Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
daffy duck skrev:
A.MUS skrev:
xun skrev:
Jeg har oplevet at ventilen kan gå i stykker ved overtryk, eller for mange "skud" i træk...

For at blive bare lidt on-topic så kunne jeg forestille mig at man måske ville kunne få en hjernesvulst på grund af mangel på ilt i hjernen..
Har i hvert fald hørt mange historier om dette pga. iltmangel, i den ene og anden forbindelse

Hvad fanden snakker du om?

Æv, du kom først... Jeg ville have sagt præcis det samme.

A. MU, ved du hvad en svulst er, og hvad der kan være årsagen en sådan udvækst på hjernen?

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det med hjernesvulster vil vi MEGET gerne have kilder på! Det virker lidt som en skrøne ala den med LSD som sætter sig i rygraden og giver misdannede børn, osv. :roll:

Mht. lattergas og tinitus, kan jeg bekræfte dette. Det går dog over igen. Varigheden af tinitussen kommer an på mængden af lattergas. Erfaringen af dette fik jeg for et par uger siden, hvor flere her fra boardet fejrede Valborgs aften/nat i skoven med bål, musik ect. Oven i et LSD trip (ca. 200 microgram) sugede jeg omkring 30 - 40 patroner i løbet af 14 timer. Dette resulterede efterhånden i, at der blev ved med at ligge en baggrundsfrekvens, som jeg kunne høre i alle lyde. Det var ikke ubehageligt. Det var en følelse af at kunne høre en slags kosmisk grundfrekvens i alt, og at alt udsprang fra denne energi.
Efter 13 timers efterfølgende søvn var det dog ikke længere muligt at kunne høre frekvensen, men jeg er sikker på at den altid er der.

Så har du tinitus efter lattergas, så lad være med at blive bekymret. Det går over igen.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
noname skrev:
daffy duck skrev:
A.MUS skrev:
For at blive bare lidt on-topic så kunne jeg forestille mig at man måske ville kunne få en hjernesvulst på grund af mangel på ilt i hjernen..
Har i hvert fald hørt mange historier om dette pga. iltmangel, i den ene og anden forbindelse

Hvad fanden snakker du om?
snakker om en historie/historier jeg har hørt, til en orientering...

Æv, du kom først... Jeg ville have sagt præcis det samme.

A. MU, ved du hvad en svulst er, og hvad der kan være årsagen en sådan udvækst på hjernen?

Ups mente også en blodprop i hjernen... og de historier med lungerne er, at de er klappet sammen.. har hørt dette er sket i enkelte tilfælde for folk der har røget amfethamin oven på et bonghoved, eller i tilfælde os spandfed..

Hey koldt vand i blodet "dope marsters"... som sagt er det bare historier jeg har hørt, så har ikke kilder...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Men så lad være med at præsentere rygter og/eller historier som fakta..?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Magnum skrev:
Men så lad være med at præsentere rygter og/eller historier som fakta..?

Det er forstillinger og historier, og det har jeg skrevet tydeligt..... det eneste fakta der er i det er at jeg har hørt historier om dette.... man må godt skrive her på sitet om hvad man hører af historier rundt omkring i landet, eller andet som ikke er 100% dokumenteret... ved ikke om kong magnum bestemmer at dette ikke er tilladt...

eks:: "har hørt historier om at fantasy er flydende ecstacy osv osv..." = wrong :arrow: kalder du også dette fakta

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Det var mere møntet generelt.

Mange gange bliver der af forskellige personer fremsat mere eller mindre udokumenterede påstande om alt muligt.

Men fuck det, gider ik bitchfighte over det :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg er rimelig sikker på at N2O reducere hjernens indhold af B-12 Vitamin
Og jeg har en mistanke om at det også har en negativ virkning på acetylcholin niveauet.

Så derfor så vil jeg sige at hvis man bruger N2O så bør man supplere sin kost med ekstra stor dosis B-12 vitamin og cholin.

Er rimelig sikker på at det kan forårsage mere eller mindre permanente skader ved for lidt B-12 vitamin, forårsaget af N2O mm.

Brug fornuften...

Forøvrigt ved jeg ikke hvor rene de patroner er, som folk normalt køber i butikken, man bør nok være på vagt efter den rigtige isåfald man bruger N2O.

Jeg bruger ikke selv N2O, så har ikke nogen oplevelsesmæssige erfaringer, men umidelbart regner jeg det ikke for særligt højt på min prioritetsliste, men jeg er også lidt luxus dyr på området :)

Desuden så er jeg generelt meget selectiv over for mangt og meget, går efter det bedste.

Mvh. Astral

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Hmmm... hvad er risikoen ved længerevarende underskud af B12 vitamin?

Jeg tror nu som sådan at indholdet af patronerne er rent nok. :)

Astral >>
Jeg kan kun anbefale det.
Hvis du godt kan lide farver og følelsen af at komme tættere på gud, er dette det perfekte, sammen med psykedeliske stoffer såsom lsd.

Jeg var i skoven med en god ven for en måneds tid siden, hvor lsd var hovedingrediensen. Vi lå i skovbunden, sammen med 3 andre og skulle så prøve lattergas. Min kammerat suger først, og jeg glemmer aldrig hans kommentar... "Ouuuhhh, der blev alt rødt!!!"

Og rigtigt nok, hele skoven blev fuldstændig lyst op, 5 sekunder efter vi sugede en patron. Røde og orange farver væltede ned over os fra trætoppene...

En RIGTIG fed oplevelse... :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

xun skrev:
Hmmm... hvad er risikoen ved længerevarende underskud af B12 vitamin?

Jeg tror nu som sådan at indholdet af patronerne er rent nok. :)

Astral >>
Jeg kan kun anbefale det.
Hvis du godt kan lide farver og følelsen af at komme tættere på gud, er dette det perfekte, sammen med psykedeliske stoffer såsom lsd.

Jeg var i skoven med en god ven for en måneds tid siden, hvor lsd var hovedingrediensen. Vi lå i skovbunden, sammen med 3 andre og skulle så prøve lattergas. Min kammerat suger først, og jeg glemmer aldrig hans kommentar... "Ouuuhhh, der blev alt rødt!!!"

Og rigtigt nok, hele skoven blev fuldstændig lyst op, 5 sekunder efter vi sugede en patron. Røde og orange farver væltede ned over os fra trætoppene...

En RIGTIG fed oplevelse... :D

Det lyder vildt fedt!

Hhmm.. Hvis jeg skulle prøve det, så skulle det nok være med Ayahuasca og/eller Salvia Divinorum ! :D

Tror jeg kunne være meget vildt som en kombo

Skal også ud i naturen snart regner jeg med, havet!

Hva synes du om det store hav?

Ang. N2O
Jeg ved ikke hvor stor en risiko der er ved for stort et forbrug, men køb natur-drogeriets B-12 eller Biosym B-komplex eller noget andet, bare fyr noget B-12 i roen, du kan godt tage over 1000% af anbefalede daglige tilførsel uden at der sker noget ved det.
Og køb noget Lechitin, du kan godt tage en 20 gram dagligt en periode uden at der sker så meget ved det, men husk også at tag B-6 til at omdanne det, gerne en 50-100 mg

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg har endnu ikke prøvet at være ved havet, mens jeg tripper... Men ideen tænder mig da lidt... :D

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Ja, kombinationen LSD og N2O er lækker. På Valborgsaften var vi nogle stykker som prøvede at gå alene ud i mørket, så langt væk fra bålet, at man kun lige kunne skimte det imørket, og her lægge sig på skovbunden og suge en patron. Wow hvor var det stærkt! Jeg oplevede en strøm af energi trænge igennem mig, og da det gik op for mig, at denne energi var mere virkelig end min såkaldte virkelige krop, blev jeg fuldstændig opløst i den. Da min opmærksomhed skiftede fra at se kroppen som det virkelige, til at se den kosmiske energi som virkelig, tog udviklingen fart og jeg fik dybe belæringer om, hvordan al bevidsthed/energi er en del af denne grundstrøm.
Jeg var nu fuldstændig opløst og befandt mig i en tidsløs sfære. N2Oén var for længst holdt op med at virke, men det sted som den havde bragt mig til, var meget virkelig. Jeg blev klar over, at jeg ikke ville komme tilbage før jeg selv tog initiativ til det. Jeg legede lidt med at sætte verden igang igen og så standse den, for at forstå mekanikken bag livet. Jeg spurgte "energien" hvad der gjorde, at livet opretholdt sig selv, -hvorfor alt ikke bare blev opløst i energien. Svaret var indlysende og kom dybt inde fra mig selv: Jeg lever fordi jeg VIL. Så enkelt var det. Vi lever, fordi vi hele tiden vælger at leve. Vores opmærksomheder har viljen til at bruge af den kosmiske energi og forme den ind i det vi kalder livet. Livet er blot distraktioner af grundenergien. Det fik mig til at forstå at hele mit liv var noget jeg valgte hele tiden, -at det var mit ansvar.

Nå, det kunne være jeg skulle skrive en rapport om det istedet :lol: .
Men N2O er bestemt et spændende stof! Men det skal tages sammen med et andet psykedelisk. Tages det alene, kommer man ikke så langt.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Det virker lidt som en skrøne ala den med LSD som sætter sig i rygraden og giver misdannede børn, osv.

At LSD skulle sætte sig i rygradden eller andre steder er rigtigt nok en røver, men det er stadigt usikkert om det forårsager genetisk skade. Jeg synes f.eks. at belægget for den påstand er svag nok til selv at tage LSD, men det er ikke blevet modbevist. Klart at det ikke automatisk giver misdannede børn(jeg blev sandsynligvis undfanget mens min far tog LSD jævnligt, og jeg fungerer helt fint), men det kan stadigt godt være at ens arveanlæg tager skade, den slags er jo ret svært at afgøre.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Tias skrev:
Citat:
Det virker lidt som en skrøne ala den med LSD som sætter sig i rygraden og giver misdannede børn, osv.

At LSD skulle sætte sig i rygradden eller andre steder er rigtigt nok en røver, men det er stadigt usikkert om det forårsager genetisk skade. Jeg synes f.eks. at belægget for den påstand er svag nok til selv at tage LSD, men det er ikke blevet modbevist.

Det er heller ikke på nogen måde blevet påvist, og det må vel være det det handler om, ellers kan man jo opfinde uendeligt mange flyvske påstande, som man så kan bruge en masse energi på at modbevise.

..."hver gang du tager LSD, dør der tolv kinesere" - jeg tør ikke tage lsd fordi det ikke er modbevist... :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Sorry, men jeg tror altså ikke på at commercielt n2o nødvendigvis er rent, tror godt de er klar over at det bliver misbrugt

Hvis man skal noget, laver man sit n2o selv

Men nu tror jeg bare at de fleste herinde ingengang ved hvordan det laves

Jeg tror det var DR-D(re) som snakkede om brunligt klistrert stads

Safe use

Mvh. Astral

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Selvom N2O-"syntesen" ikke er særlig krævende, er den efterfølgende oprensning af en gasart til genæld ret krævende, og tæt på umulig uden ordentlige laboratorie-faciliteter.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Så tror jeg venter

lab udstyr er hva jeg har brug for! :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Astral skrev:
Sorry, men jeg tror altså ikke på at commercielt n2o nødvendigvis er rent, tror godt de er klar over at det bliver misbrugt

Nej det er dødgiftigt, det er jo derfor det er statsligt godkendt i fødevaresammenhæng...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Astral skrev:
lab udstyr er hva jeg har brug for! :D

...og en uddannelse, så du ved hvordan det skal bruges! :P

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Astral> En gas som er beregnet til at komme i flødeskum, må man altså gå ud fra er ren!

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Dextrose skrev:

...og en uddannelse, så du ved hvordan det skal bruges! :P

Jo tak...

you Teach me :P

Har skam fået købt engelsk bog hjem om emnet, så indtil videre blir det suppleret med noget net-fagligt rhodium, h*ve, synth. læsning godt støttet med Megamind som forøvrigt i den her forbindelse vil være udmærket til at reducere n2o skader, den indeholde flere tusind procent af anbefalede daglige indtag, indeholder også andet sjov, , DMAE, Alpha-Lipoic Acid, N-Acetyl L-Tyrosine og en masse andet godt
DMAE skulle kunne intensivere dmt/4-ho-dmt, give en meget bedre gen-oplevelse om trippet

Skal ihvertfald prøve det efter her om ikke så længe, så beretter lige om emnet, lidt off-topic as usual... :)

Men nu vi snakker om gen-etablerelse af forbindelse med trip-oplevelser så tror jeg at integrationen for bevidsthedens normale funktioner kan være svært at adoptere medmindre man også samtidig øger de kognitive effektivitets niveau med nootropics så tror jeg man generelt vil bedre kunne forbinde oplevelserne bevidst i sit vågne "normal" sind
En udvidet bevidsthed forårsaget af hallucinogener kan understøttes af en generel udvidelse og extension af de normale hjernefunktioner ved hjælp af et neurologisk boost til signalstoffernes overførsels hastighed, flere data, mere arbejde til maskinen, så lidt tip toon kan være i orden.

Pregnenolone kan jeg også anbefale, sammen med n2o giver det en bedre hukommelse om selve oplevelsen, folk på bluelight beretter om ud af kroppen oplevelser og direkte oplevelser af andres bevidstheder

Sammen med DHEA og Melatonin virker de godt sammen
med baldrian og B-6
(crazy hazy dreams, søg på erowid)

plejer at tripple de pro-hormone/-neurotransmittere

Fanny skrev:
Astral> En gas som er beregnet til at komme i flødeskum, må man altså gå ud fra er ren!

Hilsen Fanny

Ja det burde man!

Men sådan ligger landet ikke... Og jeg tar ik gas på dig...
Men der er langt imellem burde og gør, hvad systemet angår

Jeg er system kritisk og det er der en god grund til

Der er fast-sat grænse-værdier, problemet ligger i at deres kvantitative værdi-satser er forkerte!

Jeg vil sige at man løber en risiko, medmindre man har en kemisk analyse som ikke har nogen check ved potentionelt farlige urenheder, er metoden ikke perfekt så er chancen for at produktet er contaminated

Men okay, er måske bare lidt over kritisk

måske er jeg pessimistisk, men ihvertfald så tror jeg det er sundt at sætte spørgsmålstegn ved tingene, nu og her - sommetider lønner det sig

better safe than sorry

..

Mvh Astral

Er på rød fluesvamp, natskygge(engletrompet), pot, salvia, lotus i aften så kan godt lyde lidt mærkelig ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]