For ca 3 uger siden havde en ven og jeg købt 30g pot... så der blev røget godt igennem samme aften.
I vores blæste tilstand gik vi i gang med at putte resten af pottet ned i nogle marmeladeglas. Der efter begravede vi så glassene i hans have, og lavede et skattekort over de steder vi havde gravet pot ned.
Dagen efter kunne vi selvfølgelig ikke finde skattekortet
I foregårs kom jeg så i tanke om at jeg, i min skævert, havde gemt skattekortet bag bundtkortet i hans computer... så jeg smuttede der over. Vi åbnede kabinettet, og bag bundkortet var skattekortet!! Vi fik hurtigt gravet et marmeladeglas op, og røget en pind hver... og FUUUUUUUCK jeg blev skæv!
Vi tågede rundt i hans lejlighed hele aftenen. Jeg lavede en trøje af aviser og gaffa tape, prøvede at sniffe havregryn, forsøgte at drikke mælk gennem næsen, kogte min bokser-shorts i en halv time og meget andet. Min ven limede blandt andet sine sokker fast på væggen og alle hans smøger...
Jeg har aldrig i mit liv været så fucking blæst før... Dette pot vi røg var overhovedet ikke det samme som for 3 uger siden!
Hvad er det lige der sker nede i jorden?? Håber nogen kan gi en god forklaring på det her jord-pot...
Mvh Shazam