Dextrose skrev:
...og en uddannelse, så du ved hvordan det skal bruges!

Jo tak...
you Teach me

Har skam fået købt engelsk bog hjem om emnet, så indtil videre blir det suppleret med noget net-fagligt rhodium, h*ve, synth. læsning godt støttet med Megamind som forøvrigt i den her forbindelse vil være udmærket til at reducere n2o skader, den indeholde flere tusind procent af anbefalede daglige indtag, indeholder også andet sjov, , DMAE, Alpha-Lipoic Acid, N-Acetyl L-Tyrosine og en masse andet godt
DMAE skulle kunne intensivere dmt/4-ho-dmt, give en meget bedre gen-oplevelse om trippet
Skal ihvertfald prøve det efter her om ikke så længe, så beretter lige om emnet, lidt off-topic as usual...

Men nu vi snakker om gen-etablerelse af forbindelse med trip-oplevelser så tror jeg at integrationen for bevidsthedens normale funktioner kan være svært at adoptere medmindre man også samtidig øger de kognitive effektivitets niveau med nootropics så tror jeg man generelt vil bedre kunne forbinde oplevelserne bevidst i sit vågne "normal" sind
En udvidet bevidsthed forårsaget af hallucinogener kan understøttes af en generel udvidelse og extension af de normale hjernefunktioner ved hjælp af et neurologisk boost til signalstoffernes overførsels hastighed, flere data, mere arbejde til maskinen, så lidt tip toon kan være i orden.
Pregnenolone kan jeg også anbefale, sammen med n2o giver det en bedre hukommelse om selve oplevelsen, folk på bluelight beretter om ud af kroppen oplevelser og direkte oplevelser af andres bevidstheder
Sammen med DHEA og Melatonin virker de godt sammen
med baldrian og B-6
(crazy hazy dreams, søg på erowid)
plejer at tripple de pro-hormone/-neurotransmittere
Fanny skrev:
Astral> En gas som er beregnet til at komme i flødeskum, må man altså gå ud fra er ren!
Hilsen Fanny
Ja det burde man!
Men sådan ligger landet ikke... Og jeg tar ik gas på dig...
Men der er langt imellem burde og gør, hvad systemet angår
Jeg er system kritisk og det er der en god grund til
Der er fast-sat grænse-værdier, problemet ligger i at deres kvantitative værdi-satser er forkerte!
Jeg vil sige at man løber en risiko, medmindre man har en kemisk analyse som ikke har nogen check ved potentionelt farlige urenheder, er metoden ikke perfekt så er chancen for at produktet er contaminated
Men okay, er måske bare lidt over kritisk
måske er jeg pessimistisk, men ihvertfald så tror jeg det er sundt at sætte spørgsmålstegn ved tingene, nu og her - sommetider lønner det sig
better safe than sorry
..
Mvh Astral
Er på rød fluesvamp, natskygge(engletrompet), pot, salvia, lotus i aften så kan godt lyde lidt mærkelig