Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Paris +
Hejsa

Jeg(<25) er ny her. :)
Jeg er erfaren cannabis nyder og jeg har spist svampe en enkelt gang, dog uden den store effekt. Altså ikke den store erfaring med "stoffer". Derfor vil jeg gerne starte forholdsvis blidt ud når/hvis jeg prøver noget :)

Jeg ku' meget godt tænke mig at prøve et stof/stoffer der gør musik endnu mer' vidunderlig end det i forvejen er. :) :?:

Syntetiske stoffer indtager jeg ikke. :?

Har læst guiden om "settings" før et trip, ligeså med et bad-trip scenario.

Håber der er nogle der vil svare :roll: :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg har det personligt sådan at musik bliver sindssygt levende og meget dybere på lsd, men hvis du ikke vil indtage syntetiske stoffer, kunne du gå efter noget meskalin, det kan gøre nogen lunde det samme. Du skal blot være forberedt på et langt trip.. :)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
En god dosis svampe kan påvirke musikken meget. Det er ofte jeg oplever, at hele trippet bliver dedikeret til musikken - altså mit humør skifter alt efter hvordan tonerne og rytmen er. Og nu har du jo prøvet svampe før, så prøv at spise en lidt større dosis :) Hvad var din dosis svampe på?

Ellers er der jo LSD. Det er et semisyntetisk psykedelika, som allerede er ret tæt beslægtet med forskellige hallucinogene stoffer i naturen, blandt andet LSA. LSD kan også klart anbefales til musik, for det er trods alt det stof der har skabt en revolution indenfor musikken siden 60'erne :)

Hvis du ikke gider have LSD, så kan du jo prøve dig med LSA. Jeg har desværre ingen erfaringer med LSA, så jeg kan ikke rigtigt give dig nogle råd. Men mange mennesker siger, at LSA minder meget om LSD i effekt, men varer i mindre tid og er mere kvalmende at indtage.

Og jeg vil IKKE anbefale dig at lægge ud med meskalin, som xun anbefaler. Det er et meget tungt psykedelisk stof, som kræver erfaring på det psykedeliske område. Jeg kan være enig i at meskalin er et af de fedeste stoffer på jorden, men det er bestemt ikke til alle! Få dig noget erfaring på området inden du tager ekstreme psykedelika som meskalin og ayahuasca.

Held og lykke med det hele :)

Titel: Jep. Ali
Junior medlem

Det er faktis sjovt ali.

Har læst mange af dine indlæg nu , Og kan faktis genkende mange af de ting du siger fra et trip jeg har haft , F.eks LSD med musikken som du skriver.

Er bare ikke så god til at sætte ord på det som du er , har prøvet hvor jeg meget sidder og tænker over mit trip , Men når trippet endelig er slut har jeg lidt svært ved at få de samme ord til at give mening på samme måde , som da jeg var blæst.

Nogle ide om hvad det kan skyldes?. :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hold jer til topic tak

Titel: ok
Junior medlem

Jah Sorry DR-D

Hmm Jah Merskelin måske .. eller LSA ville jeg sige ville vare en mild start .. Men pas nu på alligevel.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Nu synes jeg ikke meskalin er så skide slemt... Bare lav et mildt udtræk af San Pedro... Det plejer ikke at give de vilde nøjer... :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad med at eksperimentere med Sinicuichi / Heimia salicfolia - der har spændende audiotive egenskaber. Kender en DJ der har stor fornøjelse af Sinicuishi når han laver musik.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Af syntetiske psykedelika, vil jeg mene at LSD, 2C-D og 2C-E har størst potentiale til målrettet kreativt arbejde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Efter en del overvejelse og surfing her på siden, har jeg bestemt mig for at jeg/vi vil starte ud med svampe. Er det et godt valg som "novice". :?:

Eller måske noget man kan købe legalt her i DK, hvis der er nogle forslag til et godt rookie trip. :? :?:

Jeg går ikke så meget efter at lave kreativt arbejde :),nærmere efter at få en fantastisk oplevelse med musik og hvad trippet ellers måtte medfører. :) :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
kig i vores link sektion.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Forresten, må man udveksle links til online-butiker, der sælger diverse
psykoaktive planter. :?:

Hvis man må, ku jeg godt bruge nogle "adresser" på pålidelige butiker, der eksempelvis sælger svampe.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jim M. skrev:
Forresten, må man udveksle links til online-butiker, der sælger diverse
psykoaktive planter. :?:

næ næ næ næ næ næ det må du ikke.....
fy fy skamme skamme...
Ej det må mås man ikke..

Citat:
Hvis man må, ku jeg godt bruge nogle "adresser" på pålidelige butiker, der eksempelvis sælger svampe.

Se din PM :wink:

Jeg vil dog stærkt anbefale LSA frø..! Det er det psychedelika jeg bruger mest, og jeg har masser af erfaring på området så bare svar på min PM hvis du har spørgsmål..
Jeg vil nærmest sige at LSA frø ER musikkens stof! Har dog aldrig prøvet LSD, men har store planer om det, da det er så nært i familie med LSA.. Men jeg synes bare du skal spørge løs..

/Cope

ps. læs evt. psych reglementet..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Fair nok man ikke må udveksle adresser.

Tak for responsen Infected Cope.

Jeg vil straks læse reglementet. :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Ecstasy er et godt sted at starte, og prises da også højt af fx " grof" og "lumbye" som et godt begynder stof.
Man kommer sjældent ud for ubehaligheder som man risikerer på fx svampe og LSD, der er ligesom lagt et "loft", for det man kan komme ud for. Men samtidig får man den psykedeliske fornemmelse prøvet så man ikke overraskes når det virkelig gælder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]