Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 17:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Ja meget trakisk men jeg må nok desvære sige at jeg har ikke meget positivt at sige, selvfølig føgler man med de pårørene der er tilbage. Men det ændre ikke på han 100% kente risikoen inden han sniffede den streg, at han døde viser så at han ikke havde sat sig en kæft ind i hvad han havde i hænderne.

16 år og narko er en dårlig combo anyway, men de har jo styr på det pis der og det er lige meget hvilken 16 årig man snakke med.
Det er farligt at tage stoffer det har vi alle fåt at vide siden vi var små, så det bliver ikke mindre farligt af du har haft hår på pikken et par år og hvad der nu ellers sker når man bliver teenager.

Børn er dumme og grimme

Men han kunne evt. indstilles til en Darwin award, da han jo nok ikke har nået at reproducere sig som 16 årig.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Piercer>> Kan sagtens se din pointe, men det kunne være blevet sagt på en noget pænere måde. Der er trods tale om et ungt menneskes død, og det synes jeg ærligt talt ikke du udviser nogen som helst respekt for, uagtet hvor tåbeligt det end har været den unge mand ikke at teste sine stoffer først. Dårlig stil!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Piercer: Du siger sku din mening,men hey det med børn er dumme og grimme er lidt hmm ja lidt mærkeligt at sige men det andet er jeg egentlig ikke uenig i, i hvertfald så lidt at jeg ikke kan sætte finger på hvad jeg er uenig med dig i

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Piercer skrev:
Men han kunne evt. indstilles til en Darwin award, da han jo nok ikke har nået at reproducere sig som 16 årig.

MVH

Hårde og ufølsomme ord Piercer. Det kan godt være at du altid har testet dine stoffer inden indtagelse. Men hvor sikker kan man egentlig være, hvis man får et stof af en som man stoler på? Som regel går det godt, men det kan også gå galt. Det viser denne historie.

Jeg kondolerer til de pårørende.

Hilsen Fanny

Titel:
tjaaa at pakke tingne ind i pap og fløjel har aldrig været min stærke side, men efter må nok erklære at jeg ikke har ikke ondt af folk der kommer tilskade. Jeg har også selv lært visse sider af stoffer ved at dumme mig, men respecten for stofferne og "frygten" havde jeg sku langt før jeg havde interresen.

Som jeg ser det er der kun en der har ansvaret og det er vedkommene der indtager det, ikke tåge hornet der har mixet poserne op selvom det de er pisse uheldigt at give en heroin istedet for amf. Jeg var selv kun omkring 15 eller 16 år da der var en der hældte brun heroin i min chillum og lod mig tænde den, det er imo lidt en anden sag men stadig kunne men jo lade vær med at lade en man slet ikke kender mixe ens fed.

Ikke at man ikke skal stole på folk men hold et vågen øje, især når du har med folk at gøre der evt. sælger stoffer eller er påvirket. Undgå folk der bruger eller begynder at bruge heroin, da de er tabte IMO i det de begynder at tage det og undgå at købe hos en der også sælger det.

Altså der er så mange ting der bare indikere meget lidt omløb i hovedet på den unge man der er død, jeg har færdes blandt stoffer i nogle år efterhånden og folk der sælger heroin de stikker altså 9 ud af 10 gange rimelig meget ud blandt alle de andre dealers.

@fanny okay den der darwin award var en dårlig joke, det vil jeg godt sige pænt undskyld for - for bagefter at kravle tilbage i min cannabis tåge!
Jeg har jo så mest dyrket de ting jeg har indtaget eller skaffet dem igennem, hvad skal man kalde det "pålidlig" kilder som ikke nok med at levere varen også tager en med på deres tur. Så de er sikret at man ikke fucker op, der er nok bare for lidt af de mennesker som siger NEJ til deres venner når de har fået nok.

Jeg har prøvet mere end engang som "knægt" at mine venner, pågældne der nu har haft den pose man var i den aften. Har sagt nej du skal ikke ha mere for du har fået så hatten passer, nyd det og pak dine penge væk.
Der er også rigtig mange der ikke vil lytte når man siger stop, så fiser de hen og køber en nedtur hos en anden. hvis du forstår hvad jeg mener?

MVH

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Go' stil!

Titel:
syntes ikke at du skal snakke så hårdt om andres narko piercer, du skal lige feje foran din egen dør først ikke?

Syntes faktiskt overhovdet ikke at man kan sige noget sjovt om nogen når de dør af narko, og der ligger ikke noget sjovt i det.

Den 16 årige kan squ da ikke gøre for at oplysningen i DK er for lam, men man kan gøre noget ved at folk sidder og er selvhellige på et HR board.

Citat:
Jeg har jo så mest dyrket de ting jeg har indtaget eller skaffet dem igennem, hvad skal man kalde det "pålidlig" kilder som ikke nok med at levere varen også tager en med på deres tur. Så de er sikret at man ikke fucker op, der er nok bare for lidt af de mennesker som siger NEJ til deres venner når de har fået nok.

det der er der jo nogle der ved er løgn piercer, du har endda selv sagt at du ikke vidste noget om de piller der sendte min bud på hospice så stop dit lort med at ophøje dig selv til en status som du aldrig opnår, du er ikke en skid bedre end den nar der solgte den stakkels dreng der H, fandme snart træt af at høre på dit evige lort mand, det er for meget at du kan fucke op og så næsten dyrke dobbelmoralen bagefter, er du flov over dig selv hva?

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
"Lad den rene kaste den første sten" - citat Jesus.

Titel:
kan kun være enig Fanny - men jeg har aldrig haft del i at nogen er røget på hospice pågrund af E - så jeg vil mene at jeg er temmelig ren....

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Psyborg skrev:
Den 16 årige kan squ da ikke gøre for at oplysningen i DK er for lam, men man kan gøre noget ved at folk sidder og er selvhellige på et HR board.

Jeg er ved at være træt af brok over andre folks opførsel. Psychedelia startede egentlig ikke som et harmreduction-fokuseret board - men det blev efterhånden anset for nødvendigt og som et pænt træk efter som flere og flere "rådvilde nybegyndere" fandt vej til siden.
I stedet for at brokke sig over at den-og-den skriver noget man ikke synes om, skulle man måske hellere gøre hvad man kan for selv at bidrage konstruktivt til siden, og ad den vej få skabt en positiv drejning?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Så kan citronen vist ikke presses mere.

Lukket pga. offtopic, for mange personlige diskussioner, osv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]