Andreas/Saiko-Pod:
I det her tilfælde, hvorfor skulle jeg lyve om information? det ville jo ikke give mening!? Hvad ville jeg få ud af det?
Jeg prøver bare på at finde årsagen til at folk får en virkning...
Jeg prøver absolut
IKKE at modargumentere at svampe kan give virkning ved rygning, simpelthen bare hvorfor! Da det virker underligt!
Og hvis vi nu sætter knappen på siden af hovedet om på "on" og kigger lidt nærmere på det så vil der fremstå nogle ting som ellers skulle være rimeligt nemme at gennemskue:
noname skrev:
ALTSÅ psilocybin har et smeltepunkt mellem 185-220 grader (afhængigt af hvad man omkrystalliserer i) og psilocin omkring 175 grader. Så hold op med at skrive at det går i stykker ved 80 grader hvis ikke I ved noget om det!
Hvad angår selve rygningen har jeg ingen erfaring med, jeg ved bare at de aktive stoffer ikke nedbrydes ved 80 grader!
Altså den højeste temperatur nævnt er 220 grader. Og hvad får vi så ud af det? en temperatur som vores joint glød ikke må komme under!
Og hvis jeg skulle tage fejl mht. temperaturen af en cigaretglød, er jeg nu også rimeligt sikker på at jointens glød aldrig ville komme under 400 grader hvis den 'holdes ved lige', og den er noget varmere ved sug!
Efter min beregning ville molokylerne altså gå i stykker ved temperaturene i en joint!
Er der slet ingen der vil give mig ret i det??
Nogle idéer til hvorfor dette egentligt virker så?
Nogen der ved hvor mange grader nikotin kan klarer?
Desuden Andreas/Saiko-Pod, vil jeg mener at jeg til hver en tid har ret til at svarer manden og diskutere vidre på emnet og jeg mener at det jeg skrev var meget relevant!
Og du siger man ikke skal kommentere hvis man ikke har noget nyt... så vidt jeg kan se, kommer du ikke med én eneste nyhed mht emnet... og hvis det var så vigtigt at fortælle mig det der, så kunne du have sendt en PM...
Det ligner mest af alt et indlæg kun for at øge din post-count!!
mvh
Foger