Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSD råd!!
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark (København)
Jeg sidder nu med kun et kvart LSD mærke (sådan en tasmanian ting) og er lidt nervøs. Hører noget stille musik jeg kan lide, da jeg kunne forestille mig det kunne lægge en dæmper på nervøsiteten. Har lagt det OVEN på tungen, og har fået at vide, at om en halv time skal jeg tygge det i småstykker med fortænderne, og så sluge hele baduljen.

Er lidt sent på den, da jeg stortset allerede har taget stoffet, men ville være MEGET taknemmelig for nogle gode råd. Det er trodsalt min første gang, og jeg har ikke en anelse om hvad der skal ske, eller hvor kraftigt trippet vil vare.

Har røget noget absinth (tror jeg nok det var i hvert fald) tidligere i dag, men blev ikke rigtigt påvirket.

I kan jo nok ikke nå at svare, men man har vel lov til at være heldig. Ellers må jeg bare se hvad der sker.

Ved, at jeg skal være glad, og bare følge med strømmen. Uanset hvor kraftigt trippet vil blive, skal jeg ikke blive desperat eller have lyst til at komme ud af rusen. Bare slappe helt af, og tage tingene som de kommer. Det kan være jeg overdriver vildt, men som sagt er det min første gang, og jeg ved ikke hvordan det kommer til at være.

Laver en trip rapport om det bagefter tror jeg...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
u vil næppe opleve den helt store effekt af et kvart mærke, godt nok er de taz mærker rimeligt gode, meeeen et kvart skyder dig næppe til månen.

Ryge absinth? :P hvordan ryger man alkohol? :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Læg hellere dine (kvarte) mærker UNDER tungen...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

TJiLLe skrev:
u vil næppe opleve den helt store effekt af et kvart mærke, godt nok er de taz mærker rimeligt gode, meeeen et kvart skyder dig næppe til månen.

Ryge absinth? :P hvordan ryger man alkohol? :P

Godt spørgsmål, men jointen hed ABsinth joint, så skrev bare absinth :). Men jeg har noget mere LSD, synes du jeg skal tage et kvart til?

Dextrose skrev:
Læg hellere dine (kvarte) mærker UNDER tungen...

Prøvede jeg også på, men det kunne jeg ikke lige finde ud af :oops: gør det næste gang...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det skal under tungen, da det er her slimhinden er tynd nok til at du kan optage LSD.
Mit råd vil være, at du lægger et halvt mærke mere under tungen. 3/4 mærke skulle være ok til første gang imo.

Det skal bare ligge der i et kvarters tid eller sådan, så er det fint.

Held og lykke med det!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Så, nu har jeg 100 mics på tungen. Har i alt indtaget et helt taz mærke á ca. 200 mics. Ryster lidt med hænderne, og nogle ting virker lidt anderledes. Er i gang med at analysere det, og skriver en rapport om det.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Ha et godt trip :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
...og skrid så udenfor i stedet for at spilde din tid foran en computer !!! :P

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hvordan gik dit trip så? Et helt Tas-mærke synes jeg er temmelig meget første gang. Jeg kan få et pænt stærkt trip af et halvt, og det var også hvad jeg ville have anbefalet til dig som en førstegangs dosis. Men jeg håber at du kunne lide hvad du mødte :wink:.
Skriv og fortæl så snart du er istand til det!

Hilsen Fanny

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Fanny skrev:
Hvordan gik dit trip så? Et helt Tas-mærke synes jeg er temmelig meget første gang. Jeg kan få et pænt stærkt trip af et halvt, og det var også hvad jeg ville have anbefalet til dig som en førstegangs dosis. Men jeg håber at du kunne lide hvad du mødte :wink:.

Hilsen Fanny

Altså, jeg indtog for første gang kl. 16:30, for jeg troede kun det ville vare nogle få timer... Har ligget vågen hele natten, mens jeg ser munde og sprækker i loftet, og farvede gnister flyve rundt omkring på væggene.

Tog det bare stille og roligt, vidste jo, at det først ville blive ubehageligt, hvis jeg begyndte at frygte de ting jeg så. Men hørte også nogle lyde og stemmer, de var langt mere skræmmende synes jeg.

Føler mig stadig godt tom indeni men har det lidt bedre. Næste gang vil jeg enten indtage om morgenen, så jeg tripper resten af dagen og aftenen, i stedet for at indtage om eftermiddagen, og trippe hele natten. Eller også vil jeg nøjes med lidt mindre næste gang.

Men jeg synes det var et positivt trip. Er bare glad for, jeg ikke tog to mærker :wink:

TJiLLe skrev:

Jeg kunne ikke mærke nogen effekt efter et kvart mærke, så ventede nogle timer for lige at give det en change for at komme. Så tog jeg et kvart til, men det kom jeg til at sluge med det samme :o, så jeg tog en halv til, og der begyndte jeg at kunne mærke ting og sager.

Dextrose skrev:
...og skrid så udenfor i stedet for at spilde din tid foran en computer !!!

Nåede desværre ikke at se din post, inden jeg var langt inde i LSD verden, så jeg sad bare på min flade røv foran computeren resten af aftenen, og nåede af natten, for jeg kunne ikke falde i søvn. Når jeg ville læse, hvad mine venner skrev på messenger, dansede bogstaverne lidt. Syntes jeg var ret sjovt at se på... Næste gang gør jeg det udenfor i en park eller sådan noget.

aliaarhus skrev:
Ha et godt trip
[/quote]

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Fanny skrev:

Hilsen Fanny

Altså, jeg indtog for første gang kl. 16:30, for jeg troede kun det ville vare nogle få timer... Har ligget vågen hele natten, mens jeg ser munde og sprækker i loftet, og farvede gnister flyve rundt omkring på væggene.

Tog det bare stille og roligt, vidste jo, at det først ville blive ubehageligt, hvis jeg begyndte at frygte de ting jeg så. Men hørte også nogle lyde og stemmer, de var langt mere skræmmende synes jeg.

Føler mig stadig godt tom indeni men har det lidt bedre. Næste gang vil jeg enten indtage om morgenen, så jeg tripper resten af dagen og aftenen, i stedet for at indtage om eftermiddagen, og trippe hele natten. Eller også vil jeg nøjes med lidt mindre næste gang.

Men jeg synes det var et positivt trip. Er bare glad for, jeg ikke tog to mærker :wink:

TJiLLe skrev:

Jeg kunne ikke mærke nogen effekt efter et kvart mærke, så ventede nogle timer for lige at give det en change for at komme. Så tog jeg et kvart til, men det kom jeg til at sluge med det samme :o, så jeg tog en halv til, og der begyndte jeg at kunne mærke ting og sager.

Dextrose skrev:
...og skrid så udenfor i stedet for at spilde din tid foran en computer !!!

Nåede desværre ikke at se din post, inden jeg var langt inde i LSD verden, så jeg sad bare på min flade røv foran computeren resten af aftenen, og noget af natten, for jeg kunne ikke falde i søvn. Når jeg ville læse, hvad mine venner skrev på messenger, dansede bogstaverne lidt. Syntes jeg var ret sjovt at se på... Næste gang gør jeg det udenfor i en park eller sådan noget.

aliaarhus skrev:
Ha et godt trip

Mange tak :D Synes jeg også jeg havde.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Det virker ikke som om du helt har sat dig ind i hvordan man udnytter et trip. F.eks. er det en god ide at sætte noget godt musik på. Evt. kan man lægge sig på sengen i halv/helmørke og nyde at rejse ind i musikken. Noget andet man kan gøre, som Dex skrev, er at gå ud og nyde naturen. At sidde foran en computerskærm den halve nat, vil holde din opmærksomhed fanget i den mere normale verden, og derved forhindre dig i at udnytte trippet optimalt.
Jeg synes selv det er rart at trippe om natten. Der er ro og mørke og man bevæger sig nemmere væk fra den normale kropsfølelse.

Hilsen Fanny

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Det virker ikke som om du helt har sat dig ind i hvordan man udnytter et trip. F.eks. er det en god ide at sætte noget godt musik på. Evt. kan man lægge sig på sengen i halv/helmørke og nyde at rejse ind i musikken. Noget andet man kan gøre, som Dex skrev, er at gå ud og nyde naturen. At sidde foran en computerskærm den halve nat, vil holde din opmærksomhed fanget i den mere normale verden, og derved forhindre dig i at udnytte trippet optimalt.
Jeg synes selv det er rart at trippe om natten. Der er ro og mørke og man bevæger sig nemmere væk fra den normale kropsfølelse.

Hilsen Fanny

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Fanny skrev:

Hilsen Fanny

Nej, du har sikket ret. Meeen det var jo også første gang :), næste gang vil jeg planlægge det lidt bedre. Jeg har rent faktisk ikke besluttet mig for at tage LSD, jeg tog bare hjem til en ven, røg det der såkaldte "Absinth" (hmm ja), og så fik jeg LSD'en af ham. Vidste ikke om jeg ville tage det eller bare sælge det videre, men blev lidt nysgerrig så vovede forsøget.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Thomas skrev:
Nej, du har sikket ret. Meeen det var jo også første gang :), næste gang vil jeg planlægge det lidt bedre. Jeg har rent faktisk ikke besluttet mig for at tage LSD, jeg tog bare hjem til en ven, røg det der såkaldte "Absinth" (hmm ja), og så fik jeg LSD'en af ham. Vidste ikke om jeg ville tage det eller bare sælge det videre, men blev lidt nysgerrig så vovede forsøget.

Det lyder som om du alt i alt fik et godt trip, siden du har lyst til at gentage det :D . Du kan evt læse nogle triprapporter for at hente inspiration til at danne rammerne om dit næste trip.
Held og lykke!

Hilsen Fanny

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Fanny skrev:

Det lyder som om du alt i alt fik et godt trip, siden du har lyst til at gentage det :D . Du kan evt læse nogle triprapporter for at hente inspiration til at danne rammerne om dit næste trip.
Held og lykke!

Hilsen Fanny

Netop hvad jeg er jeg skulle til at gøre.
Men er ikke helt sikker på jeg vil prøve LSD igen. I hvert fald ikke lige her med det samme. Det var rimeligt overvældende, men tog jo nok bare for meget...

Men fedt, det var det :D

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Tag din tid til pauser. Der er mange som kun har lyst til at tage trip 1-2 gange om året eller endnu mindre. Det vigtige er, at du føler at du har fordøjet de indtryk du fik på trippet, inden du kaster dig ud i et nyt.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]