Folk som ikke interessere sig for ånder ect. og som kun vil kritistere og påpege deres syn på sagen:
Vær venlig at lade være med at skrive her! jeg er
ikke interesseret i at hører hvem der ikke tror på ånde verdenen og hvorfor...
der er flere topics om ånder hvor der er diskutioner igang; vær venlig at rette jeres indlæg mod dem!
Først vil jeg sige at åndeverdenen, shamanism, inkarnation teorier osv. interessere mig utroligt meget og jeg har flere små teorier jeg har samlet op undervejs og som jeg tror på!
Jeg meditere tit over emnerne for at finde frem til holdbare og interessante teorier...
til emnet:
Jeg har siddet og læst en smule om the Ban Jankri (the yeti) som efter sigende skulle være en af de gamle shamaners guder.
Man skulle kunne tilkalde ham gennem trance og med en form for alkoholisk drik jeg ikke lige kan huske hvad hedder.
Er det virkeligt muligt at komme i kontakt med The Ban Jankri?
Jeg er af den overbevisning at det er muligt at kontakte ånderne, og blive vejledt/vildledt, men jeg ved ikke hvilke ånder jeg personligt kan kontakte...
Jeg går i klasse med en 29årig sygt intelligent fyr, som har nogle ekstremt spændende teorier og synspunkter...
1 år efter min konfirmation droppede jeg religion og besluttede mig for at melde mig ud af folkekirken osv.
for ca 1 år siden havde jeg min første psychedelika oplevelse, som iøvrigt var en af de fedeste oplevelser jeg har haft, og det ændrede meget i mit liv!
siden da har jeg vaklet i mine synspunkter og har ikke vidst hvad jeg skulle forholde mig til!
Men så begyndte jeg på HF og mødte ham fyren... på mindre end én uge havde han overbevist mig om en masse ting og teorier og jeg kender ham knapt nok...
Vi har snakket meget om 'bevidstheden' og åndeverdenen men jeg kan bare ikke få nok af den viden!

Og det er der jeg spørger:
Kan jeg kontakte hvilken somhelst bestemt ånd?
Er der nogle mægtige ånder der varetager større områder på djursland (det er den måde jeg opfatter det på... alt har en bevidsthed, stor eller lille! og nogle af de store, som The Ban Jankri, passer på hele naturområder mens andre måske kun passer en proton i f.eks. et vand-molokyle...)?
Er det muligt at kontakte f.eks. The Ban Jankri selvom han jo geografisk set slet ikke er i nærheden af mig? Altså er det ligegyldigt hvor i verden en ånd 'holder til' hvis jeg vil prøve at kontakte ham/hende/den?
Skal man være under indflydelse af psychedeliske stoffer for at kunne kontakte ånderne? (ikke fordi jeg ville have noget imod det!

bare et spørgsmål af ren nysgærighed!)
Har nogle af jer haft nogle oplevelser på dette punkt? Altså har nogle af jer haft kontakt med ånder på f.eks. djursland?
Hvad gør i for at komme i kontakt med ånder? ofringer som, i The Ban Jankri's tilfælde, Alkohol? Remser? Dyb meditation? Sange?
Jeg håber på respons! især fra dig, Astral, da jeg synes dine teorier er meget spændende!
mvh
Foger