aliaarhus skrev:
Er man sej fordi man fylder sig selv med ekstreme mængder af narko og evt. blander det hele sammen? Jeg vil nærmere kalde det uansvarlighed end sejhed.
Hvis man tager psykedeliske stoffer udelukkende fordi man synes det er sejt, bør man stoppe med det samme.
Hehe skal det komme fra en som tager så EKSTREME doser som dig

Når jeg siger sej så mener jeg det, man skal være MEGET sej for at tage den slags doser og kombinationer som Xun gør
Med sej så mener jeg at han har en knaldstærk og sej krop som kan klare nogen ordentlige tæsk uden at bryde sammen
Det er absolut ikke alle der kan det...
Siger ikke noget om at det kan være farligt, for det kan det, man kan potentionelt dø af det, hvis man ikke er sej nok, dvs. hvis ens krop ikke er stærk nok, jeg tror nok Xun kender sin krop ordentligt ellers ville han ikke kaste sig ud i den slags, han har prøvet at tage mange stoffer, så han ved nok hva han laver og hvor hans grænser går.
Vi har forskellige grænser og hans grænse er måske nok højere end de fleste....
At man så bare ik kan nå den samme grænse betyder ik nødvendigvis at man er svag, kun at ens krop er tilpas svag til at det kan den ikke tåle...
Men svagest er hvis man presser sig så meget at den bryder ned for så kan man jo ikke være så stærk og sej hvis man ODer og det gjorde Xun jo ikke så det må betyde at han er ret sej
Men det betyder ik at i er liså seje og i skal gøre det samme...
Find jeres egen personlige grænse og forsøg ikke at presse jer hårdere end i kan klare
Nogen er mere erfarne end andre og har derfor en støre tolerance og kan klare meget mere, sådan er det med stoffer hvis man har været på scenen i mange år
Mvh Hilsen Astral
Love and Light
Pas på jer selv og gør ikke noget dumt som kan være farligt for jer og Komboer er farlige og det her er ikke råd om hva man skal men erfaring om hva man har prøvet