Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 maj 2025 08:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
aliaarhus skrev:
Er man sej fordi man fylder sig selv med ekstreme mængder af narko og evt. blander det hele sammen? Jeg vil nærmere kalde det uansvarlighed end sejhed.

Hvis man tager psykedeliske stoffer udelukkende fordi man synes det er sejt, bør man stoppe med det samme.

Hehe skal det komme fra en som tager så EKSTREME doser som dig ;)

Når jeg siger sej så mener jeg det, man skal være MEGET sej for at tage den slags doser og kombinationer som Xun gør

Med sej så mener jeg at han har en knaldstærk og sej krop som kan klare nogen ordentlige tæsk uden at bryde sammen

Det er absolut ikke alle der kan det...

Siger ikke noget om at det kan være farligt, for det kan det, man kan potentionelt dø af det, hvis man ikke er sej nok, dvs. hvis ens krop ikke er stærk nok, jeg tror nok Xun kender sin krop ordentligt ellers ville han ikke kaste sig ud i den slags, han har prøvet at tage mange stoffer, så han ved nok hva han laver og hvor hans grænser går.

Vi har forskellige grænser og hans grænse er måske nok højere end de fleste....

At man så bare ik kan nå den samme grænse betyder ik nødvendigvis at man er svag, kun at ens krop er tilpas svag til at det kan den ikke tåle...

Men svagest er hvis man presser sig så meget at den bryder ned for så kan man jo ikke være så stærk og sej hvis man ODer og det gjorde Xun jo ikke så det må betyde at han er ret sej

Men det betyder ik at i er liså seje og i skal gøre det samme...

Find jeres egen personlige grænse og forsøg ikke at presse jer hårdere end i kan klare

Nogen er mere erfarne end andre og har derfor en støre tolerance og kan klare meget mere, sådan er det med stoffer hvis man har været på scenen i mange år

Mvh Hilsen Astral

Love and Light

Pas på jer selv og gør ikke noget dumt som kan være farligt for jer og Komboer er farlige og det her er ikke råd om hva man skal men erfaring om hva man har prøvet

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Astral, jeg gør det altså ikke fordi jeg synes jeg er sej. Og det jeg gør kan slet ikke sammenlignes med det xun gør. Der er altså kæmpe forskel.

Jeg synes at det xun gør er direkte uansvarligt. Jeg gider eksempelvis ikke være "sej nok" til at kunne fylde mig selv med så meget MDMA, amfetamin, GHB, kokain og diverse psykedeliske stoffer.

Og hvis man bare bruger hjernen lidt, så bør man kunne se at kokain blandet med psykedelika er idioti.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
Astral, jeg gør det altså ikke fordi jeg synes jeg er sej. Og det jeg gør kan slet ikke sammenlignes med det xun gør. Der er altså kæmpe forskel.

Jeg synes at det xun gør er direkte uansvarligt. Jeg gider eksempelvis ikke være "sej nok" til at kunne fylde mig selv med så meget MDMA, amfetamin, GHB, kokain og diverse psykedeliske stoffer.

Og hvis man bare bruger hjernen lidt, så bør man kunne se at kokain blandet med diverse psykedelika er idioti.

Der tager du altså godt og grundigt fejl aliaarhus det er kendt skik at man kan blande kokablade i sin Ayahuasca f.eks. sammen med måske 8 andre planter og det er altså for at forøge kraften i bryggen.

Derfor kan man altså også tage enorme kombinationer hvis man ved hva man gør og GHB er faktisk noget som findes i kroppen og det frigøre hvis jeg ikke tager meget fejl HGH humane growth hormone og sørger faktisk for at kroppen reparere sig selv. Kokain virker som SDNRI dvs. den hæmmer for genoptagelsen for tre forskellige neurotransmittere hvilket faktisk betyder at du spare på din krops signalstoffer så jeg kan ærligt talt ikke se det helt slemme ved hans kombo, det her er vel ik et spørgsmål om misundelse fordi man ikke har taget ligeså vilde komboer vel?

For det håber jeg sq ikke, for det ville være for plat...

Manden er en hardhead og kan klare en helt masse, get over it...

Folk skal sq have lyst til at tage så meget de kan klare, nogen kan klare mere end andre, sådan er det med stoffer, fordi at kroppen begynde at virke imod de skadelige ting hvis man har taget mange stoffer...

Forstå at der er tusindvis af stoffer i hvores krop og det er altså en kombination som gør de fleste til skamme så vild den er...

Kombinationer kan faktisk komplementere hinanden og hjælpe imod at afbalancere selve triippet fordi man aktivere flere receptore og dermed opnår en mere helhedsagtig følelse af stimulering flere steder på en gang frem for begrænsede i nogen få områder således at der måske kommer for lidt iforhold til noget andet,

Så godt gået til Xun

DONT DO IT AT HOME KIDS

THE STUNTS BEING DONE IN THIS PROGRAM BY STUNTMAN XUN IS DANGEROUS DONT TRY TO COPY IT OR YOU COULD DIE!

så er det sagt...

Pas nu på dig selv Xun... Prøv ik at presse dig selv yderligere tror du har været oppe og toppe højderne, pas nu på ik at klatre højere næste gang

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Astral jeg kunne aldrig finde på at tage store doser i offentlighed, de få mennesker jeg tager disse doser med er selv rimeligt erfarne trippere og VED, at jeg er påvirket, hvad jeg har indtaget, hvor meget og hvordan de skal tackle et badtrip. desuden er de også gået ind i experimentet velvilligt.

At fylde sig med de doser i sammenvær med mange mennesker der ikke kender én, ikke ved hvad man har taget og ikke ved hvordan du skal tackles og vigtigst af alt ikke er gået velvilligt med til at lalle rundt med en nutcase, er IMO enormt uansvarligt.

Citat:
Xun han er en SERIØS og SEJ LAMEFIGHTER og i andre er nogen pussies som brokker jer over det, fordi han er sejere end jer

Astral tag dig sammen! :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Som jeg har postet tidligere, er jeg selv forundret over hvad min krop kan klare at blive udsat for.

Men jeg mener nu også at der skal hele historien til, for at folk åbenbart forstår min. Jeg startede kl 18 med at indtage amf, blandet med en kix og lidt kola. Derefter spiste vi mad, og omkring kl 20 tog jeg 4 mærker, sammen med min ekstrakt af San Pedro. Da dette ikke gav mig det vilde trip da klokken blev 22, tog jeg 4 mærker mere, sammen med mine psyller. Da vi tog afsted kl 23:59 drak jeg en hætte ghb, og gemte her noget til turen. og på turen og i køen (som tog 2½ time) drak jeg resten af min ghb.

Jeg havde en kanon aften, bortset fra at hujaboy var færdig med at spille da vi endelig kom ind. Godt nok sad jeg og havde en ret vild "syre-snak" meget af aftenen, men det var max griner.

Jeg kan ikke forstå hvorfor folk kan se at det er et problem at nogle mennesker kan trippe helt ud, en gang imellem. Jeg var i byen med 6 nære venner, som udemærket vidste hvad jeg havde taget, men stadig var det mig der skulle støtte en anden ven, som ikke kunne klare et enkelt mærke i byen...

Man skal kende sine grænser og ikke prøve at flytte dem for meget. Jeg ved sgu godt hvornår jeg har fået det jeg kan klare.
Jeg har een gang kastet op, pga en enkelt dårlig kix, men udover det, har jeg aldrig ligget på et gulv og rallet eller gået kold på ghb eller lign...

Kend dig selv og respekter dine grænser!!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Vi er alle forskellige hvad som er VILDT for én person, kan være MILDT for en anden person...

Derfor man kan ikke brokke sig over at nogen tager flere stoffer end en selv, hvis det viser at de har mere erfaring med stoffer end en selv...

Lad os nu droppe denne hetz imod xun og hellere opfordre ham til at skrive en trip rapport om den fede oplevelse han uden tvivl har haft..

Mvh. Astral

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Astral skrev:

Citat:
Lad os nu droppe denne hetz imod xun og hellere opfordre ham til at skrive en trip rapport om den fede oplevelse han uden tvivl har haft..

På den opfordring vil jeg i løbet af de næste par dage få skrevet en lille rapport om netop denne oplevelse. Og jeg skal nok huske et stort advarselsskilt i bunden... :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Astral skrev:
Kokain virker som SDNRI dvs. den hæmmer for genoptagelsen for tre forskellige neurotransmittere hvilket faktisk betyder at du spare på din krops signalstoffer

Ikke fordi jeg gider blande mig i diskutionen, men det der passer ikke helt Astral..
Ihvertfald når vi snakker i forhodlsvis høje doser, så nøjes kokainen ikke med at blokkere for transportprotein receptorerne, men går også ind og udskiller dopamin den forkerte vej ligesom MDMA gør ved serotonin..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Astral skrev:
Vi er alle forskellige hvad som er VILDT for én person, kan være MILDT for en anden person...

Derfor man kan ikke brokke sig over at nogen tager flere stoffer end en selv, hvis det viser at de har mere erfaring med stoffer end en selv...

Mvh. Astral

Astral forstå nu at det ikke er hans dose jeg stejler over, men lokationen for indtagelsen!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

DR-D skrev:

Astral forstå nu at det ikke er hans dose jeg stejler over, men lokationen for indtagelsen!

Jamen Amager Bio er sq da LAMME STEDET... Så hvis man ikke vil se folk på stoffer, så skal man nok holde sig fra Amager Bio

Fester er til for at være påvirket, høje og glade

Så kan egentlig ikke helt se dit argument

Mvh. Astral

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dr-D Skrev:

Citat:

Indtagelsen skete FØR jeg tog i byen, så da jeg ankom, var det vildeste ovre, og jeg kunne nyde oplevelsen fuldt ud.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Astral skrev:
DR-D skrev:

Jamen Amager Bio er sq da LAMME STEDET... Så hvis man ikke vil se folk på stoffer, så skal man nok holde sig fra Amager Bio

Fester er til for at være påvirket, høje og glade

Så kan egentlig ikke helt se dit argument

Mvh. Astral

for mig gør det ingen forskel om det er Amager bio, IN, Jensens bøfhus eler den lokale børnehave, jeg mener stadig ikke, at det er ansvarligt at indtage stærke psykotropper i de mængder der er tale om her.

Og det er ikke et spørgsmål om, at folk skal holde sig fra steder med stoffer hvis de ikke ønsker at opleve folk spasse ud, det er brugerens eget ansvar at opføre sig ordentligt, tage vare på sig selv og ikke putte andre i en situation som de ikke ønsker at befinde sig i.

Undskyld jeg siger det, men jeg havde ikke regnet med at sådanne en padde-bemærkning ville have kommet fra dig Astral!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dr-D skrev:

Citat:
Og det er ikke et spørgsmål om, at folk skal holde sig fra steder med stoffer hvis de ikke ønsker at opleve folk spasse ud, det er brugerens eget ansvar at opføre sig ordentligt, tage vare på sig selv og ikke putte andre i en situation som de ikke ønsker at befinde sig i.

Folk der kommer til de fester, er folk der ved at det er normalt at der indtages div. stoffer. Det jeg ikke kan forstå er at du mener at det er så dybt uansvarligt over for andre at jeg bruger de comboer og doser jeg gør. Du kender mig ikke og har ikke set mig bruge forskellige rusmidler. Jeg vil sige at det er dybt uansvarligt at drikke mig fuld og SÅ smide mig til en fest...

Jeg vil give dig ret i at det er en farlig combo, men som tidligere sagt, er der stor forskel på mennesker...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Den vildeste kombo jeg har prøvet, er nok også tæt på at være det dummeste jeg nogensinde har gjort...

Trippet bestod af 600mg (20 piller) dexofan og 2 kix (1 gul armani og 1 hvid trekantet mitzubitsu)

Smider en triprapport når jeg har fået kørt det hele igennem, for det var en drøj omgang. :S

Jeg troede seriøst jeg skulle dø, og det var nok også tæt på...

Trippede i et par dage... :S

Gør jeg fandme aldrig igen, og rører heller aldrig dexofan igen... Det er fandme et skod-stof. Har ændret mening, synes det var ret "sjovt" på et tidspunkt, og ret uddybende, men... FUCK DET LORT !!! Det er noget pis, og egner sig ikke til indtagelse...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Folk der kommer til de fester, er folk der ved at det er normalt at der indtages div. stoffer

Det er din egen antagelse og behøver ikke gælde for alle. Også derfor jeg nævnte at det var ligegyldigt om det er AB eller Jensens bøfhus.

Citat:
Du kender mig ikke og har ikke set mig bruge forskellige rusmidler.

det er sandt, men med mindre du er fysisk helt anderledes indrettet vil den dose være stor for selv en hardhead.

Citat:
Jeg vil sige at det er dybt uansvarligt at drikke mig fuld og SÅ smide mig til en fest...

Alkohol er efter min mening meget mere stabil i effekt og folk får på moderate doser heller ikke pludselige hallucinationer, psykoser og diverse. Dog vil jeg da bestemt stadig sige, at det for en alkoholpåvirket person, er lige så meget deres ansvar at styre deres rus som én på syre eller whatever. Forskellen syntes jeg bare ligger i, at alkohol er meget mere beregneligt.

Jeg har selv experimenteret ganske meget med diverse psykedeliske substanser og har også måtte sande, at man kan tage det samme stof 1000 gange og nummer 1001 gang tager det røven fuldstændigt på én og ændrer dynamik fuldkommen.

Xun dette er som sådanne ikke et angreb på dig specielt, men et generelt angreb på alle de mennesker som propper sig med stoffer og spasser ud i byen. Jeg har en god ven, som arbejder som læge på Gentofte hospital. Det er ikke småting af tilfælde der kommer ind af folk der har fået psykoser på diverse diskoteker pga. latterlige indtag og generel stupiditet :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du ser på miljøet omkring hvilket som helst "provins"diskotek, som eks. crazy dazy eller buddy holly. Ser du en ordenlig flok rigtig stive mennesker der tuder, skændes, råber, slås og stikker hinanden ned. Hvor ofte ser du det til en technofest, hvor folk er poppede på et eller andet stof?

Ja, der er folk der er for lamme og ikke tænker. Jeg så sidst, en gut der skulle køres hjem, fordi idioten hapsede 4 kix på en gang, oven i de 5 han havde taget tidligere... DET er dybt uansvarligt og bare dumt.

Men lad være med at genereliser de mennesker der bruger psykedeliske stoffer og gør det i større mængder. Jeg møder ofter folk der har indtaget mere end jeg kunne få mig selv til, som er ganske fornøjelige og faktisk er mere fredelige og sjove at snakke med end de hoveder, som bare kaster 1g amf og 2g cola i næsen oven på 12 øl... Det er igen dem der bliver stive, som er ubehagelige og laver tilnærmelser, som er helt uacceptable.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Hvis du ser på miljøet omkring hvilket som helst "provins"diskotek, som eks. crazy dazy eller buddy holly. Ser du en ordenlig flok rigtig stive mennesker der tuder, skændes, råber, slås og stikker hinanden ned. Hvor ofte ser du det til en technofest, hvor folk er poppede på et eller andet stof?

det besvarer jeg vidst her:
"Dog vil jeg da bestemt stadig sige, at det for en alkoholpåvirket person, er lige så meget deres ansvar at styre deres rus som én på syre eller whatever"

Jeg ser desuden ikke særlige mange aggresive mennesker til de få technofester jeg gider gå til, men nu er de fleste jo også bare pillehoveder som er kørt helt op på MDMA.

Citat:
en lad være med at genereliser de mennesker der bruger psykedeliske stoffer og gør det i større mængder.

hvis jeg skulle generelisere dem ville jeg generelisere migselv, læs hvad jeg skrev istedet for straks at føle dig angrebet:

"Jeg har selv experimenteret ganske meget med diverse psykedeliske substanser og har også måtte sande, at man kan tage det samme stof 1000 gange og nummer 1001 gang tager det røven fuldstændigt på én og ændrer dynamik fuldkommen."

men skal vi ikke lade diskutionen ligge, jeg tror ikke vi bliver enige?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg forstår bare ikke hvordan du kan himle op over at jeg kan tage i byen og more mig, med den combo, og ikke bare sige at det er det samme som at en der drikker skal kunne styre sin blanding af sprut og øl... For jeg ser langt flere der ikke kan styre deres alkoholforbrug og kaster op ud over alting og ligger og sover og ryster i et hjørne, end jeg ser folk på psykedeliske stoffer gøre det... Faktisk ser jeg kun kiksehovederne der går i spat...

For mig lyder du en anelse dømmende over en episode, som du ikke selv har oplevet, men generaliserer ud fra din egen snævre erfaring (skriver du selv: du går til meget få techno fester) omkring stofforbrug ved technofester.

Men jeg vil klart give dig ret i at der er mange der ikke kan styre sig i byen, men der handler det overvejende ikke om comboer, men om overdrevet forbrug af et bestemt stof, som eks. cola eller kiks.
Kan man kombinere mindre doser af 2-3 ting, får man oftere en federe rus, men også en mere kontrolerbar. Men det er selvfølgelig kun gældende, når man kender sine grænser og kender sine stoffer...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
xun skrev:
For mig lyder du en anelse dømmende over en episode, som du ikke selv har oplevet, men generaliserer ud fra din egen snævre erfaring (skriver du selv: du går til meget få techno fester) omkring stofforbrug ved technofester.

Det at DR-D ikke går til særligt mange technofester er efter min mening underordnet, det vigtige er at han har megen erfaring med psykedeliske stoffer - også i diverse kombo's. Derfor ved han, at folk nogle gange kan gå amok, hvis deres trip ikke lige kører for dem.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Er vi enige om at erfarne trippere kan bliver "overrasket" og reagere anderledes på et stof end de før har oplevet, evt. få psykose eller reagere "voldsomt"... selv også dig?

er vi enige om at alkohol har en mere beregnelig effekt end fx. psilocybin el. andre psykedeliske substanser?

er vi enige om at høje doser forøger chancen for uhensigsmæssige reaktioner?

Den mærkelige påstand med at komboer skulle være mere til at "styre" ved jeg ikke helt hvad du mener med? Ja self. hvis man indtager deciderede depresante stoffer, men ellers da bestemt ikke?

Altså jeg har været til en bunke fester og en bunke festivaller rundt omkring i verden så helt antitramper er jeg ikke :D

At du siger, at folk hovedesageligt spasser ud på Cola og Kix er ikke helt rigtigt. Ja der er flere der kommer ind med psykoser på de 2 stoffer, men der er samtidigt også en langt størrer skare der bruger dem. Psykedeliske substanser har bestemt også en risiko for åndsvag opførsel.

Men i bund og grund hænger det nok også sammen med at jeg ikke SELV mener at man bør bruge psykedeliske substanser til "lal" (nu bliver jeg nok savet ned for den mening :wink: ), men som Hoffman siger: It is a very serious experiment" :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]