andre stiller.
Fanny:
Citat:
Ingen af os går vist rundt og test-ryger forskellige tilfældige danske træer, i tilfælde af at der liiige var DMT i
Jeg er ikke så tomhjernet at jeg vil proppe alt i en pipe for at finde DMT..!
Hvordan fandt man måske frem til at der er DMT i rørgræs? Det var da ikke ved at lave en ayahuasca bryg eller proppe 25 gram i en kæmpe pipe og ryge det på 1 minut.
Det jeg vil frem til er, at der må være nogle planter (eller træer) i DK som er knap så giftige og mere potente på DMT, end rørgræs. Nogle vil på et tidspunkt begynde med at undersøge nye arter af planter og træer, for at finde DMT. Hvem ved? Måske indeholder mælkebøtten eller bambus et højt indhold at DMT??? Men hvem herinde har ”værktøjet”, overskudet, og viden nok til at begynde et sådant projekt?
Jeg har ikke, men jeg ville gerne jeg havde!!
Vi kunne evt. prøve at snakke lidt frem og tilbage om hvilke planter der på et biokemisk plan ligner de iforvejen kendte DMT-holdige planter...
/Cope