Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 02:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

For ca 3 uger siden havde en ven og jeg købt 30g pot... så der blev røget godt igennem samme aften.

I vores blæste tilstand gik vi i gang med at putte resten af pottet ned i nogle marmeladeglas. Der efter begravede vi så glassene i hans have, og lavede et skattekort over de steder vi havde gravet pot ned.
Dagen efter kunne vi selvfølgelig ikke finde skattekortet :(

I foregårs kom jeg så i tanke om at jeg, i min skævert, havde gemt skattekortet bag bundtkortet i hans computer... så jeg smuttede der over. Vi åbnede kabinettet, og bag bundkortet var skattekortet!! Vi fik hurtigt gravet et marmeladeglas op, og røget en pind hver... og FUUUUUUUCK jeg blev skæv!

Vi tågede rundt i hans lejlighed hele aftenen. Jeg lavede en trøje af aviser og gaffa tape, prøvede at sniffe havregryn, forsøgte at drikke mælk gennem næsen, kogte min bokser-shorts i en halv time og meget andet. Min ven limede blandt andet sine sokker fast på væggen og alle hans smøger...

Jeg har aldrig i mit liv været så fucking blæst før... Dette pot vi røg var overhovedet ikke det samme som for 3 uger siden!

Hvad er det lige der sker nede i jorden?? Håber nogen kan gi en god forklaring på det her jord-pot...

Mvh Shazam

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
ja modning i et glas i klædeskabet havde gjort det samme, men jeres sørøverskat gør jo det samme.

Mørke - kulde - lufttæt

Det smagte sikkert også bedre - modning gør en del ved smagen.

Fik mig ellers en go morgengriner .... :D

Aighh, I have a parot on ma shoulder lookin at ma treasuremap

Titel:
Medlem

NICE :D

Tak for svaret!
Den her metode er jo genial. Tror jeg vil gøre det igen med noget skunk... kunne godt tænke mig at suge et stort hoved jord-skunk på min isterning-bong (den er AAAAALT for nice)...

Med hensyn til smagen så smagte det ikke rigtigt af noget. Men kradsede heller ikke spor!

Men jeg kunne godt tænke mig en god guide til det her hvis nogen har?
(Med mindre det kun bliver stærkere jo længere det ligger)

Shazam

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Tjek afsnittet "høst og tørring" under Grow fra A-Z ud i denne guide: http://www.dcfonline.dk/cf

Der står bl.a.

CF Marijuana Guide skrev:
Når planterne har tørret i omkring en uge, kan du for at optimere smag og rygekvalitet yderligere, lade resten af tørringen foregå i en eller anden form for lufttæt eller delvist lufttæt beholder. Det kunne være et glas, en plasticboks eller lignende.
Planterne er så tørre nu at de nok ikke begynder at rådne, så du kan virkeligt gøre noget for smagen og røgens kvalitet ved at gøre dette.

Læg f. eks dine topskud i et glas i køleskabet, og tag det ud én gang om dagen for at lukke frisk luft ind.
Jeg har set folk gøre dette i op til 2-3 måneder, og resultatet, duften og smagen er virkeligt imponerende.

Der er selvfølgeligt masser af andre muligheder, og du kan for eksempel tørre topskuddene i en papirspose, en plastik pose, eller en mindre pap/plastik æske. Disse beholdere vil alle medvirke til at holde på fugtigheden i længere tid. Lige meget hvad du gør, så hold øje med dine planter, og sørg for at luften i beholderen skiftes ud mindst én gang om dagen.

Det er vigtigt at planterne/blomsterstandene under tørringen ikke udsættes for lys, da lys har en nedbrydende virkning på THC indholdet.

Når planterne er tørre, opbevares de bedst mørkt og koldt. Et ideelt opbevarings sted er i køleskab i en luft/lystæt beholder. F. eks plasticbokse til opbevaring af pålæg eller lignende.
Varme, lys og fugt ødelægger dit færdige produkt, så prøv hele tiden på at forhindre disse så godt som muligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

I skal på med at gemme jeres stash i haven, ellers så kommer min kæreste og jeg bare og spiser det... :roll:

Billede

:D :lol:

Titel:
Junior medlem

jeg har noget pot der har hængt til tørre i en måneds tid. jeg har temmelig svært ved at finde et sted jeg kan have det i mit hjem og hos mine kammetrater. kan jeg grave det ned-? skal det tages op og "luftes" og hvor tit ? syntes det virker som et godt alternativ hvis det muligt

Titel:
tjaaaa hvis du graver et stort nok hul såå vil jeg da tro du kan grave det ned, men det skal nok være pænt stort og nok og isoleret mod fugt og alt muligt andet.

LOL jeg finder det lidt griner at folk dyrker noget de ikke kan tørrer, hvad tænkte i da i smed frøne i jorden?

Jeg vil meget nødig skulde grave mit weed op af jorden hver dag for at lufte glasne ud og du er nødtil at tørrer det betydeligt før det kan komme på glas, så med mindre man har en kælder af en slags som man kan benytte vil jeg ikke gå under jorden med det.

MVH
Piercer

Titel:
Junior medlem

okay- kan gost se det ville blive for besværligt og for sten. grunden til jeg har problemer med at finde tørrings-steder, er at det skulle have hængt hos en person jeg ikke har kontakt med mere- derfor opstod problemet :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil bare lige tilføje til dette emne at jeg flere gange har været færdig af grin over din historie! Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre at blive så brændt af på en joint?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor er jeg?
Citat:
Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre at blive så brændt af på en joint?

hehe, tror det har noget at gøre med det selvskab man er i. Har selv forsøgt at lave bolcher i en vask over 2 kogeplader i mit lille te-køkken.. og sådan nogle skumle ting, med 2 af mine gode venner.

Titel:
Medlem

hoho .
:o

Titel:
Medlem

Jeg har også engang taget min kanins foder og spist alle de jordnødder der var i blandingen.... :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]