xun:
Citat:
Du har vel heller ikke et problem med at du har en lærer eller en chef der fortæller dig hvordan du skal opføre dig eller udføre dit arbejde ?
Nu ligger det sådan at et arbejde ikke er tvang!
plus du du skal bruge en uddannelse/arbejde for at leve et normalt liv i dagens Danmark, hvis dette kommer som et stor chok for dig og du syntes at skolen er noget man siger "FUCK DET" til efter 9 og bistand er fint nok....så holder dit argument!
Citat:
Det nytter sgu ikke noget at ligge sig ned og pive, bare fordi at man ikke bliver tørret i røven af sin mor 24/7.
Så alle os som er mil.-nægter vi er måske vant til at få alt serveret på et sølvfad, og er bange for at komme ind da vi skal klare os selv, og eftersom vi er så hjælpeløse og er vant til at lave ingen ting gider vi ikke?
Pyskow:
Citat:
jeg synes folk der er militær nægter er de rene kyllinger.
virker som om de er bange for at komme ud og lave noget andet!
(blive voksen)
Det er da for plat sagt!
Hvorfor er det lige man bliver så skide voksen på 4 måneder?
Kan ikke se hvad det er der gør en voksen, måske du syntes det ser meget voksent ud når man ligger sammen med gutterne i et telt tæt rykket sammen og skiftes til at holde vagt, smører maling i fjæset og træner til noget som aldrig sker!
Hver gang jeg møder en flok soldater på vej hjem til weekend eller hvad de nu skal sidder de og skriger og råber og drikker tæt, og jeg tænker sådan vil jeg os være når jeg bliver voksen!
Forstå mig ret jeg gør ikke nar af militæret, og syntes selvfølgelig det er helt fint og godt nok at der er nogen der vil ind....men syntes altså ikke man kan sige man er bange for at blive voksen og er en kylling hvis man ikke tager ind!
Men der er folk jo så forskellige og man har jo hver sin holdning