Tak, til Tjille

... Omend det nogenlunde var, hvad jeg selv tænkte.
Men det kunne jo være nogen herinde havde erfaringer, eller indgående viden omkring det.
Nederstående er især henvendt til
treasures og Godmaschines bedervidende omend ikke særligt intelligente kommentare til mit spørgsmål:
Hmm, zombienarko.... Jeg skulle hilse at sige fra egen erfaring, at dagligt hashbrug, gør en væsentligt mere zombie end ssri gør

..... Hvis jeg bare skulle have narko, ville jeg nok have røget en gang hash, men tvivler nu på at det ville modvirke symptomerne. Da de to stoffer ikke har voldsomt meget at gøre med hinanden. Desuden er det jo for satan ikke for sjovt, jeg har ædt det, men fordi jeg har haft en depresion.
Nej, det er ikke psykosomatisk.... Men derimod meget fysisk, prøv at spørge en læge. Man bliver svimmel og desorienteret, og det er svært at samle tankerne. Har intet at gøre med hvordan ssri'en påvirker psyken. Men derimod, hvad der foregår rent kemisk i hjernen, når den har været vant til at serotonin niveuoet er blevet holdt kunstigt i balance.
Er det netop ikke serotoninsyndron man oplever, når man ikke tager nogen form for hæmmere, fordi alt det tilbageholdte serotonin pludseligt bliver frigivet
Og nej, jeg har ikke tænkt mig at tage dobbelt dosis fordi jeg ikke har taget det i et par dage. Har sku' en nogenlunde idé om hvordan det virker.
Hold jer for satan til spørgsmålet istedet for at komme med alle mulige hjemmestrikkede tanker, og fremstille dem som om det er den ultimative endegyldige sandhed.
Men det er jo det sædvanlige herinde

Og til dem der holdt sig til spørgsmålet:
Jeg taler jo netop ikke om at blande det, selvom jeg godt kan læse på den medfølgende vejledning, at de fraråder at man påbegynder em ssri behandling, op til 14 dage efter at man har været i behandlindling med maoi.
Tænkte bare at det da vist virker på samme måde, bortset fra at maoi virker på flere receptorer, kunne det måske afhjælpe de fysiske symptomer.
Er nu over det værste, og jo oplevde også eufori efter min svimmeltur, er dog stadigt lidt svimmel. Overvejer også at stoppe, nu da de værste symptomer er ovre, og se hvilken indflydelse det har på mit humør.