syntes ikke at du skal snakke så hårdt om andres narko piercer, du skal lige feje foran din egen dør først ikke?
Syntes faktiskt overhovdet ikke at man kan sige noget sjovt om nogen når de dør af narko, og der ligger ikke noget sjovt i det.
Den 16 årige kan squ da ikke gøre for at oplysningen i DK er for lam, men man kan gøre noget ved at folk sidder og er selvhellige på et HR board.
Citat:
Jeg har jo så mest dyrket de ting jeg har indtaget eller skaffet dem igennem, hvad skal man kalde det "pålidlig" kilder som ikke nok med at levere varen også tager en med på deres tur. Så de er sikret at man ikke fucker op, der er nok bare for lidt af de mennesker som siger NEJ til deres venner når de har fået nok.
det der er der jo nogle der ved er løgn piercer, du har endda selv sagt at du ikke vidste noget om de piller der sendte min bud på hospice så stop dit lort med at ophøje dig selv til en status som du aldrig opnår, du er ikke en skid bedre end den nar der solgte den stakkels dreng der H, fandme snart træt af at høre på dit evige lort mand, det er for meget at du kan fucke op og så næsten dyrke dobbelmoralen bagefter, er du flov over dig selv hva?