eedeolla skrev:
elmand skrev:
Psyko skrev:
Jeg bryder mig sgu' heller ikke om dem...Lygegyldige tekster og dansable beats er ikke lige min kop te.
-Psyko
Ligegyldige?, der ligger sq mening bag de fleste af deres tekster. De udtrykker bare deres meninger gennem en noget mere anderledes tekst. Måske er meningen med teksterne ikke åbenlys, men det gør det da bare mere spændene at lytte til det igen og igen. Lissom Malk de Koijn's tekster, fuldstændig syret, men hver gang jeg smækker deres skiver på opfatter teksterne på en ny måde, og det gør -for mit vedkommende- at man ka høre de cd'er igen og igen.
Men hver sin smag self.
Ja ligegyldig er Bikstoks tekster bestemt ikke. De formår at bruge tonsvis af selvopfundende synonymer, som sagtens kan give mening når man har hørt dem igemmen et par gange (eller flere). Og tilmed formår de at ha en ordenlig potion selveroni, plus en del kommentare til hele hiphop/pimp/jeg-er-så-fucking-sej kulturen. Og det er især det, som gør det er så fedt. Også er det tilmed humøristisk

Ja, jeg må gi' jer ret - nu er én af bagmændende i Bikstok jo også tidligere Malk De Koijn medlem, så det er nok ikke tilfældigt, at de lyder lidt som Malle.
Jeg synes også, deres tekster har humor og indhold, og selve musik-stilen, genren, synes jeg ikke vi har hørt på dansk grund før!
Bikstok har ihvert fald min respekt.
D.