Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 09:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Og hvad skal gøre ham til dommer over noget han ikke aner en skid om... nej fuck det ...

MOD: lås tråden den er OFF TOPIC!!!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ali og I andre: Styr jer lige, I er jo ved at falde over hinanden for at komme til at moralprædike. Jeg kan sgu godt forstå at hooksi blir sur, han stiller bare et spørgsmål, og så blir han overfaldet på denne måde. I er ikke meget bedre end sundhedsstyrelsen og Lars Løkke Rasmussen, med jeres fordømmende holdning som I ikke har en skid at have i.

Information virker som regel bedre end fordømmelse.

hooksi: Man plejer at sige at det er bedst at have væsentligt længere intervaller(personligt vil jeg mene at minimum 2 måneder er passende) mellem MDMA-indtagelse end en uge, for at undgå unødige skader, og for at give kroppen tid til at regenerere helt inden næste gang. Der er dog helt sikkert store individuelle variationer i hvordan kroppen reagerer på MDMA, og der skal nok være nogen som ikke tager nævneværdig skade af at tage MDMA flere gange om måneden. I længden skal du nok ikke regne med at det er sundt at æde piller hver weekend, lissom det helt sikkert ikke bliver mindre skadeligt af at du øger dosen for at få samme virkning. Jeg siger ikke du skal stoppe med at tage så tit, jeg synes bare du skal vide at det nok ikke er specielt sundt.

Anyway, mht. dit spørgsmål, så ved jeg sgu ikke lige hvad jeg skal svare... Men umiddelbart vil jeg tro at det nok er en god idé simpelthen at droppe 5-HTP'en og andre ting som gør de samme ting, udfra en antagelse af at det nok ikke er en god idé at maniplere med serotoninsystemet på alt for mange måder på en gang. Hvis du gerne vil reducere evt. skader, er det bedste du kan gøre nok simpelthen at tage MDMA knap så ofte.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

yeti skrev:
Ali og I andre: Styr jer lige, I er jo ved at falde over hinanden for at komme til at moralprædike. Jeg kan sgu godt forstå at hooksi blir sur, han stiller bare et spørgsmål, og så blir han overfaldet på denne måde. I er ikke meget bedre end sundhedsstyrelsen og Lars Løkke Rasmussen, med jeres fordømmende holdning som I ikke har en skid at have i.

Information virker som regel bedre end fordømmelse.

Yeti, det kan godt være det var en lidt hård måde jeg sagde det på men jeg synes bare at jeg vil informére drengen om at han altså muligvis ender et sted hvor han ikke kan bunde. Jeg ville bare køre lidt Harm Reduction..

Titel:
Medlem

@ Yeti- tak for din måde at skrive det som de andre nok også prøvede at sige... Det var en væsentlig pænere og ikke fordømmende tone.. tak for det...

@ everybody else- Selvfølgelig er mine sidste week-enders små eskapader ikke sunde for hjerne det var jeg godt klar over drenge.. Det er ikke helt fjernt for mig at mange hvis ikke ALLE former for stoffer fucker med en, i større eller mindre grad...

Det jeg bare ikke brød mig om var tonen... jeg skrev ikke at jeg havde tænkt mig at lamme mig de næste 3 måneder.. Derfor havde i ingen ret til at dømme mig.. eller vurdere om jeg ender i et hul...

Men anyways jeg har fået et nogenlunde billede af det jeg spurgte om og siger tak for svarene...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Bare lige for at slå det fast, så har jeg nære venner der har taget bl.a. citalopram i en periode, og de kunne blive præcist ligeså blæste som jeg, uden at tage synderligt højere doser. Så det burde altså virke selvom man tager SSRI, som Treasure også er inde på.

Dermed ikke sagt at det er sundt.

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvis man nu gad at læse det topic, der omhandler lige netop harm reduction ved brug af MDMA, og som er gjort sticky, så ingen kan undgå at se det, så ville man have fundet dette link.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvem er det der har fortalt man ikke kan blive doped af MDMA hvis man er på SSIR´s?
Det er en skrøne.
Jeg kan godt huske jeg har set det før,men jeg havde travlt og der gik ged i det.
Jeg kender godt til alle teorierne,men i praksis er der altså blæs på hvadenten man tager Selektive Serotonin Reuptake inh.eller ej.
En af mine venner har været på et par af dem,og han har heller aldrig haft problemer med at blive påvirket af MDMA.

Iøvrigt,det HR med 5 HTP er der nogen der har en URL med FAKTA om dette?Erowid nævner "Anecdotal reports suggest",det ville jeg mene er lidt tyndt?Og "Keeping in mind the almost complete lack of controlled studies examining these interventions in humans" syntes jeg også er lidt løs,specielt efter vi har konstateret at SSIR´s faktisk ikke (subjektivt) ændrer ret meget,som de jo nævner det skulle?
Igen,jeg kender teorien,men er det placebo,eller facts det folk oplever?Her tænker jeg specielt på "preloading" og at tage 5 HTP efter?

Jeg kan godt forstå teorien hvorfor det skulle virke,jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvor meget kød der egentlig er på den. :P

Senest rettet af Gonzo 01 sep 2005 20:19, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Så har jeg et spørgsmål. Hvilket præperat ville være det bedste at anvende? Jeg er ved at være ret træt af mdma, og specielt nedturen. Men hvad ville være det bedste, mest sikre og mindst skadelige at hjælpe sig selv med?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu har jeg været til lægen og fået ordineret "Akarin". Og så vidt jeg kan se er dette et SSRI produkt, men er det noget man kan bruge?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Jeg tager også citalopram, og k3x funker sku fint for mig :)
Men at droppe tabs hver weekend og holde dig til 5-6 gange om året havde sku ikke været en dårlig idé...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu skal jeg til at tage dem dagligt, men ellers holder jeg mit forbrug af mdma til engang hver 6 uge ca...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]