A.MUS skrev:
Infected Cope skrev:
må jeg spørge om du overhovedet har erfaring med 5-MeO-DMT og DMT?
eller for den sags skyld andre af de "stærke" hallucinogener?
Ja har prøvet stoffer som psylesebin svampe, 2CB go LSD som jeg bestemt syntes ligger i den stærke gruppe af psykedeliske stoffer...
Har prøvet en del svampe o.sv. men har aldrig før nu udforsket teorien bag de forskellige hallucinegener.. Mht Alis kommentar om mit 2CB trip så har han ret.. Psykedeliske stoffer er ikke noget man leger med og det er noget man tager et trip af en gang imellem.. Det der skete med 2CBen var for virkelig for alvor at teste stoffet, og så er det prøvet den ene gang.. har dårlig tanker fra andendagen , og jeg prøver ikke noget igen som jeg ikke syntes er skægt. (selvfølgelig skal jeg da ha 2cb igen en dag). I øvrigt har jeg nogle venner som virkelig har misbrugt psykedelsike stoffer i vores yngre tider (Ca 3 år siden, for det ikk ska misforståes) og var os selv slem til det, men så allerede der fandt jeg ud af at det var farligt for psyken at misbruge. kan i øvrigt stadig ses på en del jeg kender. Men tænker ud fra mine egne og venners erfaringer fra den tid og det får mig til at, tage det mere roligt end DE FLESTE HER I OMEGNEN gør mht psykedeliske stoffer...
Men jo, 2CB trippet 2 dage var da en dumhed, og samtidig en oplevelse.. Kan tilføje at jeg kun spiser psykedelsike stoffer nåår jeg virkelig har lysten. holder tit pause på over et halvt år inden jeg får lysten igen.. men dagen efter 2CB trippet havde jeg stadig lyste, men det har jeg i hvert fald ikke nu og de næste mange måneder.. Kører den helt ud i en periode og holder så helt afstand fra stoffer i andre større perioder