Modereringsstilen er for svag, og der burde sættes ind allerede i indslusningsfasen til boardet,.. stilles nogle relevante spørgsmål/krav, som kunne få ”ansøgeren”/medlem/brugeren til at overveje, om det var et board for ham/hende(bl.a. bliver flere fornuftige hunkøn jo nærmest skræmt fra liv og sans, når Brian/knallertniveauet får lov til at kører over gevind) Det kræver også en balance dér.
En indslusning samme sted hvor nye brugere skriver nicknames og alt det andet smarte lir. Relevante spørgsmål med et vist(”højt”/nødvendigt) niveau!!
OG, hvor mange medlemmer logger sig egentligt på, bare en gang om måneden, eller en gang hvert halve år!? Var det ikke samtidig en god idé, at sende en mail til de fraværende, og hører om de stadigvæk var interesseret i et medlemskab, og så kunne de jo passende ledes igennem indslusningsmodellen!
I er velkommen til at slette hvad i synes af om mine lalleglade indlæg. Jeg indrømmer, at jeg er røget med i (nogen af)psychedelias(mis-/brugernes) dybe fordærv og til tider har bevæget mig langt væk fra boardets dybe og smukke filosofi/ånd.
Ikke at det er umuligt, men har desværre kun kendt til psychedelia, i 5-6 år af mine 25 års mere eller mindre ”fornuftige stofoplæring”, og det går desværre lidt op og ned med seriøsiteten, specielt når niveauet er så lavt og man kan ha’ sine svage øjeblikke.
Det skal ikke være nogen undskyldning,.. men det er, det jeg føler, og det der sket.. og jeg kan ikke undværer den daglige psychedelialæsning, og måske en enkelt lille bemærkning.
Hvis der endelig skulle være, undskyld udtrykket, og undskyld til alle jer der hedder Brian, et sted for n00bs,… så luk dem ind i 3 specielle n00bs r00ms,… hvor der bliver kørt en hård moderering, og hvor de får at vide, hvor svært de får ved at komme ind i de seriøse forums.
Nåh, blabla. det er sent, og GHB’en slår ind. Håber ikke det var alt for sludder-mudderkastning…
(Undskyld tegnsætnig og stavefejl,.. i ved hvem i er

)