ELVEN RAVER skrev:
Ondskab er vel når man misbruger andres tillid til at skade dem med.
Ondskab kan osse være når man dræber et levende væsen - eller når man fælder et træ.
Ondskab er mange ting - onskab kan udstrømme fra kærlighed og vice versa.
Egentlig tror jeg at ondskab er samfunds defineret.
Egentlig er vi alle dyr - og dyr er onde - det er vores forstand der holder fra at være onde - men det er osse vores forstand der får os til at være onde imod det onde - så mon at mennesket egentligt har en forstand og ikke bare et overudviklet instinkt - i bund og grund kan man jo kortlægge et menneskes psyke ned til mindste detalje og derfra regne ud hvordan personen vil reagere i enhver given situation - derfor må vi have et overudviklet instinkt fremfor en forstand - men uden forstand kunne man ikke kortlægge et menneskes psyke!
Ondskab er lig med galskab og alle mennesker er gale....
Det er sq for langt ude...
Du modsiger jo dig selv...
Alle mennesker er sq ikke onde din torsk

Det kan godt være der er folk som har været nogen dumme røvhuller over for dig, men det betyder ikke at alle er sådan...
Mennesket er mere kompleks end som så...
Vi er ikke kun dyr, vi er også ånder!
Vi har en lavere natur og en højere
Vi kan erkende at vi har en lavere natur, et arv fra hvores tidligere tilstand, men nu har vi også en højere natur, som sætter os istand til at TÆNKE! MORALSK
Det er så svært at tænke paradoksalt og aligevel føre dem sammen
Vi vil så gerne sige enten eller
Men det er ikke enten eller...
Livet er fuld af modsætninger, som dog aligevel kan forenes fordi de går op i en enhed på et højere plan, men tænker man kun fysisk så vil man ikke kunne forstå det
Det kræver at man hæver sig op til at opfatte andre dimensioner, hvilket de færeste herinde nok desvære er helt klar over, fordi de dimensioner jeg snakker om er så store og enorme at de kan virke så uoverskuelige at man ender med at fare vildt, dvs. man bliver en del af en tankestrøm en energi som man ikke kan definere fordi man ikke kender dens sande natur...
MEn jeg kan sige dig at der findes højere begavede entiteter som har en langt støre kontrol over hva du tænker og føler end du helst selv gerne ville erkende, det drejer sig om at forstå at andre verdener indvirker på hvores verden og vi er en del af et meget støre system end det vi sanser, du kan sige at jeg måske ikke har så meget jordforbindelse og ikke sætter nogen komma, men det er kun en side af sagen, en anden er at jeg måske, MÅSKE har egne erfaringer som siger mig at det jeg prøver at formulere er sandt, dog sagt på en meget grov og skitseagtig måde...
Det er en hemelig viden som bevogtes strengt af ordner som har mere magt end du måske kan drømme om....
Hvis folk vidste hvordan verden var styret så ville de nok tænke sig en ekstra gang inden de lukkede et eller andet ud som de troede de havde tænkt...
Nu er det altså bare sådan at det ikke er tænkeren som tænker tankerne men tankerne som tænker tænkeren
Fordstå det den som kan...
Vi er det vi tænker, tænker vi om os selv at vi blot er dyr, så blir vi dyr
Tænker vi at vi er høje åndelige væsener som stræber efter fuldkommenhed, harmoni, så er vi allerede på vej...
Vi er ikke kun flok mentalitet, vi er også individuelle
Vi føler og handler ikke kun
Vi tænker også
Dyrene er gruppebeslægtede og de har en fælles ånd, men den befinder sig på den 4. dimension dvs.
Har du et parpir så kan du lave to huller i hver ende, hva er nu den korteste vej imod de to? En lige streg?
Nej det er hvis du bøjer parpiret (en ekstra dimension blir lagt til ud over de 2.) Derved skabes det vi kunne kalde et "orme" hul og vi kan stikke en snor igennem de to huller, fordi afstanden af dem afhænger af bøjningen
Det kræver sikkert meget at forestille sig at der også findes dimensioner ud over den 3. dimension som er der hvor vi lever som ingegreret krop, liv, sjæl og ånd...
Men hvor svært er det egentlig lige når kloge mennesker som har studeret kvantefysik taler om at der findes op til 11 dimensioner!!!
Jeg siger at der findes over 6 dimensioner...
Bare det at nå til den 4. er de færste som bevidst kan tage erfaring med tilbage, men der ligger svaret på nogen af de spørgsmål vi taler om.
Nå gider ik forsøge at forklare noget, som du måske aligevel ikke forstår...
Håber der er andre som har bare en ANELSE om hvor jeg vil hen...

Jaja måske lyder det fantastisk, men jeg kan sige at virkeligheden er langt mere fantastisk end fantasien kan fantasere, det lyder måske som et eventyr men de indeholder ligninger om realiteter sagt på en eventyrlig måde, selv om jeg lyder som en eventyrfortæller så er jeg dog en eventyre for jeg ved at der findes drager, kæmper, trolde, feer, alfer osv.
Det lille folk lever i bedste velgående trods de klodsede menneskers forsøg på at fornægte de andre riger over deres hoveder og under deres fødder...
Hvis de dog vidste
Nå måske er det meget godt, mange ville simpelthen være skrægslagen hvis de vidste hva der gemte sig i jordens indre....
Hvores jord er som et enormt væsen, en enorm bevidsthed og vi låner hvores kroppe fra moder jord...
Hva så med at vise respekt og tro på hendes befolkning, vi kan ikke blot tro på os selv hvis vi ikke tror på alt det andet, fordi vi er selv en del af alt det andet, selv om vi måske ikke har en levende fantasi til at forestille os det, så er alting faktisk levende....
Det vidste den røde mand godt..
MVh. AStral
i eventyr humør