Hvem er det der har fortalt man ikke kan blive doped af MDMA hvis man er på SSIR´s?
Det er en skrøne.
Jeg kan godt huske jeg har set det før,men jeg havde travlt og der gik ged i det.
Jeg kender godt til alle teorierne,men i praksis er der altså blæs på hvadenten man tager Selektive Serotonin Reuptake inh.eller ej.
En af mine venner har været på et par af dem,og han har heller aldrig haft problemer med at blive påvirket af MDMA.
Iøvrigt,det HR med 5 HTP er der nogen der har en URL med FAKTA om dette?Erowid nævner "Anecdotal reports suggest",det ville jeg mene er lidt tyndt?Og "Keeping in mind the almost complete lack of controlled studies examining these interventions in humans" syntes jeg også er lidt løs,specielt efter vi har konstateret at SSIR´s faktisk ikke (subjektivt) ændrer ret meget,som de jo nævner det skulle?
Igen,jeg kender teorien,men er det placebo,eller facts det folk oplever?Her tænker jeg specielt på "preloading" og at tage 5 HTP efter?
Jeg kan godt forstå teorien hvorfor det skulle virke,jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvor meget kød der egentlig er på den.