Fanny skrev:
Hvordan gik dit trip så? Et helt Tas-mærke synes jeg er temmelig meget første gang. Jeg kan få et pænt stærkt trip af et halvt, og det var også hvad jeg ville have anbefalet til dig som en førstegangs dosis. Men jeg håber at du kunne lide hvad du mødte

.
Skriv og fortæl så snart du er istand til det!
Hilsen Fanny
Altså, jeg indtog for første gang kl. 16:30, for jeg troede kun det ville vare nogle få timer... Har ligget vågen hele natten, mens jeg ser munde og sprækker i loftet, og farvede gnister flyve rundt omkring på væggene.
Tog det bare stille og roligt, vidste jo, at det først ville blive ubehageligt, hvis jeg begyndte at frygte de ting jeg så. Men hørte også nogle lyde og stemmer, de var langt mere skræmmende synes jeg.
Føler mig stadig godt tom indeni men har det lidt bedre. Næste gang vil jeg enten indtage om morgenen, så jeg tripper resten af dagen og aftenen, i stedet for at indtage om eftermiddagen, og trippe hele natten. Eller også vil jeg nøjes med lidt mindre næste gang.
Men jeg synes det var et positivt trip. Er bare glad for, jeg ikke tog to mærker
TJiLLe skrev:
u vil næppe opleve den helt store effekt af et kvart mærke, godt nok er de taz mærker rimeligt gode, meeeen et kvart skyder dig næppe til månen.
Jeg kunne ikke mærke nogen effekt efter et kvart mærke, så ventede nogle timer for lige at give det en change for at komme. Så tog jeg et kvart til, men det kom jeg til at sluge med det samme

, så jeg tog en halv til, og der begyndte jeg at kunne mærke ting og sager.
Dextrose skrev:
...og skrid så udenfor i stedet for at spilde din tid foran en computer !!!
Nåede desværre ikke at se din post, inden jeg var langt inde i LSD verden, så jeg sad bare på min flade røv foran computeren resten af aftenen, og noget af natten, for jeg kunne ikke falde i søvn. Når jeg ville læse, hvad mine venner skrev på messenger, dansede bogstaverne lidt. Syntes jeg var ret sjovt at se på... Næste gang gør jeg det udenfor i en park eller sådan noget.
aliaarhus skrev:
Ha et godt trip
Mange tak

Synes jeg også jeg havde.