Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jun 2025 19:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Er jeg den eneste der lidt for tit kommer til og snakke om stoffer sådan generelt?? Jeg har på fornemmelsen at de fleste af min omgangskreds tror jeg er en omvandrende weekend junkie... :? I hvert fald dem der ikke kender til mit forbrug, der i forøvrigt egentlig ikke er særlig stort.
Men stoffer interessere mig bare rigtig meget, ikke så meget og tage dem,selfølgelig også det, men jeg synes det er meget spændende og læse om og bruger meget af min tid på og læse om det her på Psychedelia.

Er der nogen af jer andre der har det lidt på samme måde :?:

Mhv Zachyon

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
NEJ, det er kun dig, du har ikke noget liv, dumme weekendnarkoman ! :wink:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Heh.. man er vel et omvandrende rusmiddel-leksikon..

Og man går da aldrig fejl af en drug talk.. om det så er i bussen, føtex eller kirken

Titel:
Dedikeret medlem

snakker om stoffer med de gamle ved aftensmåltidet stort set hver dag.

og hvis ens omgangskreds er skolen/arbejdspladsen, kan det jo godt være man er havnet iblandt en flok folk som aldrig kunne finde på at røre noget som bare lignede stoffer. Og det må man jo bare lære at holde sin kæft om der. Man har forhåbentlig andre med samme interesse og snakke med det om

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har det så meget på samme måde.. Man tænker tit over om man overskrider grænsen ved at tale om det hele tiden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sorn: Sjovt at du vælger og snakke med dine forældre om det og ikke i skolen eller på arbejdet.

Selvfølgelig kan jeg da også holde min kæft om stoffer, men lige så snart folk begynder og disse forskellige stoffer bliver jeg da nød til og jorde dem i stof viden.. :twisted: Da folk generelt ikke ved en skid om tingene er det normalt vis også meget let og vinde sådan en diskussion, men selvfølgelig med chancen for og blive defineret som en weekendnarkoman bagefter.. :? Og kan også være lidt halvsvært og overbevise folk om at man ikke er weekendnarkoman når man har lidt halv meget viden om det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg er stoppet med at diskutere stoffer med folk der ikke er "indviet", synes det er spild af tid og de fleste ender alligevel med en opfattelse af at man er totalt langt ude på stoffer. Men de fleste som kender mig godt ved da godt at jeg ved en del om det, og spørger hvis de er i tvivl om noget.
Tror der er mange der bliver lidt for opslugt af det og bruger meget lang tid på at læse om det og derfor er det til sidst det eneste de kan snakke om, det er lidt nederen men selvfølgelig folks egen sag.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes også folk er lidt halvsvære og oplyse om de forskellige ting, de da åbenbart har en lidt forud fattet mening som man ikke kan få ud af deres hoved lige meget hvor mange videnskabelige facts man ligger på bordet.. :evil:..Desværre..

Titel:
Medlem

Har det på samme måde, undgår nogle gange at snakke for meget om det, fordi jeg er bange for at folk måske bliver lidt trætte af at høre på min hippie-snak nogle gange :) Men kan ikke lade være hvis det diskuteres, og det er også sket at jeg har sat mig ned og prædiket i en times tid til en fest, hvor jeg syntes der var en der bare udviste en alt for paranoid holdning, i forhold til hvad hun vidste.
Men godt at høre at der også er andre der bliver kaldt "leksikon" :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Giv mig en god dose ethanol og jeg kan snakke stoffer i timevis.
Desværre er dem jeg normalt snakker det med at den opfattelse at alt hvad der er ulovligt det dør man af.
Men jeg giver ikke op af den grund så det kan blive til nogle lange aftener :D

Edit: Fik rent faktisk lige lov til at forklare i engelsk hvad "opiates" er... Leksikonet min klasse hehe

Senest rettet af Magnum 14 mar 2005 20:31, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Ja, sådan er det jo at tilhøre minoriteten :wink:. Men det bedste vi kan gøre er at være omvandrende leksikonner, så vi kan hugge ned på fordomme, når vi ser dem. Måske man en dag vil se tilbage på os, som de tapre pionerer, som kæmpede for psykedelisk frihed :D .
Det er selvfølgelig ikke altid, at jeg gider at tage kampen op, men meget ofte er det den slags diskussioner jeg havner i.

F.eks. kan det være svært at holde kæft, når en fyr til en fest sidder og betror mig, at han har prøvet "ALLE" stoffer, men fik det dårligt på svampe en enkelt gang, så dem ville han holde sig fra.
-Alle stoffer? spørger jeg tvivlende, -også LSD
- nej ikke LSD. siger han, -men alle andre!
-Heroin? spørger jeg drillende
- nej ok, heller ikke heroin, -men alt andet!
Vi snakker lidt om hans badtrip på svampe, hvor jeg råder ham til at vende tilbage på et trip, for at få løst op for det som gik galt. Selvfølgelig det modsatte råd, end han ønsker at høre.
Prom som jeg er sammen med, blander sig i diskussionen, og synes det lyder spændende at møde en fyr som har prøvet ALLE stoffer, og fortsætter med at spørge til de enkelte substandser, og vi får efterhånden opremset de fleste af de stoffer vi selv har kendskab til, og diskuteret deres terapeutiske virkning i forhold til bearbejdning af badtrips. Det bliver til en laaang opremsning, og den stakkels fyr ender med at forsøge at sige noget, men standser i sætningen, rejser sig og går :lol: .
Tsk tsk! Alle stoffer!

Men ja, jeg er også kendt for at diskuterer stoffer alle steder. Til familiefødselsdage, på arbejde, blandt venner osv. Men de har vist efterhånden vendet sig til mig.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Hehe du er ikke alene om det der - sker tit når jeg sidder med et par mine venner (som i øvrigt ikke tager noget), at jeg kommer til at snakke om stoffer. Når jeg så har plapret løs, så sidder jeg og tænker om jeg ikke bare burde holde min kæft heh

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Fuck jeg er træt af at forklare folk, der ikke er glasskår i amfetamin og kokain.
Og at GHB/"fantasy" ikke er verdens farligste stof.
At frimærker ikke er meget farligere end svampe, 2C-I og lignende...

Jeg synes jeg er rimeligt god til at skjule min hobby for folk fra min klasse og andre jeg ikke er interesseret i kender til min interesse for stoffer...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg har selv brugt rigtig meget tid på at tale om stoffer til gud og hvermand, men jeg er begyndt at begrænse det lidt. Det virker IMO en anelse tomt, hvis man slet ikke kan tale om andet, og sådan har jeg nogle gange haft det.

Da jeg gik i gymnasiet, betød det at folk troede jeg var "langt ude", selvom jeg faktisk næsten ikke rørte stoffer i den periode. Derfor kan jeg kun anbefale, at man holder det for sig selv.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
Jeg håber for gudindens skyld, at I også kan snakke om andet... Fx vejret :lol:

Jo, det er sgu interessant at høre om stoffer, især når I fortæller om det spirituelle I får ud af det (møder med Mescalito, små dværge :?: osv), men kender I ikke også det, at man bare ikke gider høre mere om Brians nye alu fælg? (Jeg har sikkert stavet det forkert, men regner ikke med at der er en eller anden bil fanatiker der angriber mig...)

Og Psyko... Folk tror egentlig også tit at jeg er langt ude, og jeg frygter hver gang vi skal se en eller anden dokumentar om hippie kulturen i dansk, for under og efter timen kommer der altid "sjove" bemærkninger til mig fra folk der ved hak om stoffer (ik at jeg ved meget mere)...

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg kommer ret tit til at tale om det med alle mulige, men tager tit mig selv i at gøre det. Jeg ser det sådan lidt som Indigo Spinx, at det er meget nørdet. Jeg er en nørd, men det er ikke alle der gider at høre lange forklaringer om kemikalier, biler eller hvor stor en processer ens PC har. Selvfølgelig er det godt hvis man slår ned på fordomme, men det er tit at folk ikke rigtigt kan følge en i det man forklarer og så kan man godt blive ret anstrengende at høre på. Jeg gider f.eks. heller ikke sidde og høre lange forklaringer om hvordan motoren i et jetfly virker fordi det simpelthen ikke interesserer mig synderligt meget. Sådan tror jeg også mange "uoplyste" har det med stoffer. Så jeg holder tit mig selv fra at tale om stoffer med folk der ikke er så meget inde i det, medmindre de selvfølgelig vil diskutere og komme med alle deres fordomme :)

Og så kender jeg alt for godt det Fanny siger med at der sidder en eller anden idiot og praler med at han har prøvet "ALT!" :roll:

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Hehe... Vi er vist mange, som er blevet lidt grebet af de muligheder der er for at peppe weekenden lidt op.

Jeg får selv smidt den der i hovedet et par gange om ugen... "Du kan sgu da vende alt til at handle om stoffer"... :)

Men husk, det er ikke mere end hvad man selv gør det til!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]