Advarsel!!! sådan kan det gå når man bliver alt for skæv:
Jeg har lige røget en joint, så det er muligt dette bør flyttes til fuckforummet (eller måske helt slettes

), hvis det ved nærmere efetersyn, skulle vise sig at være det rene pis

..... Men lige nu mener jeg det, nu mindst lige så meget som Illustreret Videnskab, eller alt andet information filtreret gennem et populærvidenskabeligt medie...... eller noget....
Ihvertfald er min tanke at forskellige psykoaktive stoffer, bevirker at vi i særlig grad modtager informtion gennem dette "filter", fordi det er det mest aktive, og derfor måske en stører del af bevidstheden, eller ligefrem det foretrukne område hvorigennem bevidstheden modtager, henter, er eller tansmitere bevidstheden..... Hvordan hænger hjernen sammen? Er det sådan, at når et tilstrækkeligt stort felt bliver aktiveret, med en bestemt mængde stof, vil det automatisk blive særligt "bevidst"?... Eller er det sådan, som jeg før omtaler, at det derfor samtidigt foregår som et informationsfilter?
Nogen der forstår hvad jeg mener, og er inde i stoffet til at kunne be- eller af-kræfte mine teorier, baseret på vildt gætterri, eller måske en åbenbaring