Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 76 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Nogen der ved hvad den bedste blanding er til 0.5 liter vand til vært produkt..Har hørt det således::

b. caapi = 25 g til 0,5 liter

p. Viridis = 35 g til 0,5 liter

Ku godt tænke mig at vide om nogen har lidt info om, hvis man nu tog

p. Viridis = 50g til 0,5 liter om man så sku tage 35 g b. caapi pr 0,5 liter eller om man ku nøjes med de 25 gram.

Eller skal man putte mere vand i hvis man putter flere gram i hver gryde, for at lave den perfekte ayahuasca??

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
ehh... jeg er ret ligeglad med hvor meget vand der er i. Det skal bare dække og koge i lang tid - til sidst nedkoger jeg væsken efter behov og efter hvad jeg føler jeg kan drikke.

Det gælder både for MAOi-theen og DMT-theen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tænkte mest på blandingsforhold til samme mængde vand... laver man den ene drink stærkere, skal man vel os lave den anden stærkere??

og er forholdene ca 25 til 35 g.. altså ca 3/4 dele maoi i forhold til DMTen

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Det indtager jeg også efter behov. Om du tager lidt MAOi eller meget, virker ret ligegyldigt, IMO. Jeg har oplevet stærke ayahuasca trips på små doser MAOi end på store doser MAOi. Du skal også huske på at du skal være sød ved din krop - jo mere du drikker, jo mere vil du brække dig. Og jeg må også sige, at jeg næsten ikke brækker mig af DMT, men at jeg absolut gør det af MAOi, selv af små doser.

Hvis jeg skulle give dig et råd, så ville jeg sige at du skulle tage så lidt som muligt MAOi (lidt over grænsen til at du kan få effekt af DMT'en) og derefter indtage en masse DMT. MAOi'en skal bare bruges som et redskab til at optage DMT'en oralt.

Kig evt. lidt på http://www.erowid.org eller vores triprapport-sektion: http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jamen i bund og grund handler det vel så om at koge begge dele ned til så lidt vand som muligt... hvor lang tid inden og efter skal man følge kostplanen. og hvad sker der hvis man ikke gør??

skal det indtages på tom mave??
Hvad er mindstemængden af MAOI så??

Jamen er det så ikke helt galt hvis du vil voge at påstå at 500 gram caapi(MAOI) er nok til 1000 gram viridis (DMT)?????

under alle omstændigheder skal du ha mange tak for hjælpen og dine råd. :idea:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Brug søgemaskinen. Det har været diskuteret meget før.

Og lige en lille bemærkning: Mængden af MAOi skal ikke have en eksponentiel vækst i forhold til mængden af DMT'en. Når du indtager MAOi, er det netop for at blokkere en vis type enzym i din krop, som ellers gør at DMT ikke er oralt aktivt. Når enzymet er blokkeret, kan DMT'en komme til udtryk i din krop.

Derfor betyder det også, at efter en bestemt mængde MAOi du har indtaget, vil alle disse enzymer blive blokkerede - dvs al den MAOi du har indtaget udover den nødvendige mængde, går til spilde.

Dette er ikke tilfældet med DMT'en, da formålet med det ikke er at blokkere enzymer.

Makes sense? I'm a bit drunk.

Titel:
Medlem

Det giver meget god mening, ali.. men jeg vil lige tillade mig at rette det første du skriver. Det du mener, er nok at mængden af MAOi der skal indtages ikke er proportional med mængden af DMT der indtages. Eksponentiel vækst bruges f.eks. i forbindelse med bakteriers vækst under ideelle forhold, og meget andet godt :)

Mvh

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Hehe, jeg var stiv... men selvfølgelig :) Og jeg har det også med at bytte om på de to engang imellem :P

<- perker :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det jeg godt ku tænke mig at vide er:: Kan man nøjes med at drikke et glas MAOi på en aften, selvom man har tænkt sig at øge indtagelsen af DMTén??? Ved ikke om det er blevet besvaret.. men fatter simpelthen ikke ord som, proportional osv.
nogen der kan hjælpe mig på et lidt mere "Almen dansker sprog"

Kan Ikke umiddelbart se at dette har været oppe før..

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Det jeg mener er, at du ikke skal indtage mere MAOi, bare fordi du indtager mere DMT. Hver gang du øger mængden af DMT skal mængden af MAOi ikke øges. Det er mit indtryk at du tror det.

MAOi og DMT er uafhængige af hinanden hvad angår dette. DMT skal kunne optages oralt, og det kan det ikke med mindre en vis type enzymer er blokerede, og det kan MAOi gøre for dig. Men en større rolle har MAOi'en heller ikke - det interessante er hvor meget DMT du vil tage og hvor meget du vil trippe.

Og brug nu den søgemaskine. Her er nogle søgeord, brug dem i generelt og i visionære planter:
Dose, dosering, ayahuasca, DMT, MAO, MAOi, the, te, gay.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
Du skrev: Det jeg mener er, at du ikke skal indtage mere MAOi, bare fordi du indtager mere DMT. Hver gang du øger mængden af DMT skal mængden af MAOi ikke øges. Det er mit indtryk at du tror det.

Mange mange tak... det var lige nøjagtig det svar jeg søgte..... og et godt svar, for har købt en større mængde halv- halv portion, og eftersom der er mange forskellige planter der indeholder DMT, er det jo rart at ha noget Caapi til at ligge..

men mange tak for svaret :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
Kig evt. lidt på http://www.erowid.org eller vores triprapport-sektion: http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php

Jeg har læst din geniale triprapport.. det lyder rigtig fedt bortset fra at jeg snakker Viridis men det andet kan jeg da se, også skal prøves..

Kan se i rapporten at du alligevel indtager 60 g Caapi... Men som du siger skal jeg tage så lidt caapi som muligt..Dvs. at 60 gram er lige i overkanten..
Havde tænkt på en dosis på en mængde a´25 g og så DMT resten aftenen. Men det er måske for lidt???

Er naturligvis et generelt spørgsmål :!:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
må jeg spørge om du overhovedet har erfaring med 5-MeO-DMT og DMT?
eller for den sags skyld andre af de "stærke" hallucinogener?

/Cope

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Jeg indtog mere fordi, som det også fremgår i rapporten, at jeg brækker mig meget let af MAOi - og det er ofte utrolig voldsomt. Derfor tog jeg en høj dosis, for at optage så meget som muligt inden jeg brækkede mig... og det virkede. Det er for mit vedkommende ret ligegyldigt om jeg tager små eller store mængder MAOi, men af små mængder vil jeg brække det hele op, som jeg har oplevet nogle gange efterhånden - derfor dosen.

Men hvis du også lægger mærke til mængden af DMT, så er den enorm stor - også i forhold til MAOi'en.

Jeg siger heller ikke at jeg ikke tog for meget MAOi, for det gjorde jeg - mere end nødvendigt.

Og ayahuasca skal man have respekt for - ikke sidde og lamme en hel aften på det. Ayahuasca er godfather af alle psykedelika, og det er bestemt ikke egnet til enhver - især ikke hvis man bare vil være lam en hel aften.

Prøv svagere psykedelika, som kan holde en hel aften. Og lad vær med at behandle dem som andre grupper af stoffer som stimulanser, som man bare tager noget af i løbet af aftenen - sådan er psykedelika ikke, og hvis du ikke respekterer dette, vil du få dig et ordentlig nap over fingrene... især med stærke psykedelika som ayahuasca.

Og her tænker jeg specielt på din tur på 2c-b i triprapport-sektionen. Jeg kunne ikke lade være med at ryste på hovedet efter jeg læste rapporten. Men vi lærer af vores fejl, og din tur skal nok komme.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Citat:
Og her tænker jeg specielt på din tur på 2c-b i triprapport-sektionen. Jeg kunne ikke lade være med at ryste på hovedet efter jeg læste rapporten. Men vi lærer af vores fejl, og din tur skal nok komme.

Hørt. Kan kun give dig ret Ali. Det er ikke alle n00bies som kan holde til at få "eksotika" mellem hænderne, uden at skulle lamme sig i den grad at det bliver farligt/skadeligt.

A.MUS, pas på, for det er altså ikke legetøj! Og her taler vi af erfaring..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

fejl se nedenunder

Senest rettet af A.MUS 19 feb 2005 21:35, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

A.MUS skrev:
Infected Cope skrev:
må jeg spørge om du overhovedet har erfaring med 5-MeO-DMT og DMT?
eller for den sags skyld andre af de "stærke" hallucinogener?

Ja har prøvet stoffer som psylesebin svampe, 2CB go LSD som jeg bestemt syntes ligger i den stærke gruppe af psykedeliske stoffer...

Har prøvet en del svampe o.sv. men har aldrig før nu udforsket teorien bag de forskellige hallucinegener.. Mht Alis kommentar om mit 2CB trip så har han ret.. Psykedeliske stoffer er ikke noget man leger med og det er noget man tager et trip af en gang imellem.. Det der skete med 2CBen var for virkelig for alvor at teste stoffet, og så er det prøvet den ene gang.. har dårlig tanker fra andendagen , og jeg prøver ikke noget igen som jeg ikke syntes er skægt. (selvfølgelig skal jeg da ha 2cb igen en dag). I øvrigt har jeg nogle venner som virkelig har misbrugt psykedelsike stoffer i vores yngre tider (Ca 3 år siden, for det ikk ska misforståes) og var os selv slem til det, men så allerede der fandt jeg ud af at det var farligt for psyken at misbruge. kan i øvrigt stadig ses på en del jeg kender. Men tænker ud fra mine egne og venners erfaringer fra den tid og det får mig til at, tage det mere roligt end DE FLESTE HER I OMEGNEN gør mht psykedeliske stoffer... :wink:

Men jo, 2CB trippet 2 dage var da en dumhed, og samtidig en oplevelse.. Kan tilføje at jeg kun spiser psykedelsike stoffer nåår jeg virkelig har lysten. holder tit pause på over et halvt år inden jeg får lysten igen.. men dagen efter 2CB trippet havde jeg stadig lyste, men det har jeg i hvert fald ikke nu og de næste mange måneder.. Kører den helt ud i en periode og holder så helt afstand fra stoffer i andre større perioder

Senest rettet af A.MUS 19 feb 2005 13:25, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
okay.. skulle bare sikre mig at du ikke var én af de der noobs der har røget pot et par gange og som derefter gerne vil se farver..
Tro mig.. det gør man på Ayahuasca.. hvis det virker vel og mærket. har prøvet at det missede én gang..

/Cope

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja og har hørt at ca 25 g viridis er et mildt trip på ca. 2 timer.. Prøver at lægge ud med det.. det siges det er en mild dosis, men forventer selvfølgelig det vildeste for ikke at blive nøja overrasket. Men jo kender godt de der folk, og har set at der tidligere er blevet lavet indlæg om disse helt unge.. og syntes at det er en knald god ide.. har i hvert fald fortrudt at jeg startede i så tidlig en alder. For jeg vidste ikke hvad det var vi havde med at gøre..

men i bund og grund fik jeg de svar jeg søgte.. tak mange gange til Aliaarhus og i andre. :arrow: out

P.s. har lidt problemer med det engelske sprog, så hvis nogen ku finde mig et link til en dansk 100%s liste over hvad du ikke må indtage af fødevarer o.sv. under mætnings perioden... har en liste men vil gerne ha en 100 % liste, da jeg har tænkt mig at begynde at mætne allerde 48 timer inden indtagelsen af MAOi. og 48 timer efter.. hvis nogen ku hjælpe mig med dette ville det være kanon.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Bare spis toastbrød/arabisk brød og æbler, drik vand til. Det er nok for mig, og det kan jeg sagtens leve af i 24 timer.

Det plejer jeg udelukkende at spise 12 timer før og efter trippet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 76 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]