Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Min far fandt selv ud af det dengang, jeg var bare meget ældre end mange af jer andre. Men det er en lang historie, tror faktisk jeg har skrevet den herinde... Så vil lige prøve at finde den...

Men meget griner at tage hjem til en af sine venner, begynde at mixe op, rulle en joint, tænde den, og ryge lidt. Min vens far kommer hjem, jeg tænker lige lidt over hvad han mon vil sige over at vi sidder og ryger ganja i hans stue, men han er totalt kold og siger: "La' mig få et par lunger". Fair nok, giver ham jointen, og så sidder vi ellers bare og ryger. Det var lidt underligt i starten, jeg var lige blevet 17, og var ik vandt til at mine venners fædre røg med. :D
Men vænnede mig hurtigt til det... Meget sjovt... :)

Titel:
Medlem

Har lige fortalt min mor det over aftensmaden, sad alligevel og rasede vildt over regeringens udspil mod hashhandelen og Christiania. For ligesom at understrege at jeg vidste hvad jeg snakkede om, kunne jeg jo ligeså godt fortælle, at jeg havde et vist forbrug :).
Hun tog det fint, og blev ikke rigtig overrasket. Hun er i forvejen klar over at jeg har prøvet det en enkelt gang før, og at jeg også interesserer mig for bl.a. filosofi, tankegangen og drømme. Men hun var da glad for at jeg fortalte det :).

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Ude i hash marken- ringkøbing amt
Min mor fandt ud af det for ca. et år siden...
Hun ville tømme min skole taske (MØDRE :roll: )!!! - Og ja i den lå mit ellers så godt gemte rør...
Hun flippede helt ud!! rasede sindssygt af..
Ja jeg var lige ved nærmest at ryge på porten - inden hun overhovedet havde spurgt mig ind til mit forbrug (hvilket jeg self. underdrev MEGET)
-jeg måtte love hende ikke at gøre det igen.. Men har da ikke ku holde mit løfte.. Nu går jeg bare hver dag og er bange for at hun skal finde mit rør (der er gemt inde under mit skabs bund)..!
Heldigvis flytter jeg nu her, men jeg vil ikke påstå det er lige klogt at fortælle sine forældre om sit forbrug- da slet ikke hvis de er konservative :shock:
Damn.. Det vil jeg aldrig opleve igen :P

Titel:
Junior medlem

Mine forældre opdagede det engang de kom på uinviteret visit i min lejlighed.. Der lå to store affaldssække med pot grene :)
Dagen efter sagde min far at min mor var lettere chokeret over hvad de havde set.. Så fortalte jeg at jeg jo ikke røg så meget, og at de var en hjemmedyrket hobby... Så snakkede vi ikke mere om det.. Den gamle ryger også selv sometimes, så han kunne jo ikke begynde at spille moralsk. :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
Fortæl det - Sagde det til min mor, og hun kunne da godt huske man jogrde sådan noget engang.. Hun tillader mig det ikke, men hun accepterer det.

Titel: tomater
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a green suit
Jeg indrømmer det: jeg er en kylling på det område. Jeg VED hvor meget min mor ville bekymre sig, på trods af mit meget begrænsede forbrug. Så jeg har ikke fortalt hende noget. Mens jeg boede hjemme dyrkede jeg nogle skunkplanter i vinduet og såede samtidig nogle tomatplanter som alibi. Hun undrede sig godt nok over, at der var et par af planterne, der aldrig kom tomater på. Måske havde hun regnet den ud. Hun kom i hvert fald med en del bemærkninger til lugten, som jeg bortforklarede med svedigt løbetøj, hehe...

Gisp, jeg lever mit liv på løgne! :-)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
tjaaeehh.. min mor ved godt jeg tager stoffer, men tilgengæld respekter hun det...

har fortalt hende at det er af spirituelle årsager og selvfølgelig os' fordi rusen er rimelig behagelig :D

men har vist hende 2 programmer om stoffer hvoraf den ene var peter jennings - ecstasy rising.. og hun har forstået at jeg godt ved hvad jeg laver når jeg omgåes stoffer :)

hun er selv lidt alternativ, ik rigtig hippie agtig, men bare alternativ (vild med indianere, sjæle osv)

ka kun sige det letter rigtig meget at fortælle ens forældre det ;)
hvis det har noget imod det, må i jo huske på det kun er fordi de ik vil ha der sker noget med jer ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Arrrrhhgg! Så fandt mine forældre det i sidste uge! Havde glemt at stille min boks med piber og fed på plads, så da de kom hjem stod den fremme. Min far kom så op og snakkede med mig om det, jeg kom med alle mine gode argumenter og svarede ham klogt og "vandt" helt sikkert diskussionen; men han var pisse ligeglad. Han var sikker på at mine 2 gr var nok til at mange 100 kunne forsynes, så hvis han fandt noget mere ville han gå til politiet :S
Min mor kommer stadig med nogen små negative kommentarer om det når hun kan, ellers har hun ikke rigtig kommenteret det.
De er stadig sure over det, men opføre sig godt over for mig. Altså ligesom før. Det ska lige siges at de begge er læger, og har set ofre for hashen, så omvende dem kan jeg nok ikke, men i tidens løb kan jeg måske give dem et andet perspektiv at se det fra. Dog tør jeg ikke helt snakke om det nu.
Yderligere har de accepteret, at jeg er vild med rastafari, de har endda købt en del rastafari sjov til mig efter det.

Kan kun sige, at jeg det MEGET godt nu. Har intet at skjule mere. DEJLIGT!

Chill buddys

Titel:
HEHEHEHE Fed læsning

@Fusk bekymre dig ikke om politiet, der er ikke nogen forælder der vil ødelæge deres børns fremtid ved at anmælde dem for noget så uskyldigt som hash. Som forælder vil jeg sige det er hvad man kalder Mor og Fars Deperate tomme trusler, de holder lige så meget som når mormor siger til en 5 årig i tivoli at de tager hjem hvis ungen ikke makker ret.

Jeg ville klart konfrontere din far med det hvis jeg var dig, hvis du har nosser til det så skaf et gram pot eller hash. Lag det på bordet og ring panserne op og stik fatter røret, jeg lover dig i værste tilfælde så griner panserne i den anden ende.

Nå men jeg bør vel også fortælle mig historie, min mor's 40 års fødselsdag og der er kæmpe havefest med rigtig mange gamle venner. Min mor er gammel hippi så der var også en del rygere imellem, min bror røg også men havde lovet min far alerede inden de fandt ud af jeg røg at han ikke ville ryge hash på mig.

Nå men jeg er altså nød til at ryge selv, men det er sku okay det gjorde jeg jo næsten altid anyway. Bode ude på landet og gik i skole i Århus, så jeg havde rig mulighed for gode vare og solgte en del joints på skolen osv. Men jeg sider jo så bag ved mine forældres lade og ryger mig en stor fed joint, hvor på så 2 af min mors gamle venner kommer stavrene og jeg gemmer min joint og de går lige som om de leder efter en eller anden. Da de ser der kun er mig spør de om der ikke er andre og jeg iger nej i håb om de pisser af, men de er små stive og fortæler mig at det kunne de ikke forstå for de syndes de havde fået færten af noget og på det tidspunkt tror jeg alle har regent ud at jeg sad med jointen og de krøb til korset og sage de ikke havde noget at ryge, men de ville gerne ryge med på min joint.

Der gik ikke mange timer så var der lige som om en bestemt flok af de voksne var meget intressert i at snakke med mig og komme ud og ryge, så vi vader væk fra festen en lille flok og jeg hiver et par joints frem og vi begynder at ryge og snakke. Pludslig står min mor midt i kresen og jeg ved ikke om hun ville ryge men så fik hun øje på jeg stod der og hun tiltede totalt ud på hendes venner mest, om hvad fanden de havde gang i og ryge hash på hendes 16 årige søn og om de var fuldstændig tosset. Indtil det kom frem at det faktisk var mig der havde alt hashen og det var mine joints folk de stod og røg, det hele ente med min mor gik total forviret og det var så enlig det. Vi snakkede om det igen 3 mdr efter eller sådan noget og jeg forklarede dem hvordan tingne lå og vi lavde en aftale om ikke at ryge i deres hus, det er jo også meget fair efter som det er deres hjem og deres regler.

Men hvad hjælper et forbud mod en 16 årig? Min teori er at det bare bliver mere spændene og det ikke gavner, men helt klart jeg vi også råde folk til at stå frem og fortæl jeres forældre det.

De elsker jer sku lige meget hvad, det er udlempen ved at ha børn og en del af at ha børn er at de fucker op og det har vores forældre også gjort. Det vil mine børn også begynde på før en jeg aner og jeg håber sku de kommer og siger det, så jeg ved hvad min datter laver fredag aften og hvad hun ikke laver. Der er kun små 6-7 år endnu, så er hun så gammel som jeg var da jeg startede med hash :shock:

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Mamma ved sgu ALT og har gjort det i mange år efterhånden... Men det var sgu osse lidt svært at skjule når først politiet begyndte at komme rendene..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]