Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Heroin rus
Junior medlem

Hej er der ikke en af jer som har prøvet heroin som kan fortælle (i detaljer) hvordan jeres første heroin rus var?

Jeg skal måske snart ryge noget med en ven (for første gang) og jeg vil gerne lige vide noget mere om det.

Jeg har læst en masse om stoffet rundt omkring på nettet, men har ikke rigtigt fundet nogle sider der beskriver rusen

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Heroin.shtml

:D

Har ikke selv prøvet, men tænkte jeg lige ville smide dette link da der er 60 triprapporter...

Her er lige en fra psy's egen gemmer; http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=503

Titel:
Junior medlem

Den triprapport (af Doeneg) du henviste til har jeg skam læst mange gange :) Kunne bare godt tænke mig at få at vide i detaljer hvordan rusen er, hvordan man tænker (hvis man overhovedet tænker :P) og alt sådan noget...

Men kigger lige på det andet link du gav mig ...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Ja der er 60 triprapporter i det andet link, så det kan du roligt gå i krig med :D

Der er et par ret så detaljerede rapporter imellem...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Den første gang jeg prøvede heroin, følte jeg ikke, at det var noget særligt. De mest udtalte tegn, er en dejlig strøm af varme der ligesom "skyller gennem" kroppen samt en vis eufori altså en følelse af glæde eller lykke om du vil. Jeg synes ikke, at man fuldstændig glemmer eventuelle problemer, men deres betydning svinder kraftigt ind.
Derudover får man obstipation (altså forstoppelse.) og hele rusen er generelt præget af en følelse af at ens krop er i balance, og at man har det godt. Nå ja, og så får mange mennesker kvalme og brækker sig ;)

Måske er ovenstående lidt overdrevet i forhold til en "første gangs oplevelse" der somregel er lidt mindre god ifhld. efter et par gange.

Jeg må alligevel anbefale dig at lade være, Opiman, da det er let at blive glad for heroin, hvis blot man har det mindste problem, eller en lille ubalance i sin psyke. Hvis du alligevel vælger at prøve det, så hold dig til én gang. Personligt var jeg ikke hooked efter første gang, og der gik adskillige måneder før jeg prøvede det igen. Det er dog ikke sikkert, at du har det på samme måde, men chancen er der vel.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Opiman skrev:
Den triprapport (af Doeneg) du henviste til har jeg skam læst mange gange :) Kunne bare godt tænke mig at få at vide i detaljer hvordan rusen er, hvordan man tænker (hvis man overhovedet tænker :P) og alt sådan noget...

Jeg overså denne post, da jeg påbegyndte mit første svar.
Man tænker skam på heroin, og faktisk overraskende normalt, omend noget sløvere og langt mere positivt. Tankeaktiviteten falder dog proportionelt med graden af lamhed.
Det er endda muligt for nogle at læse lektier på heroin (ved mindre doser), omend dette på ingen måde kan anbefales.

Hvis der er mere du vil vide, må du lige skrive igen.

Titel:
Junior medlem

Okay tak for svar. Har lige 2 spørgsmål til:

1: Hvordan ryges heroin HELT PRÆCIST? Jeg ved, at man skal bruge lighter, sølvpapir (eller lignende) og smelte heroinen og lade det løbe i renden af et foldet sølvpapir, det har jeg nemlig læst heroinde (herinde, skulle bare lige været sjov) ...

Men er der ikke en der har lyst til at spilde nogle minutter på at forklare hvordan man gør, i detaljer?

2: Er der en længere virkning hvis man ryger heroin (stadig de der 20 mg) end hvis man sniffer stadser?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]