En god dosis svampe kan påvirke musikken meget. Det er ofte jeg oplever, at hele trippet bliver dedikeret til musikken - altså mit humør skifter alt efter hvordan tonerne og rytmen er. Og nu har du jo prøvet svampe før, så prøv at spise en lidt større dosis

Hvad var din dosis svampe på?
Ellers er der jo LSD. Det er et semisyntetisk psykedelika, som allerede er ret tæt beslægtet med forskellige hallucinogene stoffer i naturen, blandt andet LSA. LSD kan også klart anbefales til musik, for det er trods alt det stof der har skabt en revolution indenfor musikken siden 60'erne

Hvis du ikke gider have LSD, så kan du jo prøve dig med LSA. Jeg har desværre ingen erfaringer med LSA, så jeg kan ikke rigtigt give dig nogle råd. Men mange mennesker siger, at LSA minder meget om LSD i effekt, men varer i mindre tid og er mere kvalmende at indtage.
Og jeg vil IKKE anbefale dig at lægge ud med meskalin, som xun anbefaler. Det er et meget tungt psykedelisk stof, som kræver erfaring på det psykedeliske område. Jeg kan være enig i at meskalin er et af de fedeste stoffer på jorden, men det er bestemt ikke til alle! Få dig noget erfaring på området inden du tager ekstreme psykedelika som meskalin og ayahuasca.
Held og lykke med det hele